کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سارق: کرایه نداشتم موتور پلیس را دزدیدم

1 مهر 1398 ساعت 8:38

سارق حرفه‌ای که موتور سیکلت گرانقیمت کارآگاه اداره دهم پلیس آگاهی را سرقت کرده‌بود در بازجویی‌ها گفت: برای رفتن به محل کارم کرایه ماشین نداشتم که موتور سیکلت سنگین کارآگاه پلیس آگاهی را سرقت کردم.


به گزارش جهان نیوز، چندی قبل به مأموران پلیس پایتخت خبر رسید موتور‌سیکلت گرانقیمت یکی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی سرقت شده است.


بررسی‌های مأموران نشان داد موتورسیکلت آپاچی گرانقیمت کارآگاه پلیس در حالی که مجهز به قفل فرمان بوده در یکی از خیابان‌های مرکزی تهران سرقت شده است.

پس از این شکایت پرونده به دستور بازپرس جنایی برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت. بدین ترتیب مأموران تحقیقات برای شناسایی سارق را آغاز کردند تا اینکه با بررسی دوربین‌های مداربسته محل حادثه به رد پای سارق سابقه‌داری به نام ایرج رسیدند. سپس مأموران برای دستگیری متهم راهی خانه وی شدند که دریافتند متهم پس از آزادی از زندان، محل زندگی‌اش را تغییر داده است. در چنین شرایطی مأموران دست به تحقیقات تخصصی زدند تا اینکه چند روز قبل موفق شدند مخفیگاه ایرج را شناسایی و وی را همراه موتور سیکلت سرقتی دستگیر کنند.

متهم صبح دیروز برای بازجویی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و به سرقت موتور سیکلت کارآگاه پلیس اعتراف کرد. متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع:جوان


کد مطلب: 701718

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/701718/سارق-کرایه-نداشتم-موتور-پلیس-دزدیدم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com