جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مصاف یوز‌ها با رقیب اروپایی برای حفظ رکورد

دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 701711
تیم‌های ملی فوتسال ایران و جمهوری آذربایجان در چارچوب رقابت‌های چهار جانبه آستاراخان روسیه امروز به مصاف هم می‌روند.
مصاف یوز‌ها با رقیب اروپایی برای حفظ رکورد
به گزارش جهان نيوز، در چارچوب رقابت‌های چهار جانبه آستاراخان روسیه امروز تیم‌های ملی ایران و جمهوری آذربایجان از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

هر ۲ تیم از قدرت‌های برتر فوتسال جهان محسوب می‌شوند. ایران با قرار گرفتن در جایگاه سوم و جمهوری آذربایجان با قرار گرفتن در رده سیزدهم رنکینگ جهانی نشان می‌دهند که هر ۲ برای کسب بهترین نتایج در این تورنمنت حاضر شده اند.

تیم ملی فوتسال ایران در دوره قبل رقابت‌های جام جهانی که در کشور کلمبیا برگزار شد در گروه ششم با تیم جمهوری آذربایجان همگروه بود. این ۲ تیم در یک بازی زیبا و دیدنی به نتیجه تساوی ۳ - ۳ رضایت دادند.
 

تیم ملی فوتسال جمهوری آذربایجان به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ما به عنوان تیم دوم بعد از اسپانیا به مرحله حذفی جام جهانی صعود کرد و تیم ملی کشورمان به عنوان تیم سوم موفق شد به مرحله بعد برسد.

تیم ملی فوتسال کشورمان موفق شد در پایان در بین ۴ تیم برتر رقابت‌های جام جهانی کلمبیا قرار بگیرد و تیم ملی جمهوری آذربایجان در مرحله حذفی مقابل تیم قدرتمند پرتغال شکست خورد و حذف شد. جمهوری آذربایجان سابقه نائب قهرمانی در اروپا را در کارنامه دارد و هم اکنون یکی از بهترین تیم‌های مطرح اروپا است. بازی با این تیم می‌تواند برای تیم ملی فوتسال کشورمان مفید و مؤثر باشد.

حال ۲ تیم ایران و جمهوری آذربایجان بار دیگر قرار است مقابل هم قرار گیرند، اما این بار در چارچوب یک دیدار تدارکاتی و دوستانه. تیم ملی فوتسال کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا و مسابقات جام جهانی ۲۰۲۰ لیتوانی آماده می‌کند.

حضور در رقابت‌های چهارجانبه آستاراخان محک بسیار خوبی برای فوتسال کشورمان است تا با آمادگی هر چه بیشتر خود را آماده جام ملت‌های آسیا کند. هر سه تیم قزاقستان، جمهوری آذربایجان و روسیه از بهترین تیم‌های جهان هستند.

همچنین محمد ناظم الشریعه سرمربی موفق تیم ملی فوتسال کشورمان رکورد ۲۹ بازی بدون شکست را ثبت کرده است.
دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و جمهوری آذربایجان امروز (دوشنبه) ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: فوتسال رنکینگ یوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *