جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سايپا تحريم را به فرصت تبديل كرده است

يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب: 701697
معاون هماهنگ‌كننده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گروه خودروسازي سايپا با تكيه بر توان داخلي و طراحي و ساخت قطعات خودرويي، تحريم‌ها را به يك فرصت تبديل كرده است.
سايپا تحريم را به فرصت تبديل كرده است
به گزارش جهان نيوز به نقل از سایپا نیوز، سردار سرتیپ پاسدار احمد ذوالقدر در مراسم افتتاح نمايشگاه دفاع مقدس گروه خودروسازي سايپا در شرکت پارس‌خودرو در سخنانی گفت: تحريم‌ها براي گروه سايپا و ساير فعالان صنعت خودرو به يك فرصت تبديل شده است.

وي افزود: سايپا در اين نمايشگاه علاوه بر يادآوري حماسه هشت سال دفاع مقدس، دستاوردها و توليدات خود در زمينه داخلي‌سازي قطعات را به نمايش درآورده كه حائز توجه است و نشان مي‌دهد اين گروه توانسته از امكانات و دارايي‌هاي خود به‌خوبي بهره‌برداري كند.

وي ادامه داد: با توجه به قابليت‌هايي كه در صنعت خودرو و شركت‌هايي نظير سايپا وجود دارد، اگر اراده لازم براي استفاده از ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي جوانان به همين صورت وجود داشته باشد، اين صنعت مي‌تواند به جايگاه مدنظر در عرصه بين‌المللي دست يابد.

ذوالقدر گفت: امروز عرصه دفاع مقدس به حوزه اقتصادی منتقل شده و دشمن تلاش می‌کند با این حربه، در مسیر حرکت انقلاب اسلامی اخلال ایجاد کند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه ثارالله سپاه افزود: خودباوری و تکیه بر توانایی‌های داخلی، مهم‌ترین عامل پیروزی و موفقیت رزمندگان در جنگ تحمیلی بود و امروز نیز همین باور عامل کنارزدن موانع خواهد شد.

وی تصریح کرد: جوانان و فعالان شاغل در شرکتهای توليدكننده نظير سايپا می‌توانند با استفاده از نیروی درونی و امکانات خود، هر محدودیت و مانعی را از سر راه بردارند.

سردار ذوالقدر گفت: امروز پیشرفته‌ترین و بهترین امکانات دفاعی در کشور با استفاده از همین خلاقیت‌ها و ابتکارات جوانان ایرانی طراحی و ساخته شده که می‌تواند الگو و سرمشق همه صنایع و حوزه‌های کاری قرار گیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *