سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

شایگو: جنگ جهانی سوم آخرین جنگ دنیاست

يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 701677
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد: دقیق ترین و منطقی ترین اظهار نظر در خصوص جنگ جهانی سوم این است که اگر آغاز شود، آخرین جنگ دنیا خواهد بود.
جنگ جهانی سوم آخرین جنگ دنیاست
به گزارش جهان نيوز، سرگئی شایگو روز یکشنبه در مصاحبه با روزنامه روسی ماسکوفسکی کامسامولتس با بیان اینکه در مورد جنگ سوم جهانی اظهار نظرهای متفاوتی وجود دارد، اظهار کرد: چرا که پیامدهای یک جنگ تمام عیار برای همه واضح است.

وزیر دفاع روسیه با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه روسیه درگیر یک جنگ فراگیر نشود، اظهار داشت: توسعه صنایع و علوم روسیه به این کشور امکان می‌دهد با موفقیت در برابر آمریکا بایستد هر چند که به دنبال رقابت تسلیحاتی با آمریکا نیستیم.

شایگو ادامه داد: فقط بودجه‌ای که آمریکا هر سال در افغانستان مصرف می‌کند به اندازه بودجه نظامی روسیه در طول یک سال است.

باور آمریکا به برتری خود تهدید است
شایگو معتقد است: باور آمریکا به برتری خود و امکان اقدام نابخردانه از سوی این کشور تهدید اصلی برای روسیه و کشورهای دیگر است.

وزیر دفاع روسیه گفت: زمانی که شما آسیب پذیری خود را می پذیرید و علاقه مند به حفظ موازنه و امنیت برابر برای همه هستید، به منطق و عقل خود تکیه کرده اید بنابراین جای نگرانی نیست.

وی ادامه داد: اما زمانی که مانند آمریکا فکر می کنید که موازنه قوا به نفع شماست، یک ایده نابخردانه ممکن است، همه چیز را از بین ببرد.

وزیر دفاع روسیه در بخش دیگری از این مصاحبه آرزو کرده که پس از پایان کار خود به سیبری برگردد و به مردم این منطقه از روسیه خدمت کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *