پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱
حق‌شناس:

ادعاها درباره حذف عنوان شهید از معابر دروغی بیش نیست

يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 701651
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با دروغ‌خواندن ادعاها درباره حذف عنوان شهید از معابر گفت: شهیدزدایی نه به چمران، نه به قالیباف و نه به شورای پنجم می‌چسبد.
حق‌شناس:  حذف عنوان شهید دروغ است
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد حق شناس در ادامه با انتقاد از سخنان سردار کارگر رئیس بنیاد آثار دفاع مقدس اظهار کرد: چند وقتی است که پروژه تحت عنوان شهیدزدایی در شهر مطرح شده است و در واقع این موضوع دروغی بیش نیست و این روزها افرادی در شهرداری با اعلام بخشنامه‌هایی به گونه‌ای این پروژه را تایید کردند.

وی تصریح کرد:‌ طی دو سال گذشته 156 نامگذاری در تهران انجام شده است که حدود یک سوم از آنها (35 درصد) مربوط می‌شود به نام شهدای انقلاب اسلامی، جنگ و شهدای حرم علاوه بر اینکه بوستانهای زیادی از جمله بوستان شهید حججی که یکی از بزرگترین بوستانهای شهر تهران است به نام وی نامگذاری شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: تابلوهایی که اخیرا به عنوان حذف عنوان شهید مطرح می‌شود تابلوهای قدیمی است و تعداد آنها نیز انگشت‌نماست و مربوط به می‌شود به پیمانکار سال 90 و 91 و در واقع ما به عنوان اعضای شورای شهر تهران جدید اگرچه با همکارانمان در شورای گذشته به لحاظ سیاسی تناقضاتی داریم اما الان عنوان شهیدزدایی نه به قالیباف، نه به چمران و نه به ما می‌چسبد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
جناب خودت رازدی به خواب یا که خوابی؟؟