جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

عراق/حشد شعبی نقشه تروریست‌ها برای حمله به زائران اربعین را خنثی کرد

شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 701545
رسانه‌های عراقی از موفقیت نیروهای حشد شعبی در خنثی کردن نقشه تروریست‌ها برای حمله به زائران اربعین خبر دادند.
ناکامی تروریست‌ها از حمله به زائران اربعین
به گزارش جهان نيوز، به نقل از السومریه‌نیوز، حشد شعبی طرح تروریستی برای هدف قرار دادن زائران اربعینی حسنی در استان دیالی را خنثی کردند.

حشد شعبی در بیانیه‌ای تصریح کرد: نیرویی از تیپ چهارم الحشد در روستای «یوسف» در جنوب دریاچه «حمرین» واقع در استان دیالی تعدادی موشک کاتیوشا و خمپاره‌ و راکت را کشف و ضبط کرد که این سلاح‌ها برای هدف قرار دادن مسیرهای اصلی حرکت زائران اربعین امام حسین (ع) آماده شده بودند.

این بیانیه افزود: نیروهای تیپ چهارم الحشد الشعبی اوضاع امنیتی را تحت کنترل دارند و به عملیات تفتیش و بازرسی و همچنین تامین امنیت مناطق استان دیالی ادامه می‌دهند.

از سوی دیگر سازمان اطلاعات عراق از شناسایی یک پهپاد متعلق به گروه تروریستی داعش خبر داد.  طبق اطلاعات دقیق، نیروهای مشترک در سازمان اطلاعات در دفتر دیالی و الحشد الشعبی در جریان حمله به آشیانه داعش، پهپاد متعلق به این گروه تروریستی را شناسایی کردند که آن را در یکی از جزایر واقع در دریاچه حمرین مخفی کرده بود.

جزئیات بیشتری در این خصوص اعلام نشده است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *