سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۴

واکنش همتی به تحریم بانک مرکزی

جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب: 701460
رئیس کل بانک مرکزی در واکنش به تحریم مجدد بانک مرکزی گفت: تحریم مجدد بانک مرکزی توسط دولت آمریکا نشان می‌دهد که دست آنها برای پیدا کردن اهرم فشار علیه ایران تاچه حدی خالی است.
واکنش همتی به تحریم بانک مرکزی
به گزارش جهان نيوز، عبدالناصر همتی تاکید کرد: اگر این‌گونه اقدامات می‌توانست در پیشبرد خواسته های ظالمانه آن دولت موثر باشد، وضعیت اقتصادی کشور بسیار متفاوت با وضعیت فعلی بود.
 
رئیس کل بانک مرکزی تأکید کرد: ناکامی‌های مکرر دولت آمریکا در یک سال و اندی گذشته نشان می‌دهد که این تحریم‌ها بی اثرتر از هر زمان دیگری شده‌اند و اقتصاد ایران، تاب آوری خود در مقابل تحریم‌ها رابه همگان اثبات کرده است.

وی افزود: موفقیت‌های اخیر بانک مرکزی و ثبات بازارنشان می‌دهدکه خوشبختانه تجارت و مبادلات مالی کشور از راه هایی انجام می‌شود که از سوی آمریکا غیرقابل تحریم است.

همتی افزود: خوشبختانه از دوره دور زدن تحریم‌ها به دوره تحریم ناپذیری تجارت خارجی عبور کرده‌ایم و وقت آن رسیده است که دولت آمریکا از واقعیت‌ها درس بگیرد.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
چرا واقعیت را نمی گی که تمام دارایی ها و حساب های بانک مرکزی در خارج از کشور بلوکه می شود و از فردا دلار پر می کشد. کلا نقل و انتقال پول بسیار سخت و محدود می شود و به تبع آن تامین کالاهای اساسی و ضروری با مشکل اساسی مواجه می شود‌.
ممد
United States
تا وقتی چین را دارید غم ندارید داداش!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
عاقبت اعتماد به وعده دشمن را داریم می بینیم.
آنها که به وعده دشمن افتخار میکردند و آن را تضمین میدانستند بابت فریب دادن مردم از مردم عذر خواهی کنند.