شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

قبض کاغذی تلفن ثابت هم حذف می‌شود

جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب: 701446
معاون شبکه مخابرات منطقه البرز از حذف قبض کاغذی تلفن ثابت از مهرماه خبر داد.
قبض کاغذی تلفن ثابت هم حذف می‌شود
به گزارش جهان نيوز، یعقوب سوادزاده اظهار کرد: در راستای تحقق دولت الکترونیک، حفظ محیط زیست، صرفه جویی و ساده‌سازی ارائه خدمات به مشتریان در کمترین زمان، قبوض کارکرد تلفن ثابت  مشترکین مخابرات استان از مهر ماه سال جاری چاپ و توزیع نمی‌شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس مشتریان مخابرات از این پس برای اطلاع از مبلغ صورتحساب پایان دوره و به روز تلفن خود می‌توانند با شماره ( ۲۰۰۰ ) تماس بگیرند و از همان طریق نیز بدهی خود را پرداخت کنند.

وی توضیح داد: علاوه براین مشتریان به منظور آگاهی از کارکرد تلفن ثابت و پرداخت صورتحساب می‌توانند از طریق کد دستوری #۲۰۲۰* (از طریق تلفن همراه) و سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir نیز اقدام کنند.
 
منبع: ایسنا
برچسب ها: قبض قبض تلفن
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دو چشم پر سو
Iran, Islamic Republic of
کار زشت و خلاف نص قرارداد واگذاری انشعاب برق و تلفن به مشترک برای ارائه قبض صورتحساب و فقط برای نان رساندن به فلان شرکت مثلا برنامه‌نویس و به قول غربتیها استارت‌آپ و بریدن نان موزعین قبوض و فارغ از مشکلاتی که برای مردم پیش میآید از قبیل سالخوردگان، مستأجرین، سند حسابداری مجتمعها و...‌‌