جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۶

قالیباف و ضرغامی در لیست‌شورای وحدت اصولگرایان

جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 701429
دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی درباره اعضای شورای وحدت اصولگرایان گفت: آقای قالیباف عضو بوده و آقای ضرغامی نیز دعوت شده است.
قالیباف و ضرغامی در لیست‌شورای وحدت اصولگرایان
به گزارش جهان نيوز، حبیب‌الله بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی درباره سازوکار شورای وحدت اصولگرایان، گفت: «شورای وحدت می‌تواند در بین مجموعه اصولگرایان برای انتخابات، وحدت نسبی خوبی به‌وجود آورد و نسبت به دوره‌های قبل از جامعیت بیشتری برخوردار است».

وی درباره ترکیب شورای وحدت اصولگرایان اظهار کرد: «این شورا ترکیبی از روحانیت، دانشگاهیان، جوانان، اهل رسانه، بانوان سیاسی و اساتید بوده و جامعیت مناسب‌تری نسبت به گذشته دارد».

بوربور اضافه کرد: «با توجه به تصمیم‌های اتخاذ شده، رهبری برای این شورا در نظر گرفته می‌شود که مقبولیت عمومی و مردمی داشته باشد؛ تاکنون جریانات اصلاح‌طلب و اصولگرا معمولاً لیستی را تنظیم می‌کردند و بر اساس آن می‌گفتند که مردم به لیست رأی دهند».

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ادامه داد: «قرار بر این است با نظرسنجی، نظر مردم لحاظ شود تا کسانی باشند که مردم به آن‌ها بیشتر علاقه‌مندی داشته و می‌خواهند به آن‌ها رأی دهند؛ اگر هر دوره شکستی برای اصولگرایان بوده، مربوط به زمانی می‌شود که فکر کردند مردم باید به افرادی که آن‌ها رأی دهند درصورتی که قرار است با نظرسنجی از مردم، شخصی که بالاترین رأی را می‌آورد به‌عنوان شاخص لیست انتخاب شود».

بوربور درباره حضور قالیباف، ضرغامی و احمدی‌نژاد در شورای وحدت گفت: «قالیباف عضو بوده و ضرغامی نیز دعوت شده است؛ شخص آقای احمدی‌نژاد دعوت نشده ولی اگر کسی بخواهد از مجموعه پایداری حضور داشته باشد؛ دعوت می‌شود».

بوربور درباره عملکرد دولت نسبت به شعار سال در رونق تولید گفت: «دولت روحانی هیچ برنامه‌ای را برای شعار سال انجام نداده و در مواردی خلاف آن قدم برداشته است. زمانی که مواد اولیه یک تولید‌کننده چند ماه در گمرک باقی‌مانده و به دست او نرسیده، نشان‌دهنده این است که دولت هیچ‌گونه دغدغه‌ای را برای رونق تولید ندارد. اگر لازم باشد به عرایض بنده پاسخ دهد این آمادگی وجود دارد که با آمار و ارقام گفته شود که دولت چه کوتاهی‌هایی داشته است.

بوربور درباره کنایه رئیس‌جمهور به دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اقتصادی افزود: آقای روحانی گاهی به خاطر اشتباهاتی که دارند بعضی صحبت‌ها را مطرح می‌کنند و می‌خواهند فرار روبه‌جلو داشته باشند؛ امیدواریم ایشان نیز عاقلانه عمل کنند.

منبع:آنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ضرغامی مهره سوخته....
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا
حسین
Iran, Islamic Republic of
باسلام پناه میبریم بخدا ازشر
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
داستان تکراری جمنا و تخریب مجدد قالیباف. آقای قالیباف می بایست یا مستقل کاندیدا شود و یا خودش لیست سی نفره تهیه کند و در اینصورت قطعاً در تهران رأی بالایی می آورد. خدا کنه قالیباف اینبار خام این جمعیت نشه
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب اصولگرا بسه دیگه تمام ماجرا و خالی بندی هاتون با این وضع مملکت و زندگی مردم
شما حتی نتونستین یک بیمه ایثارگران و جانبازان این سرمایه های عظیم انقلاب و سروسامان بدین و همه شون آواره مطب دکتر و داروخانه ها هستن
Iran, Islamic Republic of
قالیباف جواب بدهی شهرداری رابده...