پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۵
۱۳

روایت ابطحی از تابلوی ورودی شهر احمدی‌نژاد

پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 701391
کار زشت این است که تابلو زده اند که به آرادان خوش امدید و به شکل بچه گانه ای کنار تابلوی شهر آرادان عکس دکتر روحانی را روی تابلوی شهر آرادان زده اند.
روایت ابطحی از تابلوی ورودی شهر احمدی‌نژاد
به گزارش جهان نيوز، سیدمحمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در کانال تلگرامی خود نوشت: «چندی پیش با اتومبیل به سمت مشهد می رفتم. استان کوچک سمنان دو رییس جمهور تقدیم ایران کرده است ، احمدی نژاد و روحانی. کلا استان تحفه پروری است ، آقای احمدی نژاد اهل آرادان وآقای روحانی اهل سرخه هستند. قدیم ها در دوره آقای احمدی نژاد، تابلویی در ورودی شهر آرادان زده بودند که نوشته بود به آرادان ، شهر دکتر احمدی نژاد خوش آمدید ، کار بدی نبود. الان هم دم دروازه ورودی سرخه تابلویی هست که نوشته به سرخه، شهر دکتر روحانی خوش آمدید.

ای کاش دم دروازه وررودی اردکان و رفسنجان و قزوین و حتی همدان تابلویی بود که نوشته بودند به زادگاه خاتمی و هاشمی و رجایی و بنی صدر خوش آمدید، بالاخره یک دوره ای هر کدامشان بعد انقلاب رییس جمهور بوده اند. اما بعد از آمدن دولت جدید تابلوی آرادان محل تولد دکتر احمدی نژاد عوض شده، تا اینجاش باز هم مهم نیست. کار زشت این است که تابلو زده اند که به آرادان خوش امدید و به شکل بچه گانه ای کنار تابلوی شهر آرادان عکس دکتر روحانی را روی تابلوی شهر آرادان زده اند.

شاید در نگاه عادی موضوع مهمی نباشد. اما در نگاه اخلاقی بسیار مهم است ، این کار طبعا به معنای دهن کجی بچه گانه به احمدی نژاد است. من به هزاران دلیل همیشه منتقد احمدی نژاد بوده ام. اما این کار به ضرر احمدی نژاد نیست ، دهن کجی به اخلاق مدیریتی است. حتما دکتر روحانی در این کار نقشی نداشته است ، رده های بعدی هم احتمالا این کار را نکرده اند. اما آسیب این تملق های تهوع آور به دکتر روحانی و نظام سیاسی کشور بر می گردد.

پیامبر به همین دلیل می گفت "احْثُوا فِی وُجُوهِ الْمَدَّاحِینَ التُّرَاب"(به صورت متملقان خاک بپاشید.) دفتر رئیس جمهور برای حفاظت از حرمت اجتماعی رییس جمهور باید هرچه سریعتر دستور دهد عکس دکتر روحانی را از روی تابلوی ورودی شهر آرادان، محل تولد احمدی نژاد بردارند. یقینا فردای پایان کار دکتر روحانی، و احتمالا توسط همان شخص که عکس روحانی را بالای شهر آرادان زده است، تابلوی شهر سرخه را با عکس رییس جمهور بعدی می گذارند.

فرهنگ تملق، و دورویی و ریا کاری آفت بزرگی برای انقلاب است ، اولین دوره ای که مجلس شورای اسلامی می خواست افتتاح شود، همه نمایندگان خدمت امام رسیدند؛ مرحوم فخرالدین حجازی که بیشترین رای را آورده بود در مورد امام و در حضور ایشان نطقی کرد که تملق در آن بود. در همان جلسه و در ملاعام امام تنفر خود را از این تملق اعلام کردند. متملقان همیشه هستند ولی نگرانی این است که مدیران از تملق استقبال کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این حرف صحیح است:

" فرهنگ تملق، و دورویی و ریا کاری آفت بزرگی برای انقلاب است "
یوران فریدونی
Italy
جناب ابطحی 10 سال از 88 گذشت؛ ملت یادتونه این جناب و همفکرانش چه بلایی بر سر این مملکت آورده اند: اکنون دایهء مهربانتر از مادر شده اند؛ گاهی اوقات که گفتار و رفتار و کردار این دوستان به اصطلاح اصلاح طلب را می بینم یاد سکانسی از مجموعه هزاردستان زنده یاد علی حاتمی می افتم، آن جا که مفتش تامینات در یک جایی مثل دیزی سراهای امروزی، این گونه می گفت: جماعت خواب، اجتماع خواب زده و خیلی چیزهای دیگر
امیر
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی فاز این منفی زن چیه!! منظورش اینه که فرهنگ تملق و دورویی و ریاکاری خیلی خوبه!!!!!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
تاریخ مصرف همه اینها تمام می شود. فقط نام ایران می ماند و دلاورمردانی که نگذاشتند یک وجب خاک ایران به دست دشمنان بیفتد
علی حیدری
Iran, Islamic Republic of
...
سلامی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه فرهنگ تملق گویی در جامعه ریشه دوانده ...
Iran, Islamic Republic of
آقای ابطحی عزیز بنده با شما موافقم که این عکس به دستور شخص رئیس جمهور نصب نشده است ولی آیا میتوان قبول کرد که در طی این چند سالی که این عکس بزرگ در کنار جاده اصلی نصب شده آقای روحانی که چندین بار به مشهد یا شهر خودشان سرخه مسافرت کرده این تابلوی را ندیده است باورش خیلی سخت است.
Iran, Islamic Republic of
...
عباس
Iran, Islamic Republic of
این آخوند ابطحی که اینقدر مردم ایران وعلی الخصوص رابه رعایت موازین اخلاقی دعوت میکندپس چطورخودش وخاتمی واحمدی نژاد که باوجود خرابکاری‌ها نیامدند بیایند ب عذربخواهند...
دو چشم پر سو
Iran, Islamic Republic of
حقد و کینه احمدی نژاد عده‌ای را تا ابد از خور و خواب انداخته و با هر چه یادی از او داشته باشد کک به تنبانشان میافتد. از کارت سوخت تا یارانه نقدی، از بازی با ساعت رسمی تا رفتن به نیویورک، از... تا... زیادی میتوان نگاشت که برای زیاد نشدن کدورت از نگارشش صرف نظر میکنم.
و. م
Iran, Islamic Republic of
جناب ابطحی من کاری به تابلو ندارم اما در متن بالا به عشقم استان سمنان اهانت کردید که باید خدمتتون عرض بنمایم استان سمنان کوچک نیست از نظر وسعت ششمین استان کشور است. گفتید تحفه پرور است اگر با تمسخر گفتید، لطف کنید تاریخ استان سمنان را مطالعه کنید تاریخ استان من به وسعت تاریخ ایران می باشد لطف کن به مناطق تاریخی استان سری از بزنید ببینید...
Iran, Islamic Republic of
...
آریو
Iran, Islamic Republic of
...