کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پلیس تهران: زنان به ورزشگاه مراجعه نکنند

26 شهريور 1398 ساعت 14:50

سردار رحیمی گفت: در بازی دربی پیش بینی برای ورود خانم‌ها نشده است لذا هیچ‌خانمی به ورزشگاه مراجعه نکند.


به گزارش جهان نیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح دستگیری اراذل و اوباش پایتخت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری دومین مرحله عملیات سراسری برخورد با مزاحمان نوامیس و اراذل و اوباش با تلاش ماموران پلیس امنیت پایتخت انجام شد.

او افزود: کنترل فضای مجازی در دستور کار ما است و شناسایی محل اختفا اراذل، پارک‌ها و سایر نقاط تهران در حال انجام است.

سردار رحیمی گفت: ۱۴۲ پرونده تشکیل شد و برخورد قاطع صورت گرفت و ۲۰۷ محله در تهران مانند تهران پارس، خاک سفید، مشیریه، خزانه، فلاح، ابوذر، ۱۳ آبان، شهر ری، فرحزاد و ... پاکسازی شدند.

وی افزود: ۱۱۳ قهوه خانه، ۲۷ باشگاه بدن سازی و ۴۹ بوستان و تفرجگاه که محل پاتوق اراذل و اوباش بود پاکسازی شد.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: ۴۰۸ نفر از افراد اقدام به تخریب، شرارت، مزاحمان نوامیس کردند که همگی دستگیر شدند و ۶۸ نفر با توجیح و اخذ تعهد آزاد شدند و ۱۲۸ نفر از دستگیر شدگان از سردستان اراذل اوباش هستند و ۲۵۳ نفر نیز از مزاحمان نوامیس و مخلان نظم در محلات هستند که بازداشت شدند و ۸ باند حمل سلاح نیز منهدم و ۲۳ نفر نیز در این ارتباط دستگیر شدند، ۸ قبضه سلاح شکاری، ۱۳ قبضه شبه سلاح، ۵۸ قبضه سلاح سرد و ۱۱ دستگاه خودرو اراذل نیز توقیف شد.

او اضافه کرد: به اراذل و اوباش هشدار می‌دهم، پلیس با قاطعیت با این افراد برخورد خواهد شد و به لطف دستگاه قضا احکام سنگینی برای اشرار صادر خواهد شد.

سردار رحیمی تاکید کرد: به کسانی که در اطراف مدارس پرسه زنی کنند هشدار می‌دهم که در صورت مشاهده موارد با مجرمان برخورد خواهد شد.

او ادامه داد: رژه نیرو‌های مسلح در صبح روز ۳۱شهریور آغاز خواهد شد و برای برگزاری این مراسم تدارک بسیار وسیعی را دیده‌اند و محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهیم کرد سعی داریم تا در روند تردد شهروندان مشکلی پیش‌نیاید.

رئیس پلیس پایتخت گفت: در بعد از ظهر روز رژه نیرو‌های مسلح شهرآورد برگزار خواهد شد، تماشاگران باید بلیت الکترونیکی را تهیه کنند و به هیچ عنوان در ورودی ورزشگاه آزادی بلیت فروشی نخواهد شد، پارکینگ‌های ورزشگاه ۳، ۴ ساعت پیش از آغاز بازی باز خواهد شد.

او افزود: در بازی دربی پیش بینی برای ورود خانم‌ها نشده است لذا هیچ‌خانمی به ورزشگاه مراجعه نکند تا شهرآورد مطلوبی را شاهد باشیم.

سردار رحیمی تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی مانند برگزاری نمایشگاه‌ها باید در ۱۵ روز اول مهر برگزار نشود تا خللی در روند ترافیک اوایل مهرماه صورت نگیرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 701143

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/701143/رئیس-پلیس-تهران-زنان-ورزشگاه-مراجعه-نکنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com