پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

هدیه رهبرانقلاب به فرزندان مدافعان حرم

سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 701098
مدیرعامل بنیاد احسان گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب 4 هزار بسته لوازم‌التحریر به فرزندان مدافعان حرم هدیه می‌شود.
هدیه رهبرانقلاب به فرزندان مدافعان حرم
به گزارش جهان نيوز، امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در جمع خبرنگاران درباره ارسال لوازم التحریر به مناطق محروم کشور، اظهار داشت: امسال 250 هزار بسته کامل لوازم التحریر ایرانی ـ اسلامی که از تولید کنندگان داخلی خریداری شده است به مناطق محروم ارسال می‌شود.

وی بیان داشت:‌ این لوازم‌التحریر از 100 تولید کننده داخلی خریداری شده است و 210 شغل جدید را ایجاد کرده است.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بیان داشت: ما به دنبال این هستیم این مشاغل تعطیل نشود و با حمایت از تولید داخلی به دنبال افزایش اشتغال در این حوزه هستیم.

مدنی گفت:‌ما به دنبال آن هستیم با مشارکت مردم تعداد بسته‌های لوازم التحریر را به 500 هزار تا برسد و این اقدام از اول مرداد تا 15 مهر ماه ادامه دارد.

وی بیان داشت: بیش از 5هزار جهادگر در 5 استان کشور از جمله تهران، خراسان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان نسبت به جمع‌آوری لوازم التحریر ایرانی اقدام می‌کنند.
 
مدیرعامل بنیاد احسان با اشاره به اینکه این بسته‌های لوازم التحریر برای مناطق محروم کل کشور است، گفت: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه دنیای احسان ثبت نام کنند و در جمع‌آوری و توزیع بسته‌ها مشارکت‌کنند و تنها لازم است قید شود که این لوازم التحریر در کجا توزیع می‌شود.

مدنی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات این است که باید کد ملی دانش‌آموزی که لوازم التحریر دریافت کرده است را برای ما ارسال کنند.

وی بیان داشت: از سوی رهبر معظم انقلاب نیز 4 هزار پک لوازم التحریر به فرزندان شهدای مدافعان حرم هدیه می‌شود.

مدیرعامل بنیاد احسان گفت: مردم نیز می‌توانند از طریق سامانه #15*3040* کمک‌های لازم را برای تامین لوازم التحریر داشته باشند.

مدنی گفت: با مراجعه به ادارات پست نیز می‌توانند به صورت رایگان کمک‌های خود را به مشق احسان اهدا کنند.