کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشکیل کمیته ویژه جهت بررسی حذف نام شهدا

26 شهريور 1398 ساعت 11:03

نایب رئیس شورای شهر تهران از تشکیل کمیته ویژه در کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر جهت بررسی موضوع حذف نام شهدا از برخی معابر و خیابان‌های تهران خبر داد.


به گزارش جهان نیوز، ابراهیم امینی در یکصد و شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در آستانه برگزاری هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا، جانبازان و رزمندگان از عناصر محوری و وحدت بخش جامعه‌اند که همه جریانات سیاسی، فرهنگی، قومی، هنری و فکری به دلیل پیوند دفاع مقدس با استقلال و تمامیت ارضی کشور به آن دلبستگی دارند.


وی افزود: مبدا مشترک همه ایرانیان وطن‌دوست شهدا و ایثارگران هستند ولی برخی از جریانات در آستانه هفته دفاع مقدس دغدغه‌هایی در این زمینه ایجاد کرده‌اند.

نایب رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: کمیته ویژه در کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر با حضور دو تن از فرزندان شهدا که از اعضای شورا هستند (حجت نظری و علی اعطا) جهت بررسی موضوع حذف نام شهدا از معابر و خیابان‌ها برگزار می‌شود.
وی گفت: از همه دلسوزانی که نقطه نظراتی دارند تقاضا می‌کنیم نقدها را مکتوب به این کمیته ارسال کنند تا زوایای پنهان و پیدای آن را بررسی کنیم.

امینی خاطرنشان کرد: همه اعضای شورای شهر افتخار آنها همگامی با ایثارگران و شهدا است و خدمت به کسانی که بیشترین سهم را در استقلال و تمامیت ارضی کشور داشته‌اند.
 
منبع: فارس


کد مطلب: 701087

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/701087/تشکیل-کمیته-ویژه-جهت-بررسی-حذف-نام-شهدا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com