پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پرسپولیس با برد به دربی رسید

دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب: 701043
در آخرین دیدار هفته سوم لیگ برتر تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان پیروز شد تا با برد به مصاف حریف سنتی خود استقلال برود.
پرسپولیس با برد به دربی رسید
به گزارش جهان نيوز، آخرین دیدار هفته سوم لیگ برتر از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادی بین دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان برگزار شد که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

پرسپولیس با این برد 6 امتیازی شد و با 5 پله صعود به رده چهارم جدول لیگ صعود کرد و بالاتر از تراکتور تبریز قرار گرفت. سرخپوشان با گل سه امتیازی کنعانی زادگان شماره شش سرخپوشان در آستانه دربی و بازی حساس با استقلال (یکشنبه آینده 31 شهریور ) با روحیه و اعتماد به نفس بهتری نسبت به حریف وارد میدان خواهند شد.

صنعت نفت هم اولین شکست فصل خود را تجربه کرد و با 4 امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

داور:مهدی سیدعلی
کمک داوران: سعید علی نژادیان – علی اکبر نوری
کارت زرد:  شجاع خلیل زاده از پرسپولیس
کارت قرمز:-

گل: محمد حسین کنعانی زادگان( دقیقه 57) برای پرسپولیس

ترکیب تیم پرسپولیس:
بوژیدار رادوشوویچ، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی( از دقیقه 80 محمد نادری)، مهدی ترابی، بشار رسن( از دقیقه 52 وحید امیری)، جونیور براندائو ( از دقیقه 69  امید عالیشاه) و علی علیپور

سرمربی: گابریل کالدرون

ترکیب صنعت نفت آبادان:
محمد دریس، عقیل کعبی،  طالب ریکانی( از دقیقه 83 سید فاخر تهامی)، مسلم مجدمی( از دقیقه 86 عیسی آل کثیر)،مصطفی احمدی،  سیدمحمد قریشی، جعفرسلمانی، محمد اهل شاخه، مهدی حنفی، عبداله ناصری و مهدی مومنی(از دقیقه 61 رضا جبیره)

سرمربی: دراگان اسکوچیچ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *