سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

جابه‌جایی رایگان زائران اربعین از خرمشهر به شلمچه با قطار

دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 701033
مدیرکل راه‌آهن جنوب از جابه‌جایی 24 ساعته و رایگان زائران اربعین حسینی از خرمشهر به شلمچه و بالعکس به مدت 20 روز خبر داد.
جابه‌جایی رایگان زائران اربعین از خرمشهر به شلمچه
به گزارش جهان نيوز،
عبدالکریم درویش زاده مدیرکل راه‌آهن جنوب، ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد:راه‌آهن جمهوری اسلامی آمادگی کامل برای جابه‌جایی زائرین اربعین از اقصی نقاط کشور را دارد.

وی افزود: به‌منظور پیشگیری از وقوع ازدحام و بسته شدن جاده‌ها ،به مدت 20 روز و به‌صورت 24 ساعته و رایگان اقدام به‌جا به‌جایی زائران از خرمشهر به شلمچه و بالعکس خواهیم کرد.

درویش زاده تصریح کرد: قطاری که در مسیر خرمشهر به شلمچه و بالعکس به‌کارگیری می‌شود،  متناسب با نیاز هر نیم ساعت یک‌بار بین خرمشهر و شلمچه تردد کرده و زائران را جابه‌جا می‌کند.

مدیرکل راه‌آهن جنوب گفت: علاوه بر قطارهایی که در استان و خارج از استان تردد دارند، قطارهایی مطابق با نیاز و تقاضا در ایام اربعین اضافه خواهیم کرد که اقدام به‌جا به‌جایی مردم از دیگر استان‌ها به خرمشهر خواهند کرد.

وی گفت: نمازخانه‌ها و ایستگاه‌های مسیر به‌منظور خدمت‌رسانی به زائران تجهیز شده و در مرز شلمچه به‌منظور پذیرائی از زائرینی که با قطار تردد می‌کنند، اقدام به راه‌اندازی موکب خواهیم کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *