پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

66 کشته و زخمی در تیراندازی های آمریکا

دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب: 701031
65 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها دست کم 20 نفر کشته و 46 نفر زخمی شده اند
66 کشته و زخمی در تیراندازی های آمریکا
به گزارش جهان نيوز، براساس گزارشهای دریافتی تاکنون ، 65 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها دست کم 20 نفر کشته و 46 نفر زخمی شده اند.

به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت های مسلحانه در آمریکا، در یکی از تیراندازی های گزارش شده در شهر برلینگتون در ایالت کارولینای شمالی سه نفر کشته شدند. پلیس حادثه را قتل و خودکشی توصیف کرده است. در تیراندازی در یک مهمانی خانوادگی در شهر فورت ورث در ایالت تگزاس نیز سه نفر از جمله یک نوجوان زخمی شدند. تیراندازی در شهر وست لافایت در ایالت ایندیانا نیز دو زخمی در پی داشت. دو کودک خردسال در پی بازی با یک اسلحه زخمی شدند.

تیراندازی در منهتن در ایالت نیویورک نیز دو زخمی در پی داشت.
8 مورد از تیراندازی ها در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

مرکز ثبت خشونت های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارشهای روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت شنبه تا یکشنبه و تلفات آنها را در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا اعلام کرد، بر این اساس 106 مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها 37 نفر کشته و 84 نفر زخمی شده اند. 17 مورد از این حوادث در این مدت قربانی نداشته است.

بر این اساس طبق گزارشهای منتشر شده ، در چهل و هشت ساعت گذشته 171 مورد تیراندازی در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها 57 نفر کشته و 130 نفر زخمی شده اند.

با توجه به اینکه گزارش های تیراندازی ها در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می شود، آمار نهایی تیراندازی های بیست و چهار ساعت یکشنبه تا دوشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز سه شنبه منتشر می شود.

منبع:خبرگزرای صدا وسیما
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک۱۵۰ کامیون تسلیحات به تروریست های استان حسکه ارسال کرد
آمریکا جنایتکار شماره یک در اقدامی که نقض برنامه ریزی شده قوانین بین المللی و تجاوز به حاکمیت سوریه به شمار می آید، ۱۵۰ کامیون حامل تسلیحات را وارد استان حسکه سوریه کرد.