کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو فراکسیون امید مطرح کرد

رفتار توهین آمیز مردان اصلاح‌طلب با یک نماینده زن +جزئیات

25 شهريور 1398 ساعت 10:45

طیبه سیاوشی گفت: اينكه از بين 17 نماينده زن در مجلس، فقط دو، سه نماينده زن يك موضوع را پيگيري كنند يا از 30 نماينده تهران تنها دو، سه نفر موضوعي را پيگيري كنند، فايده‌اي ندارد


گروه سیاسی جهان نیوز: طیبه سیاوشی از نمایندگان زن اصلاح طلب طی یادداشتی از توهین مردان اصلاح طلب به خود نوشته است.

این نماینده زن اصلاح طلب همچنین پشت‌پرده‌های از واقعیات نگاه اصلاح طلبان درباره ورود زنان به ورزشگاه نوشته و گفته است که مردان اصلاح طلب نه تنها همراهی نداشته اند بلکه به او توهین هم کردند. جالب آنکه او تاکید کرده که نمایندگان زن اصلاح طلب نیز در مجلس همراهی با او در این زمینه نداشته اند.

وی در این یادداشت نوشته است: «در مورد همين بحث ورود زنان به ورزشگاه‌ها، ما اين مطالبه را از 3 سال پيش پيگيري كرده‌ايم. شخصا به عنوان رييس كميته ورزش و زنان كميسيون فرهنگي مجلس، درگير اين مساله بودم و دايم با اين موضوع سر و كار داشتم. خودم براي ديدن بازي‌ها مي‌رفتم و حتي عده‌اي را براي ديدن بازي‌ها معرفي مي‌كردم. اما همين اتفاقي كه ما در اين 3 سال براي آن تلاش كرديم، ازسوي اصلاح‌طلبان و نمايندگان مرد اصلاح‌طلب حداقلي ديده مي‌شد. گاهي به شكل توهين‌آميزي به من مي‌گفتند كه اين مطالبه است كه شما پيگيري مي‌كنيد؟ اين همه معضل در جامعه وجود دارد. عدم همراهي و اينكه فقط يك نفر بخواهد موضوعي را پيگيري كند، موجب مي‌شود به نتيجه لازم نرسيم. اينكه از بين 17 نماينده زن در مجلس، فقط دو، سه نماينده زن يك موضوع را پيگيري كنند يا از 30 نماينده تهران تنها دو، سه نفر موضوعي را پيگيري كنند، فايده‌اي ندارد.»

سیاوشی تصریح کرده است: «ما با اين عدم همراهي به‌ويژه در حوزه مسائل زنان مواجه هستيم. البته مواردي هم بوده كه نمايندگان ديگر هم خيلي همراهي كرده‌اند اما در مواردي همچون حضور زنان در ورزشگاه كه در حال حاضر 3 سال است، پيگير هستيم، كسي همراهي نكرد و حالا كه اين اتفاق دردناك و سخت اتفاق افتاده، همه به ياد موضوع افتاده و ورود مي‌كنند. البته همين حالا هم برخي اصلا نه صحبتي مي‌كنند در اين باره و نه همراهي.»

این نماینده اصلاح طلب در ادامه اعتراف کرده نمایندگان اصلاح طلب و حامی دولت در مجلس پیگیر مطالبات مردم نیستند و نوشته است: «بحث اين است كه به غير از آن مواردي كه عدم همراهي وجود داشته، مواردي هم بوده كه ما مطالبات را ناديده گرفتيم و تا زماني كه به وضعيت بحراني نرسيده، آن را پيگيري نكرده‌ايم. گروهي در مجلس كه به عنوان فراكسيون اميد، يا گروهي به عنوان فراكسيون مستقلين كه حاميان دولت هستند، مي‌توانند مطالبات مردم را كه در چارچوب منافع كشور هم تعريف شده، پيگيري كنند. معتقدم كه اين مطالبات مردم را بايد شنيد و تا آن جايي كه ممكن است، با اصلاح قانون يا تغيير شكل نظارتي و اجرايي، مورد رسيدگي قرار داد.


کد مطلب: 700968

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/700968/رفتار-توهین-آمیز-مردان-اصلاح-طلب-یک-نماینده-زن-جزئیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com