سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۳
۲۹
عضو فراکسیون امید مطرح کرد

رفتار توهین آمیز مردان اصلاح‌طلب با یک نماینده زن +جزئیات

دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 700968
طیبه سیاوشی گفت: اينكه از بين 17 نماينده زن در مجلس، فقط دو، سه نماينده زن يك موضوع را پيگيري كنند يا از 30 نماينده تهران تنها دو، سه نفر موضوعي را پيگيري كنند، فايده‌اي ندارد
رفتار توهین آمیز مردان اصلاح‌طلب با یک نماینده زن +جزئیات
گروه سیاسی جهان نيوز: طیبه سیاوشی از نمایندگان زن اصلاح طلب طی یادداشتی از توهین مردان اصلاح طلب به خود نوشته است.

این نماینده زن اصلاح طلب همچنین پشت‌پرده‌های از واقعیات نگاه اصلاح طلبان درباره ورود زنان به ورزشگاه نوشته و گفته است که مردان اصلاح طلب نه تنها همراهی نداشته اند بلکه به او توهین هم کردند. جالب آنکه او تاکید کرده که نمایندگان زن اصلاح طلب نیز در مجلس همراهی با او در این زمینه نداشته اند.

وی در این یادداشت نوشته است: «در مورد همين بحث ورود زنان به ورزشگاه‌ها، ما اين مطالبه را از 3 سال پيش پيگيري كرده‌ايم. شخصا به عنوان رييس كميته ورزش و زنان كميسيون فرهنگي مجلس، درگير اين مساله بودم و دايم با اين موضوع سر و كار داشتم. خودم براي ديدن بازي‌ها مي‌رفتم و حتي عده‌اي را براي ديدن بازي‌ها معرفي مي‌كردم. اما همين اتفاقي كه ما در اين 3 سال براي آن تلاش كرديم، ازسوي اصلاح‌طلبان و نمايندگان مرد اصلاح‌طلب حداقلي ديده مي‌شد. گاهي به شكل توهين‌آميزي به من مي‌گفتند كه اين مطالبه است كه شما پيگيري مي‌كنيد؟ اين همه معضل در جامعه وجود دارد. عدم همراهي و اينكه فقط يك نفر بخواهد موضوعي را پيگيري كند، موجب مي‌شود به نتيجه لازم نرسيم. اينكه از بين 17 نماينده زن در مجلس، فقط دو، سه نماينده زن يك موضوع را پيگيري كنند يا از 30 نماينده تهران تنها دو، سه نفر موضوعي را پيگيري كنند، فايده‌اي ندارد.»

سیاوشی تصریح کرده است: «ما با اين عدم همراهي به‌ويژه در حوزه مسائل زنان مواجه هستيم. البته مواردي هم بوده كه نمايندگان ديگر هم خيلي همراهي كرده‌اند اما در مواردي همچون حضور زنان در ورزشگاه كه در حال حاضر 3 سال است، پيگير هستيم، كسي همراهي نكرد و حالا كه اين اتفاق دردناك و سخت اتفاق افتاده، همه به ياد موضوع افتاده و ورود مي‌كنند. البته همين حالا هم برخي اصلا نه صحبتي مي‌كنند در اين باره و نه همراهي.»

این نماینده اصلاح طلب در ادامه اعتراف کرده نمایندگان اصلاح طلب و حامی دولت در مجلس پیگیر مطالبات مردم نیستند و نوشته است: «بحث اين است كه به غير از آن مواردي كه عدم همراهي وجود داشته، مواردي هم بوده كه ما مطالبات را ناديده گرفتيم و تا زماني كه به وضعيت بحراني نرسيده، آن را پيگيري نكرده‌ايم. گروهي در مجلس كه به عنوان فراكسيون اميد، يا گروهي به عنوان فراكسيون مستقلين كه حاميان دولت هستند، مي‌توانند مطالبات مردم را كه در چارچوب منافع كشور هم تعريف شده، پيگيري كنند. معتقدم كه اين مطالبات مردم را بايد شنيد و تا آن جايي كه ممكن است، با اصلاح قانون يا تغيير شكل نظارتي و اجرايي، مورد رسيدگي قرار داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی که چند سال این همه زحمت کشیدی. چه دردی ازمشکل مردم برطرف کردی دراین مدت . چنددرصد زنان برای دیدن به ورزشگاه می روند؟؟؟؟؟
ب2
Iran, Islamic Republic of
مگر رفتن زنان به ورزشگاه درد و مشکل مردم هست؟ وضع تورم، معیشت و بیکاری مشکل اصلی است....
دکتر طیبه ی سیاوشی در زیر بین
این که اصلاح طلبان خانم دکتر طیبه ی سیاوشی را طرد کرده اند باعث امید دوباره ی من به این جریان پس از داستان فتنه ی 88 شد. ..
دکتر طیبه ی سیاوشی که دارای ظاهری هستند، با ایفای نقشی که عمدتا از چشم ها به دور مانده است، حامی طراحی اعطای تابعیت ایرانی به اولاد و پدران غیر ایرانی در ایران هستند..!!
Iran, Islamic Republic of
از ديد اصلاح طلبان زنها فقط زمان انتخابات حق و حقوق دارند
Iran, Islamic Republic of
مردم فقط بدرد راي دادن به انها ميخورند كه مشروعيتشان را ادامه بدن و بعدش وعد وعيد تو خالي
Iran, Islamic Republic of
سه ساله وقت و انرژی و سرمایه مملکت رو صرف هیچ کرده تا زنان به ورزشگاه بروند آخه ... این انرژی رو صرف مشکلات اساسی زنان می کردی بهتر نبود اگه دغدغه های اساسی دختران رو حل کنید دیگه توقع کاذب و حاشیه ساز رو دنبالش نمی گردند
Iran, Islamic Republic of
هدف رأی آوردنه وگرنه بعد از انتخابات همین ها مخالف رفتن زنان به ورزشگاه خواهند شد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خانم سیاوشی لطفا مشکلات دیگری که جوانها اعم از جوانان یا غیر جوانان درگیر آن هستند را هم پیگیری کنید یک آمار گیری هم بکنید که ورود به ورزشگاههای مردانه با وضع جاری دغدغه چند در صد بانوان کشور است.
Iran, Islamic Republic of
این اعترافات نشان می دهد که موضوع ورود زنان به ورزشگاهها حتی بین اصلاح طلبان نیز یک مطالبه واقعی و عمومی نیست و تنها اقلیتی معدود آن را به عنوان مسئله اصلی جامعه معرفی و پیگیری میکنند.
جواد
خانم سیاوشی اولویت زنان جامعه ما ازدواج است یا ورود به ورزشگاه و تماشای بازی مردان؟
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشین
وضعیت معیشتی ،رفاهی ، مسکن و ... زنان رو پیگیری کنید نه ورود به ورزشگاه
Iran, Islamic Republic of
آخ دلم میسوزه براش! ...راستی خانم محترم چرا قتل خانم نجفی رو با گلوله های مکرر آتشین نفی نکردید؟ مگه اون بیچاره مظلوم نمرد و مگه زن نبود و مگه حق حیات نداشت؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
توهین؟! اتفاقا اگر مردان اصلاح طلب یک موضع و حرف درست تو زندگی شون زده باشند همینه که گفتند مگر رفتن زنان به ورزشگاه اولویت کشور است؟! هرچند در عمل با این بازیهای سیاسی همراه هستند و کشور رو به این روز سیاه انداختند
Iran, Islamic Republic of
میترا استاد زن و بی گناه نبود،چون بدست لیدرهای خودشون کشته شد،اگه قاتل از حزب رقیب بود میشد شهید.
Iran, Islamic Republic of
به اندازه چهار سالی که نماینده بودی آخرت باید جواب مردم رو بدید
اگه خدمت کردی که انشاء الله مقبول باشه
ولی اگه ...
Iran, Islamic Republic of
خانم نماینده اصلاح طلب، چهار سال نماینده بودی و هیچ کاری برای مردم نکردی...
Iran, Islamic Republic of
...
سالار
Iran, Islamic Republic of
نمایندها مون وعده وعید میدن ولی برا ملت هیچ کاری نمی کنن ...
Iran, Islamic Republic of
نزدیک انتخابات هر نماینده اصلاح طلبی یه جوری میخواد خودش را نشون بده که من هم هستم خخخخخ
اشکان
Iran, Islamic Republic of
واقعا یعنی شما به عنوان نماینده این ملت در این چندسال فقط پیگیر حضور زنان به ورزشکاران بوده اید؟ واقعا متاسفم . مطالبه مردم معیشت و اقتصاد هست. ...
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب کیه ؟
اصول گرا کیه ؟
ورزشگاه؟؟؟؟؟
من مرد هستم ولی تا حالا ورزشگاه نرفتم!!!!!
بچه های مدرسه پوشاک ولوازم التحریر لازم دارند!!!!...
Iran, Islamic Republic of
من که خیلی برام مهمه کی زنانو راه میدن ورزشگاه ...
Iran, Islamic Republic of
.....
محمد
Iran, Islamic Republic of
اینکه بد نگفته اند که این همه مسئله دنبال ورود زن به ورزشگاه باشیم؟
Iran, Islamic Republic of
هم مردم مقصرند هم نمایندگان
...
ک
Asia/Pacific Region
به خودم افتخارمیکنم که بعدازمدتهاشرکت نکردن درهیچ انتخاباتی دوره ی قبل به آقای رئیسی برای اولین بارآمدم ورأی دادم انتخاب درست یاغلط ما مردم ایران خیلی مهمه درپیشرفت کشورواوضاع به سامان یانابه سامانی که خودمون امروزوفردا داریم
France
...