جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۰

واشنگتن: حمله به تاسیسات آرامکو قابل قبول نیست!

شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب: 700795
سفیر آمریکا در عربستان حمله پهپادی ارتش یمن به تاسیسات نفتی مهم عربستان را غیر قابل قبول خواند.
واشنگتن: حمله به تاسیسات آرامکو قابل قبول نیست!
به گزارش جهان نيوز، سفیر آمریکا  در عربستان سعودی روز شنبه حملات هواپیماهای بدون سرنشین ارتش یمن به تاسیسات نفتی آرامکوی عربستان را محکوم کرد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» «جان ابی زید»، سفیر آمریکا در عربستان طی اظهار نظری حمله پهپادی ارتش یمن به تاسیسات نفتی آرامکو را «غیرقابل قبول» خواند.
وی در این زمینه اظهار داشت: «آمریکا حمله امروز هواپیماهای بدون سرنشین به تاسیسات نفتی آرامکو در "بقیق" و "خریص"  را به شدت محکوم می‌کند.»
 
سفیر آمریکا در عربستان در ادامه مدعی شد که حملات به  زیرساخت‌های حیاتی در عربستان، جان غیر نظامیان را به خطر می‌اندازد و این غیر قابل قبول است. وی در حالی از جان غیرنظامیان سخن می‌گوید که در طول چهار سال تجاور ائتلاف سعودی به یمن ده‌ها هزار غیرنظامی جان خود را از دست داده‌اند.

بر اساس این گزارش، سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز شنبه در تشریح این عملیات اعلام کرد یگان پهپادی ارتش دو پالایشگاه نفتی آرامکوی عربستان سعودی را با 10 پهپاد هدف قرار داده و در این راستا افراد شریف و آزاده در عربستان در زمینه اطلاعاتی به ارتش یمن کمک کرده‌اند.

وزارت کشور عربستان پیش‌تر تایید کرده بود که آتش‌سوزی امروز در تأسیسات نفتی آرامکو ناشی از عملیات پهپادی بوده، اما درباره عامل آن اطلاعاتی نداده بود. 

ارتش یمن در مردادماه گذشته نیز با 10 فروند پهپاد تأسیسات آرامکو را هدف قرار داده بود و آن را عملیات بازدارنده شماره یک نامیده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید۱۱۰
Iran, Islamic Republic of
خیلی چیزای دیگه مونده که قبول نداشته باشی! از جمله محو غده سرطانی اسرائیل از منطقه!
Iran, Islamic Republic of
شلیک به پستان ماده گاو شیرده شما قابل قبول نیست ولی شلیک به مغز کودکان لاغر مردنی یمن که در اثر قحطی نزدیک به مرگ هستند قابل قبوله؟.!!
Iran, Islamic Republic of
ولی از نظر من خیلی هم قابل قبول است....
Iran, Islamic Republic of
صدام دیکاتور رئیس جمهور سابق عراق با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار به ایران و خرمشهر حمله کرد
حملات هوایی چهارم آذر سال 1365 رژیم صدام به شهر مقاوم اندیمشک، با کمک هفتاد و پنج میلیارد دلاری رژیم سعودی به رژیم بعث عراق صورت گرفت.
Iran, Islamic Republic of
کشتار زنان و کودکان بی دفاع قابل قبوله حمله به تاسیسات ارامکو غیر قبول
Iran, Islamic Republic of
عجب ضربه اي كاري زده نفت عربستان براي هفته ها قطع ميشه
Iran, Islamic Republic of
امارات هم بزنيد
Iran, Islamic Republic of
یمن می تواند تا ۱۰۰ سال با عربستان و متحدانش بجنگد
یمنی‌ها جنوب عربستان را موشک‌باران کردند
یمنی ها مواضع نظامیان عربستان را در هم کوبیدند
Iran, Islamic Republic of
امریکایی ها انقدر کودن شده اند که صدای رسای جابجایی در قدرت و تغییر موازنه به نفع اسلام را نمیشنوند و یا خود را به ناشنوایی میزنند .
Iran, Islamic Republic of
..