جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

تنبیه انضباطی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران

شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب: 700748
منابع خبری از احتمال تنبیه انضباطی «برایان هوک» به اتهام اخراج برخی از کارکنان وزارت خارجه این کشور با اغراض سیاسی خبر داده‌اند.
تنبیه انضباطی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران
به گزارش جهان نيوز، دو منبع در دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از احتمال تنبیه انضباطی برایان هوک، نماینده ویژه این کشور در امور ایران خبر دادند.

به گفته این منابع که جزو افراد مشارکت‌کننده در تحقیقات از برایان هوک هستند، وی متهم است برخی از کارکنان وزارت خارجه آمریکا را با اغراض سیاسی اخراج کرده است.

دفتر بازرسی کل وزارت خارجه آمریکا در حال رسیدگی به گزارش‌هایی است که طبق آن برایان هوک و سایر مقام‌های این وزارتخانه برخی از کارکنان را به دلیل وفادار بودن به دولت باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا از کار تعلیق کرده و یا تصمیماتی مشابه در خصوص آن‌ها اتخاذ کرده‌اند.

چندین فعال سیاسی در ماه‌های گذشته این ادعا‌ها را درباره برایان هوک و برخی دیگر از مقام‌های وزارت خارجه آمریکا مطرح کرده‌اند و دفتر بازرسی کل هم اقدام به بررسی برخی اسناد در این ارتباط کرده است.

پیشنهاد در نظر گرفتن تنبیه انضباطی برای برایان هوک در گزارش جدیدی که دفتر بازرسی کل ظرف چند هفته آینده آن را منتشر خواهد کرد مطرح خواهد شد.

منبع :باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تصاویر جدید از آتش سوزی در کارخانه های شرکت نفتی آرامکو بر اثر حمله پهپادی
وزارت کشور عربستان از حمله پهپادی به 2 کارخانه شرکت آرامکو خبرداده است.
Iran, Islamic Republic of
المانیتور: نتانیاهو دست خالی از مسکو بازگشت
المانیتور: نتانیاهو دست خالی از مسکو بازگشت
شنبه 23 شهريور 1398 - 02:28

یک رسانه آمریکایی تاکید کرد که دیدار «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه در شهر «سوچی» دستاورد چندانی برای او نداشته است.
از مذاكره با ديگر كشورها نهراسيم!
Iran, Islamic Republic of
از مذاكره با ديگر كشورها نهراسيم!
براي مقابله با دولت عهدشكن آمريكا و احقاق حقوق قانوني ملت ايران و رفع تحريم‌هاي نارواي دشمنان، بررسي و تحليل تمامي پيشنهادها و راه‌حل‌هاي اقتصادي و سياسي براي خروج از بحران اقتصادي كشور الزامي است. به نظر من مذاكره با آمريكا نشانه ضعف و ناتواني ملت غيور ايران نيست . ما براي نشان دادن چهرة صلح‌طلبانه و دفاع از حق ملت‌هاي مظلوم جهان نبايد از مذاكره بهراسيم و بهتر است با حفظ و افزايش قدرت نظامي و دفاعي كشورمان درصدد تعامل با ديگر كشورها با هدف تحقق آرمان‌ها و اهداف‌مان باشيم.