جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

توقف تولید پراید از سال ۹۹

جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب: 700673
سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در خصوص حذف شماره گذاری پراید از سال ۹۹ اظهار کرد: بر اساس ۱۱ سال تحلیل تصادفات که انجام داده ایم، متوجه شدیم بیشترین آسیب در تصادفات رانندگی با خودرو پراید بوده است، که خطرات زیادی را برای سرنشینان دارد.
توقف تولید پراید از سال ۹۹
به گزارش جهان نيوز، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در خصوص حذف شماره گذاری پراید از سال ۹۹ اظهار کرد: بر اساس ۱۱ سال تحلیل تصادفات که انجام داده ایم، متوجه شدیم بیشترین آسیب در تصادفات رانندگی با خودرو پراید بوده است، که خطرات زیادی را برای سرنشینان دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: البته ۹۲ درصد علت تصادفات عامل انسانی است و اگر رانندگان طبق مقررات رانندگی کنند، قطعاً آسیبی نخواهند دید و تصادفات تنها مشمول پراید نمی‌شود، بلکه برای تمام خودرو‌ها است.

او گفت: اولین عامل در تصادفات انسان است، که رانندگان باید نهایت دقت را در حین رانندگی داشته باشند.

سردار هادیانفر گفت: تقریباً در هر تصادف با خودروی پراید، سرنشینان ۳/۸ دهم آسیب می‌بینند و باعث جان باختن یا مجروح شدن سرنشینان می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: ما موضوع را طی نامه‌ای به وزیر صنعت معدن و تجارت اعلام کرده‌ایم و جلسات حضوری هم داشته‌ایم.
 
او بیان کرد: ۳ سازمان وزارت صنعت معدن تجارت، سازمان محیط زیست و پلیس راهور در شماره گذاری خودرو نقش دارند.

سردار سردار هادیانفر ادامه داد: ما به استناد قانون تاکید کردیم که شرکت سایپا باید امسال به تعهدات خود عمل کند و از سال ۹۹ تولید پراید متوقف کند و انشالله شماره گذاری این خودرو را در سال ۹۹ نداشته باشیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: تولید خودرو پراید
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
United States
یک کم ظاهرش را عوض میکنند و مثلا اسمش را میگذارند پی آر ۷!!!!