جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۱۲۱
لشکرکشی لمپن‌ها برای وارونه‌نمایی واقعیت؛

بازهم جولان مهناز افشار و امیر جعفری +تصاویر

پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 700610
اکنون بیش از پیش برای مردم ثابت شده است که سلبریتی‌ها بر خلاف ظاهرشان، تهی از فهم و صداقت هستند و امثال مطهری و سلحشوری بعنوان نماینده مجلس، عقب نماندن از سلبریتی‌ها در اظهار نظر در چنین موضوعاتی را به پیگیری مشکلات کشور ترجیح می‌دهند.
بازهم جولان مهناز افشار و امیر جعفری +تصاویر
به گزارش جهان نيوز، سلبریتی‌ها در جامعه ما بیش از هر چیز به اظهارات احساسی و بی اساس مشهور هستند. به این صورت که بدون کسب اطلاع از چون و چرای یک موضوعی، قیل و قال به راه می‌اندازند، درحالی که اصل ماجرا چیز دیگری است.
 
همین لمپن بازی‌های سلبریتی‌ها نیز باعث می‌شود جریانات سیاسی خاص برای پیشبرد اهداف خود، از این جماعت بعنوان ابزار استفاده کنند. چنانچه سال گذشته حجاریان-از تئوریسین‌های اصلاح‌طلبان- گفته بود که جریان اصلاحات حرف خود را باید از زبان سلبریتی‌ها بزند.
 
ماجرای خودسوزی دختر هوادار یکی از تیم‌های تهرانی از جمله حوادثی بود که اخیراً لمپن بازی سلبریتی‌ها را به نمایش گذاشت.
 
دو روز قبل بود که خبر فوت دختری که در مقابل یک واحد قضائی خودسوزی کرده بود، در صدر اخبار برخی رسانه‌ها قرار گرفت. رسانه‌های خارج نشین و رسانه‌های زنجیره‌ای خودسوزی سحر خدایاری را به ناکام ماندن او در ورود به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی تیم محبوب‌اش ربط دادند و از همین جا بود که واکنش‌های احساسی به این ماجرا شروع شد. فوتبالیست‌ها و بازیگران بدون اینکه از اصل ماجرا مطلع باشند، ندای وامصیبتا سر دادند و حتی کار به جایی رسید که علی کریمی در اینستاگرام خود نوشت تا اطلاع ثانوی استادیوم رفتن تعطیل!
 










 
اصل ماجرا چه بود؟
چند روز قبل مرکز رسانه قوه قضائیه گزارشی مبنی بر خودسوزی یک خانم مقابل یکی از واحدهای قضایی منتشر کرد که به اظهارات یک مقام آگاه در دادگستری تهران به خودسوزی یک خانم مراجعه کننده، اشاره می‌کند.
 
طبق آنچه در این گزارش درج شده است، این فرد در اسفندماه سال  ۹۷ و در حالی که پوشش نامناسب داشته است، با ماموران نیروی انتظامی درگیر می‌شود و به آنها اهانت می‌کند که مستندات لازم در این خصوص از ناحیه ماموران تهیه و به دادسرای تهران تحویل داده می‌شود.
 
بر همین اساس برای متهم، با عنوان جریحه دار کردن عفت عمومی و توهین به ماموران، پرونده قضائی تشکیل شده و نامبرده از همان زمان با صدور قرار تامین آزاده بوده است که در روز حادثه به دادگاه مراجعه می‌کند؛ از آنجا که هنگام مراجعه وی، رئیس دادگاه در مرخصی بوده، هیچ اقدام قضائی به عمل نمی‌آید و برای سحر خدایاری وقت دیگری تعیین می‌شود. او نیز پس از خروج از واحد قضائی با بنزینی که از قبل تهیه کرده بود، مبادرت به خودسوزی می‌کند.
 
نکته قابل توجه و مغفول مانده این است که بر خلاف قیل و قال سلبریتی‌ها و برخی سیاسون سوءاستفاده کننده از موضوع که مدعی شده بودند خدایاری به شش ماه حبس محکوم شده بود، برای خدایاری هیچ دادگاهی تشکیل نشده و وی هیچ حکم محکومیتی نداشته است.
 
اظهارات پدر خدایاری
حیدر علی خدایاری در واکنش به ماهی‌گیری عده‌ای از خودسوزی دخترش با اشاره به اینکه دخترش نه بخاطر تلاش برای ورود به ورزشگاه که برای توهین و فحاشی به مامورین انتظامی به دادگاه احضار شده بود، عنوان کرد: هرکسی که می گوید سحر قربانی شده بی‌دلیل این حرف را می زند، سحر قربانی چه شده؟ یک مشکل عصبی داشته که در روزی که به دادگاه می رود باز هم اعصابش به هم می ریزد و بعد اقدام به خودکشی می کند. از افرادی که از خون دختر من سواستفاده میکنند راضی نیستم و حلالشان نمی کنم، این افراد اشتباه می‌کنند که به بهانه اتفاقی که برای سحر رخ داده دارند علیه کشور صحبت می کنند.
 
سلبریتی‌های لمپن
اولین بار نیست که سلبریتی‌ها، از فوتبالیست گرفته تا بازیگر بدون توجه به واقعیت ماجرا، تلاش می‌کنند که از آب گل‌آلود شده در جهت منافع و خواسته‌های خودشان ماهی بگیرند. چیزی که برای این جماعت اهمیت دارد نه از دست رفتن یک خانم که مطرح کردن نام خود بعنوان حامی حقوق زنان است.
 
تناقض آشکار اصلاح‌طلبان
در ماجرای قتل میترا استاد به دست نجفی اصلاح‌طلبان نه تنها دم از حقوق بانوان نزدند که حتی برای تبرئه نجفی، به مقتول برچسب پرستو هم زدند.
 
اما در ماجرای خودسوزی خدایاری اصلاح‌طلبان علم مبارزه برای احقاق حقوق زنان برداشته اند. به طوری که پروانه سلحشوری نماینده دست چندم مجلس به بهانه خودسوزی خدایاری، مردم را به برپایی آشوب دعوت می‌کند. گرچه تناقض‌ رفتاری اصلاح‌طلبان اظهر من الشمس است و یادآوری آن به مثابه یادآوری روشنایی روز است.
 
باز هم رفتار عوامانه علی مطهری
علی مطهری که به اظهارات عوامانه‌اش شناخته شده است، متاثر از فضایی که ضد انقلاب با سوءاستفاده از خودسوزی سحر خدایاری به وجود آورده اند، در توییتر خود نوشته است: مرگ سحر دختری که به خاطر ورود پسرانه به استادیوم آزادی بازداشت و در اثر شنیدن محکومیت‌اش به 6 ماه زندان خودسوزی کرد، حاکی از بی تدبیری مسئول مربوط است. فرضاً کار او غیر قانونی بوده، کافی بود چند کلمه نصیحت شود نه محکوم به زندان. حفظ نظام به این کارها نیست.
 
 
مطهری حتی این زحمت را به خود نداده است که بعنوان نماینده مجلس چند و چون ماجرا را پیگیری کند و با محوریت قرار دادن محکومیت دروغین، برای نظام نسخه پیچیده است!
 
البته در این بین نباید از نقش «خبرآنلاین» رسانه منتسب به علی لاریجانی در تشنج آفرینی غافل ماند. چرا که برای اولین بار این رسانه بود که خبر دروغین محکومیت خدایاری به شش ماه حبس را منتشر کرد. گرچه امروز به طور چراغ خاموش خبر را ویرایش کرده و این قسمت را حذف کرده است.
 
استفاده از تصاویر شخص دیگری برای خدایاری
نکته جالب موضوع این است که تصاویری که در این چند روز از سوی سلبریتی‌ها بعنوان تصویر سحر خدایاری پخش می‌کنند، متعلق به فردی دیگر است. به عبارتی سلبریتی‌ها و جریانات رسانه‌ای خاص برای پیش‌برد اهداف خود، تصاویر فردی زنده را با اسم سحر خدایاری منتشر می‌کنند؛ مثل زمان فتنه که رسانه‌های حامی اصلاح‌طلبان عکس‌های افراد زنده را بعنوان کشته شدگان حوادث منتشر می‌کردند تا کسب وجهه کنند.
 
 

 
نکته دیگر این است که صاحب تصاویر سوءاستفاده شده، چهار سال قبل برای ورود غیر قانونی به استادیوم اقدام کرده و از ورودش جلوگیری شده بود. حال باید از کسانی که خودسوزی خدایاری را به عدم موفقیتش برای ورود به ورزشگاه آزادی ربط می‌دهند پرسید که چطور ممکن است با «آیسان احتشامی» برخوردی نمی‌شود، اما با خدایاری می‌شود؟
 
در هر حال اکنون مشخص شده است که ماجرای خودسوزی خدایاری چه بوده و داستان سرایی‌های سلبریتی‌ها و سیاسیون اصلاح‌طلبان زائده ذهن این جماعت است. اکنون بیش از پیش برای مردم ثابت شده است که سلبریتی‌ها بر خلاف ظاهرشان، تهی از فهم و صداقت هستند و امثال مطهری و سلحشوری بعنوان نماینده مجلس، عقب نماندن از سلبریتی‌ها در اظهار نظر در چنین موضوعاتی را به پیگیری مشکلات کشور ترجیح می‌دهند.

منبع:رجانیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رسول
Iran, Islamic Republic of
از این سلبریتیها بدتر التماس کاندیداهای انتخابات برای گرفتن سلفی با اینهاست !...
Romania
واقعا جای تاسف دارد که جهان نیوز به هنرمندان کشور لقب لمپن میدهد. ادب مرد به ز دولت اوست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این ها در انتخاب دولت ها نقش نداشته اند، ...!!!!
Iran, Islamic Republic of
حرف شما صحیح است، هنرمندان زیادی داریم که قابل احترام هستند، هنر این افراد در همین معرکه هاست که خود را فعال معدنی می دانند!
Iran, Islamic Republic of
.....
بوشناس
Iran, Islamic Republic of
منظور جهان نیوز به اون دسته از هنرمندان است که هنرشان در کمان ابرو ، بینی عروسکی ، مدل گوش خری ، توازون اندام تحتانی و حرکات موزون و از این قبیل هنرنمایی ها ... است
Iran, Islamic Republic of
درود و سلام بر سلبریتی ها ی آزاده که مردم در سینما از انها استفبال شدید می کنند و عقده ای ها از این قضیه ناراحت هستند
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
مدعی العموم کجاست
Iran, Islamic Republic of
و....
Denmark
قوه محترم قضاییه به موضوع اظهار نظرهای بی مسولانه به اصطلاح سلبرتیها وارد شود...
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
وقتی نماینده های مجلس بخاطر دیده شدن و رای جو گیر میشن..
Iran, Islamic Republic of
خب مطهری به عنوان نماینده مجلس باید پاسخگوی حرفای تنش آفرین و تهمت به نظام بازخواست بشه
Netherlands
خودتان هم می دانید که چه کسی دروغ می گوید آیا ارزش دارد برای اینکه زاکانی دوباره نماینده مجلس شود این همه دروغ ببافید نماینده مجلس شود ...
Iran, Islamic Republic of
دوره زاکانی ها هم مثل روحانیها تموم شده. ....!!!!
زاکانی بد جوری مفسدهایتان را به عزا نشانده حق داری بسوزی. چه نماینده شود چه نشود مرد است
Iran, Islamic Republic of
از اون ور دنیا، شما متوجهی؟! بپا ندزدنت، آکیو!!!
سرور
Iran, Islamic Republic of
دقیقا.
Denmark
آقای مطهری علی الظاهر نماینده خواص است هیچوقت ایشان در امور عمومی مثل تورم که کمر اکثریت را نشانه گرفته وارد نمیشوند!
Iran, Islamic Republic of
چرا با کسانی که این دروغها را منتشر می کنند....برخورد نمی شود
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
تاکی دروغ ؟! تاکی لجن پراکنی؟! شرم کنید ! خدایی هست !!!
ایران
Romania
...
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
....
شامپی
Iran, Islamic Republic of
البته من هم وقتی کارم به دادگاه و این چیزا می رسه انقدر آدم رو می دونن و عذاب می دن و الاف می کنن که بعضی وقتا به فکر خودکشی می افتم ...!!!!!
سکوت
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این ( هنروران بازیگر درپیتی ) فقط دنبال این هستند که خودشان را به نوعی مطرح بکنند اما نمی فهمند که مردم از اینها نفرت دارند .
Romania
نه بابا اینها فقط برای مطرح شدن این کار رو نمیکنند...!!!
Iran, Islamic Republic of
این ها دنبال گرین کارت هستند. کافیه اسمشان به عنوان مخالف نظام مطرح بشه
Iran, Islamic Republic of
در پیتی را خوب اومدی. یعنی کلا در فرهنگ و هنر چیزی جز در پیت نیست که حال و روزمون در شاخص فلاکت این شده
Iran, Islamic Republic of
وقتی برای یک بازیگر ارزش بیش از اندازه قائل شود او دچار وهم می شود..
Iran, Islamic Republic of
حال و روز بیشتر هنرپیشه ها تو عوالم هپروتی می گذره (بالای ابرها )!!!
سید هادی
Iran, Islamic Republic of
شما که به هرکسی نظر میده اتهام می‌زنید آیا شده راهکاری در این زمینه ارائه بدید که اتفاقات نه تکرار بشه و نه مورد سو استفاده قرار نگیرد، البته در دنیای رسانه به راحتی می‌توان حق را باطل و باطل را حق نشان داد، پس اتهام زنی نکنیم و دنبال این باشیم که مشکلات و مسائل حاد جامعه را چگونه می‌توان حل نمود.
زهرا
Iran, Islamic Republic of
تنها راهش افزایش فهم و علم و شعور زنان سرزمین مان هست.
عرشیا
Iran, Islamic Republic of
...
حمید
Iran, Islamic Republic of
سلام مشکل سحر حضور در ورزشگاه نبوده اون سر خورده شده در یک خانواده پر بچه شوهر نکرده بدونه اینکه اینده ای براخودش بیکار تصورکنه به نظرمن این ها مشکل این مرحومه بوده مشکل از ساختار جامعه می باشه اکثر همونا که برا این خانم دلسوزی میکنن از بیشترین امکا نات برخوردارن وارزاز کشورخارج میکنن
Iran, Islamic Republic of
منطقی ترین نظر در مورد علت خودکشی این خانوم
مریم
Iran, Islamic Republic of
یه سوال؟چرا هیچ مرجعی کار به این سلبریتی ها نداره؟والله خسته شدیم
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
اینقدر دروغ نگید. مردم خودشان اصل ماجرا را می دانند.
سوری
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
یعنی الان خود مردم همه از BBC خبرارو گرفتن و می‌دونن جریان چیه
و این داخلی‌ها همه دارن دروغ‌پراکنی می‌کنن؟؟؟؟؟!!!!!
...
Romania
نفس دیدن فوتبال مردان هم اشکالی ندارد البته اگر ورزشکاران به جای شورت شلوار ورزشی پوشیده باشند. اما یک نفر حلالزاده جواب بدهد چرا این زنان اصرار دارند به تماشای مسابقات مردان بروند؟ مگر مسابقات و لیگ فوتبال زنان در این کشور نیست؟ چرا کسی جواب نمی دهد؟
Iran, Islamic Republic of
...
نقی
Iran, Islamic Republic of
،به فکر اصلاح خود باشید چون دیر بشه دیگه عذری پذیرفته نیست ...
Iran, Islamic Republic of
.....
زنان اصرار ندارند افرادی ماموریت دارند برای زنان این کشور مطالبه بتراشد و حاشیه سازی کند که هم سبک زندگی مان را عوض کنند هم مطالبات واقعی مان را به حاشیه ببرند
Iran, Islamic Republic of
...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هی نویسنده آخه چقدر پاچه خواری‌...
Iran, Islamic Republic of
دخترآبی یک بیمار اعصاب و روان بود و با وجود خودسوزی شایسته احترام :ولی پولبریتیهای عقل کل شایسته هیچ گونه احترامی نیستن....
محمد امین
Iran, Islamic Republic of
اینا آبروی ایران و ایرانی رو بردند به خدا ...
Iran, Islamic Republic of
...
ناصر
Iran, Islamic Republic of
تنها چیزی که در این متن به چشم نیامد جان انسانی بود که از دست رفت...الباقی مسایل حزبی بود
Iran, Islamic Republic of
پول مفت این سلبریتیها رواینجوری کرد...
Zs
Iran, Islamic Republic of
بااین توضیحاتی که داده شدواقعاقانع شدم
Romania
آیا از مچ تا بازوی دست و از زانو تا مچ پای مرد، جزء بدن حساب می شود و‏‎ ‎‏نگاه کردن به آن حرام است؟‏ امام خمینی: بسمه تعالی، نظر به بازو یا ساق پای مرد نامحرم بر زن حرام است. ‏(کتاب استفتائات امام خمینی (س). سوال9885). . آيا همان گونه كه نگاه مرد به زن حرام است، نگاه زن به مرد نيز حرام است؟ همه مراجع (به جز بهجت و سيستانى): آرى، نگاه زن به بدن مرد نامحرم [به جز سر، گردن و دست ها و جاهايى كه معمولا آن را نمى پوشانند ]حرام است؛ هر چند بدون قصد لذت باشد. آيات عظام بهجت و سيستانى: نگاه زن به بدن مرد نامحرم با قصد لذت حرام است و بنابر احتياط واجب بدون قصد لذت و ترس افتادن به حرام هم نيز [به جز قسمتى از بدن كه معمولا آن را نمى پوشانند مانند سر و دست ها ]جايز نيست.
چه ربطی به بحث داشت با این کار میخواهی چند بی دین بیاید و به احکام شرع توهین کند؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
چرا ربط دارد دقیقا به خال زده
Romania
چرا به دلیل واقعی افسردگی و مسائل روحی این دختر اشاره نمی کنید؟ چرا خانواده اش را به خاطر اینکه دخترشان تا سی سالگی مجرد مانده بازخواست نمی کنید؟ یعنی واقعا نمی فهمید این همه اصرار برای تماشای فوتبالیستهای مرد برای چیست؟ و چرا به تماشای مسابقات زنان نمی رفت؟
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
سحر روحت شاد . از این پس از اسمان فوتبال را نگاه کن .
حقیقت همیسه تلخ است . جهان نیوزها همیشه از حقیقت ترسان و لرزان هستند .
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوزها همه دروغ گو،،،اظهارات پدر سحر رو میخوای چطور توجیه کنی بزرگوار،،،!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به فرض که حرف های پدرسحر درست باشه اولا نوشتن خودش قبول نداشته که بیماره مادرش توی غذاش دارو می ریخته. تازه درست هم باشه باشه مرسی که اجازه دادید فردی که بیماری اعصاب داره دست به خودکشی بزنه .آفرین.
اکبر
Iran, Islamic Republic of
....
من هم لرزیدم پهپادم افتاد و ترکید!!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
نه که فوتبال ایران هم خیلی خیلی تماشاییه ؟؟؟...
Iran, Islamic Republic of
یعنی تو حالا کاملا حقیقت را فهمیده ای ودیگران مثل تو نیستند .....!!
Iran, Islamic Republic of
و...
علی
Iran, Islamic Republic of
هرچه بگنددنمکش می زنند.....
وقتی نماینده ی مجلس اینگونه شتابزده وبدون تحقیق کافی اظهارنظرمی کند،دیگرازسلبریتی چه انتظاری است...؟...
h
Iran, Islamic Republic of
امان از دست این سلبریتی ها
امین
Iran, Islamic Republic of
از این حادثه متاسفم برای خانواده مرحوم صبر از خداوند می خواهم سوال این است چرا خانم ها برای رفتن به دیدن فوتبال با نوان اشتیاق نشان نمی دهند
...
کسانی که دختران این جامعه را تشویق به این حاشیه ها میکنند باید برخورد شود. چرا باید حق زن را فقط در حد تماشای فوتبال پایین آورد؟ در شرایطی که سیزده میلیون جوان مجرد داریم و شرایط شان مناسب نیست.
Iran, Islamic Republic of
دختر خوب الان کار نمی خواد با دوتا لیسانس وشوهر نمی کنه وباید فوتبال تماشاکنه !!..l.
Iran, Islamic Republic of
....
ایمان
Iran, Islamic Republic of
تلیغ فوتبال از سمت فیفا همه چیز روئ درست میکنه
سربندی از بروجرد
Iran, Islamic Republic of
اگر یکبار سیستم قضایی کشور با دروغ پردازی های سلبریتی ها و .. برخورد جدی و مطابق قانون می کرد، مجبور نبودیم دائما اراجیف آنها را با موضعی طلبکارانه تحمل کنیم
رضا
Iran, Islamic Republic of
این مدعیان هنرراهی دیگر برای مطرح شدن ودیدن شدن انتخاب کنیدهنوز رفتار های شما در انتخابات یادمان هست
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه هنر ما گیر کیاهاست!!!
Romania
.....
حمید
Iran, Islamic Republic of
سحر مشکل روانی داشته، آدم عاقل که دست به همچین کاری نمیزنه.باید فاتحه ی فوتبال رو خوند وقتی طرفدارهایی مثل سحر داره.
ناصر
Iran, Islamic Republic of
وقتی با کسانیکه قبلا با حرفها وکارهاشون جو جامعه را الوده میکردن برخورد نشد این میشه نتیجه اش ....!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
بروید هماهنگ کننده این جریان سازی را در داخل پیدا کنید که سلبریتی ها را به خط میکند
جلیل
Iran, Islamic Republic of
اجازه دهید از یک زاویه دیگری به مسئله نگاه کنیم .
خارج از تمام این مسائل ، و بر فرض بر اینکه ، خانمی بدین طریق ، و به همان دلیلی که میگویند ، (خودکشی) کرده .

اینکه یک عده ای که خود ، بعضا" از ارکان نظام هستند و دست در سفره نظام دارند و مسئولیت هایی دارند ، به اضافه سلبریتی هایی که در همین نظام به نوایی رسیده اند ، رفتاری طلبکارانه از خود بروز میدهند ، از نظر بنده ، نوعی باج خواهی از نظام ، از نوع 88 میباشد .
از هموطنان تقاضا میکنم که هوشیار باشند .
خانم آبی خودکشی کرد . خانم قرمز (میترا استاد) را به (قتل) رساندند .
همین جماعت که به هر بهانه ای در شیپور فتنه میدمند ، در یک حرکت مزورانه ، قرمز را پایمال و آبی را مدعی العمومند.!
این دوگانگی آشکار ، نشانگر چیست ؟!
Iran, Islamic Republic of
جای پخش این مطالب وپیگیری واسه این موضوع هابیاید یکم درموردزندگی سختی که این روزا دامن همه روگرفته بااین گرونی حرب بزنید وبحث کنید کاش یکی ازمسئولین بیاد تومنطقه ما تابفهمه زندگی سخت چیه برامردی که ۳۴ سالشه ولی باید ۱۱ نفررو سیرکنه😔وشرمنده من وبچه هاش باشه
Iran, Islamic Republic of
مگه این فرد در ایران است چرا بازداشت و محاکمه نمی شود وجناب آقای جعفری تن بدن پدر و مادرت را با اعمال و رفتارهات نلرزان ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سلام بایدمردم درانتخاب نماینده ها....بیشتردقت کنن...
مانی
Iran, Islamic Republic of
یه سوال ....خب حالا که این دختره انقدر دلسوز پیدا کرده چرا یکی ،دو تا ازین طرفداراش به دفاع از مظلومیتش خودشون رو نمیکشن ؟خودکشی که از نظر اونا حروم نیست ،تازه قتل میترا استاد هم واجب شرعی بوده ....
علی
United States
...
امیر
Iran, Islamic Republic of
اون چیزی که مهمه اینه که مردم کی میخان آگاه بشن!؟.
Iran, Islamic Republic of
فقط در این میان یه سوال؛ آیا همه درد ما مردم ،در این بحران های سیاسی و اقتصادی که در حال حاضر گریبانگیرش هستیم همینه؟ آیا حق دختران وزنان مملکت ما فقط ورزشگاه رفتنه؟ یعنی اگه بزارن ما بریم ورزشگاه همه مشکلاتمون حل میشه آیاااا؟
امین
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
.....
خخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
...
فهیم
Iran, Islamic Republic of
جعفری چرا درمورد کشته شدن میترا استاد اظهار نظر نکردید.عاشق شهرتی بچه... !!!!!
بوسجين
Denmark
اينكه هنرمند مانند يك نخبه بايد با سواد باشد كه هنر و اگاهي خود را در جهت بالندگي جامعه خود به كار ببرد و بتواند مانند سربازي در سنگر جامعه خود باشد شكي نيست ولي خيل هنرمندان ما ....زود جو گير و احساساتي مي شوند و نمي دانند چگونه و در چه زمينه اي بايد بازي كنند ..
United Arab Emirates
مگه اینجا مملکت اسلامی نباشه که روزی اسم یه استادیوم را بذارن دختر آبی.
Iran, Islamic Republic of
اصلا چه معنی میده زن بره ورزشگاه برای دیدن فوتبال بشین توخونه نگاه بکن کسی روهم به گناه نبر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چرا به خاطر اینکه شما گناه نکنید باید ما خانم ها همش خونه باشیم.شما اقایون فقط میخواید ما دخترارو لا زور تو خونه نگهدارید‌.اصلا خانم ها خوب میکنند میخوان بیان ورزشگاه.!!!!
Iran, Islamic Republic of
حالا واقعا یه دختری یا زنی یا از آلبانی نظر می دهی یا شاید هم یک دختر باشی به هر حال نظرت راجع به خودسوزی برای نرفتن به ورزشگاه چیست؟
Iran, Islamic Republic of
...
زهرا
Iran, Islamic Republic of
هرچی فتنه وآتیشه از گور این سلبریتی های بی سواد وهمه چیز دان بلند میشه.... کسی نیس ترمز این جماعت و بکشه؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فقط ماله کشی کنید. اما یادتان باشد خدا منتقم است.
Iran, Islamic Republic of
...
ناصر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر افساد طلبان که دختر آبی را به سمت خودکشی سوق دادند. خانم افشار دستت به خون این دخترک آلوده است. وجدانت خواب است. پول حرام شیرخشک های آلوده اثر کرده.
Iran, Islamic Republic of
...
سید
United States
...