پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۶

پرونده نزدیکان روحانی فریادها را بلند کرد

پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 700605
رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: دولتمردان به دنبال آن هستند که به اقدامات قوه قضائیه در برخورد با مفسدان جلوه سیاسی دهند اما بگیر و ببند از الزامات مبارزه با مفاسد اقتصادی است.
پرونده نزدیکان روحانی فریادها را بلند کرد
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور درباره عملکرد قوه قضائیه در مبارزه با مفسدان و مفاسد اقتصادی، اظهار داشت: ما از قوه قضائیه تقاضا داریم که به رویه خود در برخورد با قوه قضائیه ادامه دهد و قاطعانه با مفسدان برخورد کند.

وی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه فساد با بگیر و ببند از بین نمی رود، گفت: آقای روحانی باید بداند که رهاسازی و عدم مبارزه با مفسدان اقتصادی باعث تشدید و ترویج مفاسد شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بگیر و ببند یکی از الزامات مبارزه با مفاسد اقتصادی است، تصریح کرد: دولت باید مبارزه با فساد را از بدنه خود آغاز می کرد اما از آنجایی که شاهد این اقدام در دولت نبودیم، قوه قضائیه وارد میدان مبارزه با مفسدان اقتصادی درون دولت شد.

ذوالنور ادامه داد: سوال ما از رئیس جمهور این است که آیا بگیر و ببندهای قوه قضائیه مانع اقدامات آنان در دولت شده و مزاحمتی برای آنان ایجاد کرده است؟

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: قوه قضائیه تاکنون با بسیاری از مفسدان اقتصادی برخورد قاطع کرده اما دولت هیچ واکنشی نشان نداده است و صرفاً پس از رو شدن پرونده نزدیکان رئیس جمهور و دولت فریاد آقایان بلند شد.

وی با بیان اینکه این سر و صداها صرفاً برای آن است که به اقدامات قوه قضائیه در برخورد با مفسدان جلوه سیاسی دهند و مفسدان در حاشیه امن قرار گیرند، خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضائیه و دیگر کارکنان دستگاه قضا باید به این نکته توجه کنند که مردم از فساد و تبعیض تنفر دارند و بر این اساس نباید ذره‌ای به این سر و صداها توجه کنند و باید به این راه خود مقتدرانه ادامه دهند.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
جناب تا بحال هم کم کاری شده این راهمه مردم از ابراهیم زمان خود . می خواهند که زودتر تمام این حضرات را خارج از نوبت رسیدگی کنند؟؟
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت رییس کمیسیون امنیت ملی
لطفا ساز وکاری را در کمیسیون در خصوص صحبت ها وموارد مطرح شده از اعضای کمیسیون مربوطه بگذارید .هر از چند گاهی صحبت هایی بعضی از اعضا کمیسیون امنیت ملی در جدیدترین مورد همین توهین وتهمت های فلاحت پیشه بر واعظ انقلابی فضایی ناشایست برای جامعه اسلامی در این بحبوبه عزاداری ها ایجاد کرده بود. به دوستان کمیسیون امنیت ملی بفرمایید برای حفظ امنیت از سخنرانی ها ومطالب ناسنجیده بگذرند که برای دیده شدن میتوان از چیزهای دیگری هم استفاده نمود .!!
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر سربازان ارزشی ولایت
سید ارزشی وانقلابی دکتر رییسی و استاد ذوالنوربزرگوار ، فهیم وارزشی
رسول
Iran, Islamic Republic of
صرفاً پس از رو شدن پرونده نزدیکان رئیس جمهور و دولت فریاد آقایان بلند شد.!.............
رسول
Iran, Islamic Republic of
الان هر طرف بری صدای یک سریها درمیاد !......
Iran, Islamic Republic of
حداقل شاید تا آخر دولت با این افراد برخوردی نخواهد شد...!!!