کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آموزش بورس

20 شهريور 1398 ساعت 16:52


ممکن است شما هم این روز ها درباره بازدهی مناسب بورس تهران خبرهایی را شنیده و علاقه مند به سرمایه گذاری در بازار سرمایه شده باشید. برخی از افراد به اشخاص عادی توصیه می کنند که وارد بازار بورس نشوند دلیل این کار را پر ریسک بودن بازار سرمایه و امکان ضرر در این بازار می دانند در حالی که همه می توانند با آموزش بورس به صورت صحیح و درست سرمایه گذاری موفقی را در بازار سرمایه داشته باشند.

آموزش بورس را می توان اولین قدم برای شروع موفق سرمایه گذاری در بورس دانست چرا که اغلب افرادی که بدون داشتن دانش کافی و آشنایی با قوانین بازار سرمایه اقدام به خرید و فروش می کنند اغلب مدت زمان زیادی نمی توانند در بازار فعالیت کنند و ممکن است با ضرر های سنگینی که متوجه سرمایه خود می کنند برای همیشه بازار سرمایه را ترک کند. کارگزاری آگاه به عنوان یکی از کارگزاری های برتر کشور ارائه دهنده متنوع ترین خدمات آموزشی بورس می باشد. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده افراد با دریافت کدبورسی از کارگزاری آگاه امکان معامله در بازار آتی، بورس کالای ایران، اختیار معامله و بورس انرژی را دارا می باشند. در صورتی که شما قصد ورود به بازار بورس را دارید از ex.agah.com اقدام به دریافت کد بورسی نمایید.
 
چرا آموزش بورس آگاه ؟
در میان هزاران کلاس آموزش بورس در سطح کشور، کارگزاری آگاه یکی از کارگزاری های پیشرو در زمینه آموزش بورس به علاقه مندان بازار سرمایه می باشد. این کارگزاری با بهره گیری از اساتید مجرب و مختصص تا کنون توانسته به بیش از 15 هزارنفر در زمینه ارتقای مهارت و آموزش بورسی کمک کند. علاوه بر موارد ذکر شده این کارگزاری توانسته رتبه اول بیشترین تعداد کد بورسی صادر شده در سال 97 را به خود اختصاص دهد که این نشان از اعتماد مردم و سرمایه گذاران به این کارگزاری به عنوان انتخاب نخست برای سرمایه گذاری در بازار بورس است.
 
نحوه برگزاری کلاس های آموزش بورس در کارگزاری آگاه چگونه است؟
کارگزاری آگاه مدتی است علاوه بر برگزاری کلاس به صورت حضوری اقدام به برگزاری کلاس به صورت غیر حضوری نیز کرده است. کلاس های غیر حضوری کارگزاری آگاه با استقبال بی نظیر مردم مواجه شده است. این کلاس ها علاوه بر صرفه جویی در زمان، این امکان را برای افراد شاغل و افرادی که ممکن است زمان کافی برای حضور در کلاس را نداشته باشند فراهم می کند تا در هرزمانی فیلم ضبط شده کلاس را مشاهده کنند و دانش خود را در زمینه آموزش بورس ارتقا دهند. علاوه بر موارد فوق گواهی حضور در کلاس نیز برای کلاس های غیر حضوری صادر می شود.
 
فیلم آموزش بورس
ما در آگاه معتقدیم تنها راه موفقیت یک سرمایه گذار در بازار سرمایه آموزش صحیح و کافی می باشد تنها در این صورت است که سرمایه گذار با کسب سود کافی تشویق به ادامه حضور در بورس می شود. علاوه بر تمامی خدمات کارگزاری آگاه که در بالا ذکر شد، کارگزاری آگاه اقدام به تولید فیلم آموزش بورس به صورت رایگان کرده است. علاقه مندان به یادگیری بورس می توانند با مراجعه به باشگاه کارگزاری آگاه در بخش ویدیو آموزش بورس از ویدیو های رایگان استفاده کرده و دانش خود را اراتقا دهند. ویدیو های آموزشی موجود در باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه به چند دسته کلی تقسیم می شوند:

ورود موفق به بورس

این ویدیو ها شامل نحوه گرفتن کد بورسی از کارگزرای آگاه و نحوه ثبت نام و کار با پنل اختصاصی کارگزاری آگاه می باشد.

اصول سرمایه گذاری در بورس

این ویدیو ها شامل مبانی کلی سرمایه گذاری در بورس و انتخاب استراتژی مناسب جهت خرید و فروش سهام می باشد.

روانشناسی بازار

این ویدیو ها شامل استفاده از سایت TSE برای تشخیص قدرت خریدار و فروشنده می باشند.

تکنیکال مقدماتی

ویدیو های تحلیل تکنیکال مقدماتی شامل شناسایی خطوط روند نزولی و صعودی و کانال ها می باشد.

تکنیکال پیشرفته

این ویدیو ها شامل معرفی اندیکاتور ها برای تحلیل روند آتی سهم می باشد.

تحلیل بنیادی مقدماتی

این ویدیو ها شامل معرفی صورت های مالی و ترازنامه ها و نحوه استفاده از آنها در شناسایی روند آینده یک سهم می باشد.

سری فیلم آموزش بورس کارگزاری آگاه تنها گوشه ای از خدمات آموزشی رایگان ارائه شده به علاقه مندان فعالیت در بورس ارائه می شود. در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه مطالب مهم آموزشی از مقدماتی تا پیشرفته در قالب مقالات آموزش بورس ، ویدیو آموزش بورس ، مسابقه بورسی و دوره های آموزش بورس تهیه و تدارک دیده شده است که می توانید برای دسترسی به این آموزش ها به باشگاه مراجعه فرمائید.


کد مطلب: 700556

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/700556/آموزش-بورس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com