پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
معاون شرکت آبقا

حذف کامل قبض‌کاغذی آب تا پایان دولت دوازدهم

چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب: 700545
معاون راهبری شرکت آب و فاضلاب: این طرح در برخی مناطق اجرا شده است و تا پایان دولت دوازدهم کاملا اجرا خواهد شد.
حذف کامل قبض‌کاغذی آب تا پایان دولت دوازدهم
به گزارش جهان نيوز، معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به آغاز حذف قبوض کاغذی آب در برخی از مناطق کشور، گفت: براساس ارزیابی صورت گرفته این طرح تا پایان دولت دوازدهم به طور کامل اجرا خواهد شد.
 
حمیدرضا کشفی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، با تاکید بر اینکه حذف قبوض کاغذی آب در جهت سیاست‌های دولت الکترونیک در دستور کار گرفته است، گفت: هم اکنون اجرای آزمایشی این طرح در چندین شهر از جمله لرستان، اصفهان، آذربایجان‌غربی و بندرعباس آغاز شده است و پس از ارزیابی نتایج، این برنامه به سایر مناطق کشور نیز تعمیم داده خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر زیرساخت اجرای این برنامه کاملا مهیا شده است، ادامه داد:هزینه آب‌بهای برخی از مشترکان به دلیل تعرفه غیرواقعی آب به میزانی اندک است که چاپ قبض کاغذی حتی به صرفه هم نیست.

کشفی تاکید کرد: در حال حاضر تعداد مشترکان آب شهری و روستایی کشور از مرز ۲۳ میلیون مشترک گذشته است و سالانه تعداد بسیار زیادی قبض کاغذی میان این تعداد مشترک توزیع می‌شود که در صورت اجرای کامل این برنامه شاهد ثمراث زیست‌محیطی و اقتصادی فراوانی خواهیم بود.


منبع:خبرگزاری صدا‌ و سیما
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *