کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آتش‌نشانی: حادثه بزرگی در دهه اول نداشتیم

20 شهريور 1398 ساعت 15:22

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: چند حادثه در ۱۰ روزه ابتدایی محرم داشتیم، ولی این حوادث در سطح وسیعی نبود و هیچ فوتی ای نداشتیم.


به گزارش جهان نیوز، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران درباره روند خدمات رسانی سازمان آتش نسانی شهر تهران در ایام محرم و میزان وقوع حوادث در دهه اول محرم گفت: چند حادثه در ۱۰ روزه ابتدایی محرم داشتیم، ولی این حوادث در سطح وسیعی نبود و هیچ فوتی ای نداشتیم.

وی در ادامه بیان کرد: حوادثی که که اطلاع رسانی می‌شد مخصوصا در تکیه‌ها و هیئت‌ها؛ به دلیل آموزش‌هایی که به مردم داده شده بود و خاموش کننده های آتش که شارژ شده بود در خیلی از موارد زمانی که نیرو‌ها به محل حادثه می‌رسیدند مردم خودشان با خاموش کننده‌ها آتش را خاموش کرده بودند و یا حجم وسیعی از کار انجام شده بود و آتش نشانان با رسیدن به محل فقط اقدامات تکمیلی را انجام می‌دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در ادامه بیان کرد: تنها موردی که اتفاق افتاده بود آتش سوزی در مسجدی در منطقه فلاح بود که این حریق در قسمت کتابخانه بود که هیچ مصدوم و یا فوتی بر جای نگذاشت.

ملکی گفت: امیدواریم رعایت مسائل ایمنی فقط مختص ماه محرم و ماه رمضان نباشد و مردم در تمامی مواقع نکات ایمنی را رعایت کنند و به آن پایبند باشند.

منبع:میزان


کد مطلب: 700543

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/700543/آتش-نشانی-حادثه-بزرگی-دهه-اول-نداشتیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com