کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رشد ۳۶ درصدی استفاده پزشکان از «کارتخوان»

20 شهريور 1398 ساعت 15:18

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی گفت: طی روز‌های اخیر با رشد ۳۶ درصدی استفاده پزشکان از کارتخوان مواجه بوده‌ایم.


به گزارش جهان نیوز، محمد جهانگیری معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی در رابطه با استفاده از کارتخوان توسط پزشکان گفت: خوشبختانه با رشد ۳۶ درصدی استفاده پزشکان از کارتخوان طی روز‌های اخیر مواجه بوده‌ایم و طبق قانون ثبت کارتخوان‌ها برعهده سازمان مالیاتی است.

وی افزود: با توجه به اطلاعاتی که در این باره به پزشکان داده شد تا تاریخ سیزدهم شهریور مشکلات موجود در خصوص زیرساخت شرکت‌ها رفع و استفاده از کارتخوان رواج بیشتری یافته است.

جهانگیری تصریح کرد: هنگامی‌که پزشکان از کارتخوان‌ها استفاده کنند، سازمان امور مالیاتی به حساب آن‌ها دسترسی دارد لذا بیماران توجه کنند که رسید پرداختشان به نام پزشک موردنظر باشد.

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی در برنامه رادیویی «تهران کلینیک» بیان کرد: در حال حاضر حدود ۹۰ درصد از پزشکان کارتخوان دارند و پزشکانی که در سفر به سر می‌برند هنوز اقدام به دستگاه کارتخوان نکرده‌اند، بنابراین کمی زمان لازم است تا همه پزشکان دارای دستگاه کارتخوان شوند.

منبع:خبرگزاری دانشجو


کد مطلب: 700542

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/700542/رشد-۳۶-درصدی-استفاده-پزشکان-کارتخوان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com