کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون حقوقی روحانی:

سلب حق معنا ندارد!/ تصمیم جدی دولت حضور زنان در ورزشگاه است/ دوباره خانم جنیدی وارد شدند!

20 شهريور 1398 ساعت 12:42

جنیدی گفت: صحبت من کاملا مشخص و یک جمله است؛ ورود خانم‌ها به استادیوم هیچ منع قانونی ندارد.


به گزارش جهان نیوز، لعیا جنیدی در پایان جلسه هئیت دولت در جمع خبرنگاران و در واکنش به خودسوزی یکی از دختران طرفدار ورود به ورزشگاه گفت: صحبت من کاملا مشخص و یک جمله است؛ ورود خانم‌ها به استادیوم هیچ منع قانونی ندارد. 

وی ادامه داد: بنابراین سلب حق معنایی ندارد و دولت هم همین موضع را دارد و معتقد است که باید از این مساله حمایت کنیم. دولت تاکنون چند مرتبه شرایط را فراهم کرده است و بعد از این بیشتر شرایط را فراهم می‌کند.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور در رابطه با این موضوع که مراجع مخالف حضور بانوان در ورزشگاه هستند و وزارت ورزش نیز قادر به اعمال نظر خود نیست، گفت: دولت حتما سعی می‌کند با تعامل این مساله را حل کند و این تصمیم جدی دولت است. 

وی افزود: البته دولت از قبل هم در چندین موقعیت و مسابقه سعی کرده این فرصت را مهیا کند و بعد از این بیشتر هم تلاش می‌کند که مسیرش همین است؛ ان‌شاء‌الله با تعامل.

علی رغم صحبت های خانم معاون اما دیروز واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: «با فضای فعلی که طرفداران تیم‌ها علیه یکدیگر فحش می‌دهند و درگیری وجود دارد حضور زنان در ورزشگاه به مصلحت نیست.»

در همین باره سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان هم گفته بود: «امیدواریم با مناسب شدن فضای استادیوم های ورزشی و رعایت کامل موازین شرعی و فرهنگی توسط هواداران تیم ها در آینده نیز بتوانیم شرایط حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر فراهم کنیم و این موضوع نیازمند بررسی جامع تر و کامل تر در آینده می باشد.»

باید دید قصد معاون حقوقی رئیس جمهور در دمیدن به این موضوع حاشیه ای و دست چندم چیست؟ و آیا ایشان مقاصد سیاسی یک جریان خاص را دنبال می کنند یا اصلا موضوع دیگری در میان است؟

بیشتر بخوانید:
دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌ها است/ منع قانونی هم ندارد


کد مطلب: 700518

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/700518/سلب-حق-معنا-ندارد-تصمیم-جدی-دولت-حضور-زنان-ورزشگاه-دوباره-خانم-جنیدی-وارد-شدند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com