کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ذوالفقارنسب:

تیم ویلموتس ایرادهای بزرگی دارد

20 شهريور 1398 ساعت 10:04

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: به کادر فنی این تیم توصیه می‌کنم فیلم بازی با هنگ‌کنگ را بیش از 10 بار تماشا کنند و آنجا متوجه می‌شوند که تیم ملی چه ایرادهای بزرگی دارد.


به گزارش جهان نیوز، بیژن ذوالفقارنسب در خصوص عملکرد تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ اظهار داشت: کیفیت بازی به نظر من زیاد جالب نبود و دلیل آن هم عدم برگزاری بازی‌های تدارکاتی در فیفادی و از دست رفتن زمان برای هماهنگی تیم است. در این مرحله تیم‌هایی که به مصاف هم می‌روند در یک سطح نیستند و تیمی مثل هنگ‌کنگ که سابقه فوتبالی ندارد برای گرفتن یک مساوی به زمین می‌آید.


وی افزود: به نظر من تیم ملی نتوانست مقابل هنگ‌کنگ خوب بازی کند واگرچه مالکیت توپ در اختیار ما بود اما بازی ما تحت تأثیر کیفیت تیم حریف قرار گرفت و من معتقدم تیم ملی حتماً برای بازی مثل بحرین برنامه داشته باشد.

وی در خصوص اظهارنظر ویلموتس که هنگ‌کنگی‌ها یک دیوار مقابل دروازه ایجاد کرده بودند، گفت:‌ این اظهارنظر سرمربی تیم ملی درست است و حریف می‌آید که گل نخورد اما تیمی که برنامه داشته باشد می‌تواند از لایه‌های دفاعی و این دیوار عبور کند. من نظر ویلموتس را نظر شخصی می‌دانم ولی با توجه به علاقه‌ای که به تیم ملی کشورم دارم به کادر فنی این تیم توصیه می‌کنم فیلم بازی با هنگ‌کنگ را بیش از 10 بار تماشا کنند و آنجا متوجه می‌شوند که تیم ملی چه ایرادات بزرگی دارد. من معتقدم تیم ملی در خصوص باز کردن لایه‌های دفاعی مقابل هنگ‌کنگ هیچ برنامه‌ای نداشت.

ذوالفقارنسب در پاسخ به این سؤال که آیا تغییری در سبک بازی ملی‌پوشان دیده است یا خیر، گفت: من اعتقاد دارم سبک بازی تیم ملی تغییر کرده چون فوتبالی که ما از ملی‌پوشان در کره دیدیم برایم ملاک است. تیم ملی در آن مسابقه عالی کار کرد و من آن بازی را ملاک قرار می‌دهم. فوتبال آن روز تیم ملی در کشور کره شجاعانه بود و ما نسبت به هشت سال قبل عالی بازی کردیم اما مقابل تیم ضعیفی مثل هنگ‌کنگ برنامه خاصی از تیم ملی ندیدم و روی اعتبارمان نسبت به حریف به برتری رسیدیم.
 
منبع: فارس


کد مطلب: 700477

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/700477/تیم-ویلموتس-ایرادهای-بزرگی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com