کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمار عجیب مهاجمان استقلال در شروع لیگ

18 شهريور 1398 ساعت 16:58

هیچ تیمی در این فصل کمتر از استقلال شوت در چارچوب نزده است.


به گزارش جهان نیوز، ضعف مشهود استقلال در شروع فصل، عملکرد ناامیدکننده خط دفاع این تیم بود. هر چند که در بازی دوم و با اضافه شدن سیاوش یزدانی، این ضعف تا حد زیادی پوشش داده شد. آبی‌ها اما در فصل جدید در گلزنی هم عملکرد خوبی نداشتند. استقلال که فصل قبل جزو تیم‌هایی بود که بیشترین ناکامی در گلزنی را داشت، در این فصل هم در یکی از دو بازی گل نزد.
 

بازیکنان استقلال در این فصل 28 شوت زدند و فقط پنج تیم در فصل جدید بیشتر از شاگردان استراماچونی با شوت دروازه حریف را تهدید کردند. البته شوت استقلالی‌ها به قدری بی‌دقت بود که در حد تهدید دروازه حریفان محسوب نمی‌شد! فقط 3 شوت از 28 شوت بازیکنان استقلال در چارچوب جای داشت.

طبق آمار متریکا، هیچ تیمی در این فصل کمتر از استقلال شوت در چارچوب نزد. همچنین به در نرخ تبدیل شوت به گل هم بعد از پارس‌جنوبی که هنوز گلی نزده، استقلال ضعیف‌ترین آمار را دارد.

در این فصل هر 6 تلاش شیخ دیاباته برای گلزنی، با شوتی خارج از چارچوب همراه شد. علی کریمی دومین تعداد شوت را در بین بازیکنان استقلال داشت و در این فصل 5 شوت زده که هر 5 شوت او هم خارج از چارچوب بود. در مجموع 14 شوت استقلالی‌ها، یک شوت محسن کریمی، یک شوت مهدی قائدی در چارچوب بود و تنها گل استقلال هم با ضربه فرشید اسماعیلی به ثمر رسید. به نظر می‌رسد بازیکنان استقلال برای بازگشت به روزهای اوج، باید در ضربات نهایی دقت بیشتری کنند.
 
منبع: ایلنا


کد مطلب: 700401

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/700401/آمار-عجیب-مهاجمان-استقلال-شروع-لیگ

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com