کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هفتمین بازیگر «خروج» حاتمی‌کیا انتخاب شد

17 شهريور 1398 ساعت 11:37

فقیه گفت: به تازگی قرارداد حضور در فیلم سینمایی خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا را پذیرفته‌ام و در این فیلم به ایفای نقش خواهم پرداخت. به تازگی قرارداد حضور در فیلم سینمایی خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا را پذیرفته‌ام و در این فیلم به ایفای نقش خواهم پرداخت. .


به گزارش جهان نیوز، مهدی فقیه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی قرارداد حضور در فیلم سینمایی خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا را پذیرفته‌ام و در این فیلم به ایفای نقش خواهم پرداخت. 

وی در همین راستا ادامه داد: بنده سالها در آثار دفاع مقدس بازی کرده‌ام و حاتمی کیا نیز سالها در این عرصه مشغول بوده اما تاکنون نتوانستیم با یکدیگر همکاری کنیم تا اینکه قسمت شد و من در پروژه خروج کنار این کارگردان سینما همکاری خواهم داشت. 


«مهدی فقیه» هفتمین بازیگر خروج حاتمی‌کیا/تا پایان شهریور جلوی دوربین حاتمی‌کیا می‌روم//////////////////یکشنبه

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» درباره مضمون این فیلم سینمایی تاکید کرد: از نظر من موضوع فیلم خروج موضوع بسیار خوب و به روزی است که همه ما در حال حاضر با آن برخورد داشته ایم، مسئله مسمومیت آب و سفر چندین کشاورز به تهران روایتی است که در خروج رخ می دهد، به شخصه کمتر دیده‌ام که کارگردانی در سینما به سراغ این موضوع برود. 

وی درباره زمان حضور خود در فیلمبرداری فیلم خروج افزود: در حال حاضر فیلمبرداری اثر شروع شده اما هنوز بخش‌هایی که من در آنها بازی دارم کلید نخورده اما گمان می کنم تا پایان ماه جلوی دوربین حاتمی کیا بروم. 

«مهدی فقیه» هفتمین بازیگر خروج حاتمی‌کیا/تا پایان شهریور جلوی دوربین حاتمی‌کیا می‌روم//////////////////یکشنبه

فقیه درباره نقش خود در فیلم خروج خاطرنشان کرد: واقعیت امر نقش اصلی و فرعی برای من زیاد مهم نیست، بیشتر دوست دارم در آثاری بازی کنم که دغدغه مند باشند، من نقش را متر نمی کنم و بیش از هر چیز کیفیت اثر برایم مهم است. 

گفتنی است تاکنون حضور فرامرز قریبیان، جهانبخش سلطانی، پانته آ پناهی ها، مهدی فقیه، آتش تقی پور، محمد فیلی حضور در فیلم جدید ابراهیم حاتمی کیا را قطعی اعلام کرده اند. صحبت هایی مبنی بر حضور اکبر رحمتی نیز در این فیلم به میان آمده اما هنوز تاییدی نسبت به این اتفاق وجود ندارد.

منبع:میزان


کد مطلب: 700336

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/700336/هفتمین-بازیگر-خروج-حاتمی-کیا-انتخاب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com