کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعال اصلاح‌طلب: روحانی چشم‌انداز اقتصادی ندارد

16 شهريور 1398 ساعت 9:10

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی می‌گوید روحانی نسبت به مسائل اقتصادی، چشم‌انداز ندارد.


به گزارش جهان نیوز، محمدصادق جوادی حصارعضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به روزنامه فرهیختگان گفت: در دولت آقای روحانی در مقطعی شاهد شکوفایی اقتصادی بودیم ولی به نظر من دولت آقای روحانی در تعیین استراتژی دچار اشتباه شد. دولت استراتژی خود را متزلزل تعریف کرد، به گونه‌ای که با تغییر هر وزیر استراتژی نیز تغییر کرد. به‌عنوان مثال دیدگاه آقایان طیب‌نیا و کرباسیان با هم متفاوت بود.

وی افزود: یک دولت که نمی‌تواند بگوید من هم این استراتژی را قبول دارم هم آن را. این نشان می‌دهد خود آقای روحانی نسبت به دولت و مسائل اقتصادی چشم‌انداز روشنی ندارد. آقای روحانی استراتژی روشنی در حوزه اقتصاد نداشتند. البته تنها یک عامل دخیل نیست و عوامل مختلف تعیین‌کننده است. آقای روحانی که امروز به این بن‌بست رسیده است، نمی‌خواست از ابتدا به این بن‌بست برسد و می‌خواست وضع بهتری ترسیم کند، ولی با گزینش نیروهای ناکارآمد نتوانسته اهداف خود را محقق کند و در این باتلاق گیر افتاده است.

جوادی حصار همچنین می‌گوید: بدیهی است از دولتی که به روز عمل می‌کند نباید توقع داشت که چشم‌انداز ۶ ماه بعدش خیلی روشن باشد. نمونه آن می‌شود تغییر وزیر آموزش و پرورش و سه ماه قرار دادن یک نفر در جایگاه وزیر بدیهی است که مسیر به هر حال در این مدت تغییر کرده است.

منبع:کیهان


کد مطلب: 700183

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/700183/فعال-اصلاح-طلب-روحانی-چشم-انداز-اقتصادی-ندارد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com