جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

هیاهوی شورای شهر پس از رد اسناد در دادگاه

شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 700171
شورای شهر پنجم تهران که به طور کامل در اختیار اصلاح‌طلبان است، نه در انتخاب شهرداری موفق بوده و نه عملکرد قابل بیان دیگری دارد.
هیاهوی شورای شهر پس از رد اسناد در دادگاه
به گزارش جهان نيوز، محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران اخیراً به ادعای خود اسناد جدیدی از آنچه بدهی‌های شهرداری تهران می‌داند، منتشر کرده است که در آن‌ها آمده: شهرداری سابق تهران ۶۹ هزار میلیارد تومان بدهی بر جای گذاشته است! میرلوحی همچنین در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا در همین باره گفته است: «شهردار گزارش بدهی شهرداری را برای مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و وزیر کشور نیز ارسال کرده است.»

این در حالی است که میرلوحی، چندی پیش به دلیل افترای مالی نسبت به شهردار اسبق تهران، محمدباقر قالیباف به حبس و شلاق محکوم شده بود و حالا این سؤال پیش می‌آید که چرا او این اسناد و مدارک را همان زمان در اختیار دادگاه قرار نداد تا حداقل محکوم نشود؟ چرا راه قانونی را فرو گذارده و با پیش کشیدن پای مقامات دیگر، دنبال غوغا و هیاهوی رسانه‌ای است؟! نکته آن است که اغلب این اسناد به دادگاه ارائه و توسط دادگاه رد شد!

شورای شهر پنجم تهران که به طور کامل در اختیار اصلاح‌طلبان است، نه در انتخاب شهرداری موفق بوده و نه عملکرد قابل بیان دیگری دارد. سایه سنگین خدمات ۱۲ سال شهرداری قالیباف هم بر شورا و شهرداری اصلاح‌طلبان سنگینی می‌کند و آنان با تخطئه قالیباف و هیاهو‌های سیاسی در این زمینه، تلاش می‌کنند از فشار انتقادات به خود کم کنند.
 
منبع:جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
جناب این آقایان کاری که تا کنون نتوانستند اگر بجای این همه هیاهو پشت هرکاری را گرفته بودند لا اقل یک کاری انجام می شد؟