پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

حکم قلع و قمع برج‌های سعادت آباد صادر شد

چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 699991
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حکم توقف ساخت برج‌های سعادت ‌آباد و همچنین قلع و قمع آنها صادر شده است.
حکم قلع و قمع برج‌های سعادت آباد صادر شد
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد حشمتی در خصوص اقدامات دستگاه قضایی درباره برج‌های سعادت آباد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و احکام صادره ساخت و ساز متوقف شده و حکم قلع و قمع آن صادر شده است.

وی در پاسخ  به سوال دیگری درباره رونق تولید و حمایت قوه قضائیه از واحدهای تولیدی هم گفت:قوه قضائیه با توجه به تمهیدات رئیس قوه قضائیه که تاکید کردند باهمه وجود حمایت کنیم و این کار در حال انجام است.قرار بر این است کمک کنیم تا واحدهای تولیدی به هیچ وجه تعطیل نشوند تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود و اگر هم کسی مدعی است از طریق قانونی پیگیری کند و ما هم کمک می‌کنیم واحدهای تولیدی به هیچ وجه متوقف نشوند.دادستان‌های ما در استان ها و مراکز استان‌ها و دستگاه‌های متولی قانونی می‌توانند در این زمینه کمک کرده و حمایت کنند. اگر هم واقعا خودشان می‌توانند مشکل را حل کنند وگرنه دستگاه‌های متولی و بخش قضایی می‌توانند کمک‌های خوبی را ارائه کنند.

رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص برنامه‌های قوه قضاییه برای مقابله با گرانی‌های اخیر هم گفت: گرانی مشخصا ارتباطی به آن صورت با ما ندارد، اما دادگستری به عنوان دستگاه قانونی همراه با دادستان‌ها و دادستانی کل کشور این موضوع را رصد و پیگیری کند. همچنین سازمان تعزیرات حکومتی و همه مجموعه ها باید کمک کنند و این موضوع به بخش خاصی هم ارتباط ندارد.
 
منبع: مهر
https://jahannews.com/vdcaooni649noo1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaooni649noo1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
كجا تخريب شد!!
محمدحسین
Iran, Islamic Republic of
بادرود فراوان. چرا نام نمی‌برید .