کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اپیدمی درگیری بین بازیکنان استقلال

12 شهريور 1398 ساعت 12:41

در تمرین روز گذشته تیم فوتبال استقلال اتفاقاتی رخ داد که برخی از مسائل را روشن و ثابت کرد.


به گزارش جهان نیوز، روز گذشته (دوشنبه) در تمرین تیم فوتبال استقلال تهران اتفاقاتی رخ داد که باعث به وجود آمدن حواشی زیادی برای این تیم شد تا استقلال بار دیگر درگیر مسئله جدید و جدی شود.

گفته شد در تمرین روز گذشته بین علی دشتی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، میلیچ و یکی، دو بازیکن دیگر استقلال درگیری پیش آمده است. در ادامه صحبت‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه این درگیری به خاطر دوستی و اشتراکات برخی از بازیکنان با یکدیگر رخ داده و به نظر می‌رسد برخی از آنها با یکدیگر باند‌هایی تشکیل داده‌اند! البته حتی اگر باندی هم نباشد، رفاقت صمیمی بین برخی از آنها وجود دارد و همیشه به نحوی پشت هم هستند.

این اتفاقات در حالی در تمرین استقلال رقم خورده که تا فصل گذشته، انگشت اتهامات بر سر چنین مسائلی به سمت مهدی رحمتی نشانه می‌رفت. البته شاید چند مورد از چنین مسائلی از سوی رحمتی شکل گرفته باشد، اما اینکه فقط بگوییم او هوای دوستان خود را در تیم داشته قطعا اشتباه است. باندحالا دیگر رحمتی در استقلال نیست و حتی پس از جدایی وی هم اتفاقاتی از این دست در استقلال رخ می‌دهد. با درگیری میان چند بازیکن استقلال ثابت شد که اینگونه حواشی فقط مختص یک بازیکن نیست و مسئولان باشگاه‌ها باید نظارت جدی‌تری روی تیم‌های خود داشته باشند.

موضوع باندبازی در تیم‌های ایرانی سال‌هاست که به یکی از معضلات اصلی فوتبال کشور تبدیل شده و به تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس هم ضربه سنگینی وارد کرده است. بدون شک این اتفاقات در تیم‌های استقلال و پرسپولیس بشتر به چشم می‌آید چرا که هواداران بیشتری دارند و در رسانه هم بیشتر به آنها پرداخته می‌شود اما قطعا باندبازی یا رفاقت‌های عجیب در هر تیمی باعث از هم پاشیدن آن می‌شود.

منبع:میزان


کد مطلب: 699891

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/699891/اپیدمی-درگیری-بین-بازیکنان-استقلال

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com