کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعتراض استقلال به تاریخ دربی

12 شهريور 1398 ساعت 11:53

آبی‌ها با اعتراض به تاریخ برگزاری دربی پایتخت خواهان برگزاری این دیدار در روز تعطیل و برگزاری آن در یک روز تعطیل شدند.


به گزارش جهان نیوز، دربی حساس پایتخت بین تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته چهام لیگ برتر قرار است روز ۳۱ شهریور برگزار شود اما باشگاه استقلال به این موضوع اعتراض دارد.

امیر حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در این باره گفت: اگر قرار است دربی رفت روز یکشنبه و غیر تعطیل برگزار شود ما انتظار داریم دربی برگشت هم در روز غیر تعطیل برگزار شود. ما در بازی رفت میزبان هستیم و این حق را داریم از تماشاگرانمان در روز تعطیل بهره ببریم. ما به این تصمیم اعتراض خواهیم کرد و در صورتی که شورای تامین نتواند بازی رفت را در روز تعطیل برگزار کند این انتظار را داریم که بازی برگشت هم در روز غیر تعطیل برگزار شود.

دلیل سازمان لیگ برای برگزاری دربی ۹۰ در روز غیر تعطیل این گونه اعلام شده؛ که مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از تاریخ ۲۲ شهریور ماه تا سی ام این ماه به میزبانی تهران در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی و سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

از آنجا که تیم ملی والیبال شانس اول قهرمانی این رقابت هاست، طبیعتا تا روز آخر این مسابقات درگیر بازی ها خواهد بود و از این رو بازی های این تیم در ورزشگاه آزادی با دربی تداخل پیدا می کرد. با توجه به همین مسئله سازمان لیگ مجبور شد دربی را فردای پایان این مسابقات در ورزشگاه آزادی برگزار کند و چنانچه سازمان لیگ دربی را در تاریخ جمعه ۵ مهرماه برگزار می کرد در آن صورت مجبور بود یک هفته از بازی های لیگ را جابه جا کند که به خاطر شرایط زمانی این امر میسر نبود.

منبع:خبرگزاری دانشجو


کد مطلب: 699880

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/699880/اعتراض-استقلال-تاریخ-دربی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com