کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دوری ۲۰ ساله وزیر پیشنهادی از آموزش و پرورش

12 شهريور 1398 ساعت 11:10

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: انتخاب حاجی میرزایی یک انتخاب سیاسی است و به سیاسی شدن بزرگترین دستگاه اجرایی کشور می‌انجامد.


به گزارش جهان نیوز، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: برنامه وزیر پیشنهادی در مقیاس مطالبات فرهنگیان نیست. ما یک وزیر فریادگر ومنتقد در دولت و شخصیت محبوب برای آموزش و پرورش نیازمندیم.

وی افزود: ما نسبت به معیشت فرهنگیان ارزان فروشی کردیم که نتیجه آن تنزل جایگاه فرهنگیان شده است.دولت هم در انتخاب وزیر ارزان فروشی کرد و ساده ترین فرد را برای این سمت انتخاب کرد. آقای حاجی میرزایی 20 سال است که از آموزش و پرورش دور بوده است.
قاضی پور تصریح کرد: آقای حاجی میرزایی شما از برنامه های آموزش و پرورش آگاه نیستید و چند ماه طول می‌کشد تا به این برنامه ها واقف شوید. انتخاب ایشان یک انتخاب سیاسی است و به سیاسی شدن بزرگترین دستگاه اجرایی کشور می‌انجامد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس ادامه داد: آیا کسی در اموزش و پرورش نبود که رئیس جمهور فردی از دفتر خود را برای سمت انتخاب کرد. وزارت آموزش و پرورش جای آزمون و خطا و کسب تجربه نیست.پر افتخار ترین کار حاجی میرزایی دبیری هیئت دولت است.

وی باانتقاد نسبت به برنامه‌های پینشهادی وزیر پیشنهاد آموزش و پرورش گفت: شما مشخص کرده‌اید که برای آینده چه برنامه‌ای دارید، شما برای بیانیه گام دوم انقلاب چه برنامه‌ای دارید یا برای حل مشکلات معیشت فرهنگیان چه برنامه عملیاتی دارید؟ بدون بحث منطقی و آسیب شناختی نمی‌توان ساختار عملیاتی در قالب یک راهبرد مشخص ارائه کرد؛ اینجاست که مدیریت علمی شما زیر سوال می‌رود.

قاضی پور عنوان کرد: با این انتخاب غلط آموزش و پرورش همچنان بلاصاحب است؛ آقای حاجی میرزایی چه برنامه‌ای برای مدارس کانکسی و بهینه سازی و تجهیز مدارس دارید؟در برنامه حضرتعالی نحوه حفظ شان فرهنگیان کجاست؟شما بیست سال در نهضت سواد آموزی بودید؛ آقای رئیس جمهور شما چرا کسی راکه در نهضت موفق نبود را برای وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد می‌دهید. لازم بود آقای جهانگیری خودشان وزیرمی‌شدند تا مشکلات آموزش و پرورش را حل کنند.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 699866

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/699866/دوری-۲۰-ساله-وزیر-پیشنهادی-آموزش-پرورش

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com