شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۶

صدای سلبریتی‌ها و مدعیان حقوق بشر در نمی‌آید؟!

دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب: 699812
دکتر مسعود سلیمانی، پژوهشگر حوزه سلول‌های بنیادی و دانشیار دانشگاه تربیت مدرس که جزو یک درصد دانشمندان برتر جهان از حیث استنادهای علمی در مجلات معتبر علمی شناخته می‌شود، ۱۵ مهر ماه سال گذشته در قالب یک فرصت مطالعاتی عازم کشور آمریکا شد، اما پیش از ورود به خاک کشور آمریکا به علت نامعلومی از سوی پلیس FBI دستگیر و زندانی شد!
صدای سلبریتی‌ها و مدعیان حقوق بشر در نمی‌آید؟!
به گزارش جهان نيوز، دکتر مسعود سلیمانی، پژوهشگر حوزه سلول‌های بنیادی و دانشیار دانشگاه تربیت مدرس که جزو یک درصد دانشمندان برتر جهان از حیث استنادهای علمی در مجلات معتبر علمی شناخته می‌شود، ۱۵ مهر ماه سال گذشته در قالب یک فرصت مطالعاتی عازم کشور آمریکا شد، اما پیش از ورود به خاک کشور آمریکا به علت نامعلومی از سوی پلیس FBI دستگیر و زندانی شد!

این دانشمند ایرانی که در رشته خون‌شناسی (هماتولوژی) و سلول‌های بنیادی تحقیق می‌کند، توسط مؤسسه آمریکایی به نام «مایو کلینیک» که یکی از معتبرترین مراکز و دانشگاه‌های علوم پزشکی جهان است، برای انجام تحقیقات تخصصی به این کشور دعوت شد و برخلاف تمامی پروتکل‌های دانشگاهی و تحقیقاتی در حال حاضر حدود 10 ماه از دستگیری این دانشمند ایرانی می‌گذرد؛ و تاکنون هیچ گزارش رسمی در خصوص دلیل بازداشت این دانشمند ایرانی از سوی دولت آمریکا اعلام نشده و سرزمین "یانکی‌ها" به باتلاقی برای دانشمند نخبه ایرانی تبدیل شده است.

یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود درتوییتر از درگذشت مادر مسعود سلیمانی خبر داد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رسول
Iran, Islamic Republic of
در قالب یک فرصت مطالعاتی عازم کشور آمریکا شد، !...........چند دانشمند اتمی و رکن ابادی هم در قالب سفر زیارتی عازم عربستان شده بودند !....
سفر مهره های ارزشمند کشور به دول متخاصم باید کاملا ممنوع گردد زیرا تضمینی برای امنیت جانی انها وجود ندارد - واقعا فهمیدن این قضیه برای مسئولین اینقدر سخته ؟!..............
United States
دمت گرم...... !!!
ب
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر ظریف بابیش ۴۰ وچندسال کار. درسیاست خارجی باید بفرماید چه کار مهمی دراین موردتوانسته انجام دهد
دو چشم پر سو
Iran, Islamic Republic of
چه توقعاتی از روشنفکرجماعت دارید، به قول شاعر:
در عشق زنده باید، کز مرده هیچ ناید
سختی عالم او را، شادی جان فزاید
Iran, Islamic Republic of
دیپلماسی کشور مشغول بازی کهنه و قدیمی برجام است
گذشت
United Arab Emirates
فقط باید مثل خودشون باشیم...