جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

خبر وزیر کشور ار الکترونیکی شدن انتخابات

دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 699742
وزیر کشور گفت: با هماهنگی‌های لازم و احراز هویت‌های صورت گرفته، امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت صددرصد الکترونیکی برگزار می‌شود.
خبر وزیر کشور ار الکترونیکی شدن انتخابات
به گزارش جهان نيوز، صبح امروز یازدهم شهریورماه، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برای شرکت در مراسم تکریم استاندار سابق و معارفه استاندار جدید استان گیلان ، وارد رشت شد.

گفتنی است، ارسلان زارع بنا به پیشنهاد وزارت کشور و با تصویب هیئت وزیران به عنوان استاندار جدید گیلان انتخاب شده است. پیش از انتخاب زارع که در ماه‌های اخیر، سرپرستی استانداری گیلان را بر عهده داشته است، مصطفی سالاری استاندار گیلان بود.

وزیر کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات اسفندماه سال جاری گفت: با هماهنگی‌های لازم و احراز هویت‌های صورت گرفته، امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت صددرصد الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی افزود: برای برگزاری باشکوه انتخابات هماهنگی‌های لازم با همه دستگاه‌ها از جمله شورای نگهبان، دستگاه‌های امنیتی و تبلیغی صورت گرفته است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *