جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

درخواست یک شهید؛ دل امام زمان را به درد نیاورید

دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 699709
بسیاری از مردم و حتی دوستان و همکاران و آشنایان می‌گفتند که این رزمنده‌ها که به سوریه می‌روند برای پول و ارزش‌های مادی است، برای اعراب می‌جنگند، این جنگ چه ربطی به ما دارد، مگر به کشور ما حمله کرده‌اند.
درخواست یک شهید؛ دل امام زمان را به درد نیاورید
به گزارش جهان نيوز، شهید حیدر ابراهیم‌خانی، اولین شهید مدافع حرم شهرستان ملایر محسوب می‌شود. این شهید، متولد دوم دی ماه سال 1365 بود که به عنوان یکی از پاسداران گروه مهندسی رزمی 43 امام علی(ع) ملایر به سوریه اعزام شد. وی سرانجام، 14 فروردین سال 1395 در حلب سوریه به شهادت رسید.

شهید مدافع حرم حیدر ابراهیم‌خانی در بخشی از وصیت‌نامه‌اش نوشته بود: «بسیاری از مردم و حتی دوستان و همکاران و آشنایان می‌گفتند که این رزمنده‌ها که به سوریه می‌روند برای پول و ارزش‌های مادی است، برای اعراب می‌جنگند، این جنگ چه ربطی به ما دارد، مگر به کشور ما حمله کرده‌اند این را به همه شما می‌گویم عزیزان به فرموده حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای اگر ما الان در سوریه نمی‌جنگیدیم باید در کرمانشاه و همدان با این خدانشناس‌ها می‌جنگیدیم ازشما خواهش می‌کنم این حرفهارا نزنید چون دل امام زمان(عج) را به درد می‌آورید... من این سفر را با میل و اراده خودم رفتم و هیچ‌گونه دستور و اجباری در این زمینه نبوده. من با عشقی که به سید علی دارم و حاضر هستم بارها جانم را فدای ایشان کنم این ماموریت را با تمام وجود می‌روم و امیدوارم که حضرت زینب(س) مرا به لطف خدا یاری دهد تا بتوانم خدمتی به این مملکت و مردم نموده و همچنین رو سفید در پیش شهدا باشم. شهدایی که با شهادت خود خوش درخشیدند تا ما به اینجا برسیم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *