پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

استراماچونی بیانیه استقلال را تکذیب کرد

يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب: 699694
سرمربی استقلال در صحبت‌هایی تایید کرد که باشگاه استقلال از سفر او به خارج از کشور مطلع بوده است.
استراماچونی بیانیه استقلال را تکذیب کرد
به گزارش جهان نيوز، روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه آندره استراماچونی سرمربی استقلال به دلیل انقضای مدت زمان ویزای توریستی‌اش اجازه خروج از کشور به وی داده است. در ادامه این مسائل باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای این خبر را تکذیب کرد و مدعی شد که استراماچونی اصلا به فرودگاه نرفته تا بخواهد از کشور خارج شود.

اما در همین باره سرمربی ایتالیایی در گفت‌و‌گویی با سایت مدیاست ایتالیا مدعی شد که باشگاه استقلال از سفر و خروج او از ایران مطلع بوده است.

وی گفت: باشگاه استقلال کاملا از سفر من خبر داشته است حتی برای من وسیله هم گرفته شد تا به فرودگاه بروم اما متاسفانه به علت مسائل اداری نتوانستم کشور را ترک کنم.

استراماچونی ادامه داد: در پایان بازی مقابل فولاد، با توجه به وقفه ای کوتاه در مسابقات به همراه دستیارم سباستین لتو به فرودگاه رفتم  زیرا می خواستم پس از دو ماه کار شدید و بی وقفه چند مدتی را در کنار خانواده‌ام در ایتالیا باشم.

با این حال امیدوارم که باشگاه استقلال اقدامات لازم را انجام دهد تا این موضوع را حل کند و دیگر این شرایط ناخوشایند تکرار نشود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *