جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۵

بذرپاش: ریاستم بر صداوسیما صحت ندارد

يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب: 699689
مهرداد بذرپاش گفت: برخی با طرح شایعاتی از قبیل رفتن رئیس سازمان صداوسیما می‌خواهند عزم رسانه ملی را برای برگزاری پرشور دو انتخابات مهم پیش رو سست کنند.
بذرپاش: ریاستم بر صداوسیما صحت ندارد
به گزارش جهان نيوز، «مهرداد بذرپاش» در واکنش به برخی خبرسازی‌ها درباره حضور او در سمت ریاست سازمان صداوسیما گفت: بعضی رسانه‌های خاص اصرار عجیبی دارند که شایعه خروج دکتر علی عسکری را تبدیل به خبر کنند اما جهت اطلاع عرض می‌کنم رئیس سازمان صداوسیما همچنان در این سمت می‌ماند و با قدرت به کارخود ادامه می‌دهد.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرگزاری فارس در این زمینه افزود: بحمدالله در این مدت سه سال و اندی که از مدیریت آقای دکترعلی عسکری در سازمان صداوسیما می‌گذرد، کارهای بسیار خوب و تاثیرگذاری صورت گرفته است و در ادامه نیز خبرهای خوبی از سازمان خواهید شنید.

معاون رئیس جمهور سابق، صداوسیما را یکی از بهترین نمونه‌های جوانگرایی در میان دستگاه‌های مختلف توصیف و تصریح کرد: آقای علی عسکری با شجاعت در این سه سال گذشته راه را برای حضور جوانان متعهد و متخصص در مدیریت‌های گوناگون باز کرده است و این جوان‌ها باید قدر این فرصت را بدانند و از آن برای خدمت به مردم و نظام استفاده کنند.

مهرداد بذرپاش هدف از چنین خبرسازی‌هایی را عملکرد موفق رسانه ملی بویژه در یکی دوسال گذشته دانست و افزود: دشمنان بیرونی و بعضی دنباله‌های داخلی آنها می‌خواهند با چنین خبرسازی‌هایی عزم رسانه ملی را برای برگزاری پرشور دو انتخابات مهم پیش رو سست کنند اما همه می‌دانند راهی که می‌روند راهی بیهوده و بی‌نتیجه است.

طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر رفتن علی عسکری از سازمان صداوسیما در فضای مجازی عنوان شده و حتی برخی رسانه‌ها از مهرداد بذرپاش به عنوان جایگزینی وی نام برده‌اند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Canada
همیشه با یک تکذیب شروع می شه...
Netherlands
نه استاد تکذیب نکنین، امروز روزگار حضور جوانانی چون شما در امور کشور قدرتمند ایران است، باشد که با حضور شما صدا و سیمای عزیزمان از همه صداها و سیماهای قوای استکبار و باطل پیشی بگیرد. حتی اگر شما حضور پیدا کنید احتمالا بتوانیم اسکار ایرانی را پایه ریزی کرده و مدیریت جهانی خود را به همگان نمایش دهیم.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سلام
مهندس بذرپاش هم توان وهم قدرت جوانی وهم عملگرا بودن را در عرصه عمل اثبات کرده است اگر روزی بر این مسند هم جلوس فرمودند ، برآزنده ایشان است.