کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دریادار سیاری: برخی تهاجم فرهنگی را جدی نگرفته‌اند

9 شهريور 1398 ساعت 14:21

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دشمنان انقلاب و اسلام تلاش بسیاری برای تغییر آداب و رسوم عزاداری امام حسین (ع) انجام داده‌اند که متاسفانه در برخی مراسمات و نوحه خوانی‌ها مشاهده می‌کنیم.


به گزارش جهان نیوز، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش پیش از ظهر امروز (شنبه) در آیین اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده‌های کارکنان ستاد ارتش که در ستاد ارتش برگزار شد، با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن،گفت: جنگ و تهاجم فرهنگی دشمن بسیار جدی است اما به دلیل اینکه در قالب جنگ نرم صورت میگیرد این جنگ قابل رویت نیست و بسیاری هنوز آن را جدی نگرفته اند.

وی هدف تهاجم فرهنگی دشمن را تغییر فرهنگ غنی ایرانی اسلامی دانست و گفت:

دشمنان انقلاب اسلامی با تهاجم فرهنگی و با استفاده از ابزار رسانه می خواهند فرهنگ و روش زندگی ما را تغییر دهند تا بتوانند اهداف خود را پیش ببرند.

معاون هماهنگ کننده ارتش برخی از فرهنگ‌ها موجود در مراسم و عروسی‌ها را نشانه تاثیر فرهنگ و تهاجم فرهنگی دشمن بر فرهنگ مردم دانست و تصریح کرد: متاسفانه تاثیر جنگ رسانه ای و فرهنگی دشمن در صحبت کردن و آداب و رسوم ما رسوخ کرده و این تهاجم فرهنگی به دنبال تعیر زندگی ملت شریف ایران است، آنها با این تاثیر گذاری بر فرهنگ ما می خواهند بر آداب، رسوم و فرهنگ ما تاثیر و ملت ما را ملتی تابع و دنبال رو کنند.

دریادار سیاری ادامه داد: دشمنان انقلاب و اسلام تلاش بسیاری نیز برای تغییر آداب و رسوم عزاداری امام حسین (ع) انجام داده اند که متاسفانه در برخی مراسمات و نوحه خوانی ها مشاهده می کنیم.

وی، راه مقابله با تهاجم فرهنگی را توسل و عمل به قرآن دانست و خاظرنشان کرد: همه ما سربازان ایران اسلامی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن هستیم و باید با توکل به خدا و اجرای اصول قرآن کریم مانع رسیدن دشمن به اهدافش شویم.

منبع:مهر


کد مطلب: 699561

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/699561/دریادار-سیاری-برخی-تهاجم-فرهنگی-جدی-نگرفته-اند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com