کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یکی وحید امیری را پیدا کند!

9 شهريور 1398 ساعت 9:47

به نظر می‌رسد تصمیمات کادرفنی باعث شده تا وحید امیری نقشی غیر موثر را در ترکیب این تیم پشت سر بگذارد.


به گزارش جهان نیوز، وحید امیری بعد از یک فصل حضور در فوتبال اروپا که همراه با ناکامی برای او در جمع ترابوزان اسپور ترکیه بود، برای بازگشت به جمع پرسپولیس از انگیزه بالایی برخوردار بود اما طی دو دیدار اخیر با توجه به شرح وظایفی که کالدرون برای او در نظر گرفته و البته نمایش ناامیدکننده‌اش فاصله زیادی با انتظارات دارد.


امیری که در تاکتیک مدنظر کالدرون به عنوان یکی از هافبک‌های میانی و نزدیک به هافبک کناری انجام وظیفه می‌کند، برخلاف گذشته نتوانسته از استارت‌های سرعتی و حضور در باکس محوطه جریمه و ارسال‌های طلایی‌اش برای مهاجمان بهره ببرد و حاصل آن سردرگمی کامل در تاکتیک سرمربی آرژانتینی بوده است.

شماره 19 پرسپولیس در دیدار برابر تراکتور ابتدا در پست هافبک کنار و نزدیک به مرکز زمین برای کمک به احمد نوراللهی قرار گرفت و نقش سایه مهدی ترابی را در وینگر سمت چپ عهده‌دار شد. ناهماهنگی تاکتیکی بین این بازیکن و ترابی باعث شد تا سرخپوشان علیرغم در اختیار داشتن بهترین پتانسیل در سمت چپ با حضور (امیری- ترابی و نادری) در ایجاد موقعیت روی دروازه حریف ناکام بماند.

در نیمه دوم اما کالدرون دست به تغییراتی در ترکیب داخل زمین زد و با جابجایی ترابی و امیری، اینبار وحید را به عنوان وینگر به کار گرفت و قصد داشت از سرعت این بازیکن و قدرت ارسال او به خوبی سود ببرد. با این حال وحید امیری در حضور چند دقیقه‌ای خود در این سمت نیز نتوانست از سد میثم تیموری به سادگی عبور کند و با پاس‌های اشتباه و ناکامی در عبور از حریف، روز تلخ و ناکام خود را تکمیل کرد.

نقطه عطف این بازی اما در دقایق پایانی رقم خورد و سرمربی آرژانتینی اینبار تغییر عجیب دیگری را متوجه وحید امیری کرد و با خروج محمد نادری از زمین، این بازیکن را به عنوان مدافع چپ به کار گرفت تا به دنبال این باشد با این تغییر از سد احسان حاج صفی عبور کنند و موقعیت مناسبی برای پرسپولیس شکل دهند. خروج نادری که در این بازی برخلاف گذشته در اجرای عبور از کانال کناری و سود بردن از قدرت تکنیکی ناکام مانده بود و اسیر حرکات احسان حاج صفی شده بود، نیز نتوانست شرایط را در سمت چپ به سود شاگردان کالدرون کند.

وحید امیری که یکی از ستاره‌های نقل و انتقالاتی محسوب می‌شد که با قبول پیشنهاد پرسپولیس به نظر می‌رسد قدرت خط میانی این تیم را افزایش دهد، طی دو دیدار اخیر یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های خود را پشت سر گذاشته و باید دید طی دیدارهای آتی با هماهنگی و تفهیم بهتر تاکتیک مدنظر کالدرون قادر خواهد بود به ستاره سابق این تیم تبدیل شود یا خیر.
 
منبع: ورزش سه


کد مطلب: 699508

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/699508/یکی-وحید-امیری-پیدا-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com