جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۷
۲۳۴
حاشیه‌سازی همزمان با مذاکره و کمبود اختیارات؛

روحانی: امام در چهار سال پایانی عمرشان اختیارات فراوانی به دولت داد/ تا زمانی که اختیارات دولت بالا نباشد، مردم زندگی خوشی نخواهند داشت/ فساد با «بگیر و ببند» و «دادگاه» از بین نمی‌رود

چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب: 699361
رئیس‌‌جمهور گفت: فساد و رانت با بگیر و ببند و دادگاه از بین نمی‌رود و دستگاه قضائی آخرین مرحله است.
روحانی: امام در چهار سال پایانی عمرشان اختیارات فراوانی به دولت داد/ تا زمانی که اختیارات دولت بالا نباشد، مردم زندگی خوشی نخواهند داشت/ فساد با «بگیر و ببند» و «دادگاه» از بین نمی‌رود
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی عنوان کرد: بسیار خوشحالم در هفته دولت در خدمت مدیران ارشد هستم و طبق نظر مردم و اظهارنظر آنها برخی از همکارانمان مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند.

وی افزود: اساسا این جشنواره برای این است که دولت و کارمندان ما به خلق و خوی و صبر شهید رجایی نزدیک شوند. شهیدان رجایی و باهنر به عنوان مدیران ارشد، خدوم، متواضع، پرتلاش و مخلص بودند و هر کجا اخلاص و خدمت کنار هم قرار گیرد، موجب افتخار است.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: البته شرایط امروز کشور توأم با سختی و مشکلاتی است که از سوی بدخواهان و دشمنان این ملت به ما تحمیل شده است اما در عین حال در دوران شهیدان رجایی و باهنر هم شرایط بسیار سختی داشتیم. در آن شرایطی که دشمن به سرزمین ما تجاوز کرده بود جنگی را تحمیل کرده بود و مزدوران و منافقان به جان مردم افتاده بودند و مردم بی‌گناه و مدیران خدوم را به شهادت می‌رساندند، روزهای سختی داشتیم و توطئه‌های فراوانی علیه مردم تحمیل شده بود.

روحانی با اشاره به اینکه سال ۵۸ سال سختی برای استقرار نظام بود، یادآور شد:  سال ۵۹ که اوج خدمات این عزیزان بود، انواع توطئه‌ها از حمله هوایی و تجاوز به طبس را در آغاز سال ۵۹ داشتیم تا کودتایی که دشمنان طراحی کردند در کشور و تجاوز عراق به ایران در کنار هم قرار گرفته بود و یک شکافی هم میان مسئولان اجرایی و مقننه و قضایی آن زمان بوجود آمده بود. در آن زمان شما می‌بینید فاصله بین رئیس‌جمهور آن زمان با نخست وزیر و مردم بوجود آمده بود و مشکلات فراوانی را پیش روی مردم قرار داده بود.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: با همه این مشکلات مردم ما مقاومت کردند و صبر پیشه کردند و امام را تنها نگذاشتند و در دفاع مقدس حاضر شدند و از آن مقطع عبور کردیم امروز جنس مشکلات متفاوت است. مشکل اقتصادی داریم و جنگ اقتصادی و روانی و سیاسی به ما تحمیل شده و باید این جنگ را با پیروزی و فتح ملت ایران تمام کنیم این کار نه تنها شدنی است بلکه با وعده خدا حتمی است.

روحانی با بیان اینکه ما می‌توانیم با وحدت و مقاومت و با ابتکارات جدید از پس این کار برآییم، خاطرنشان کرد:  شاید اداره کشور امروز با سیاق سال‌های قبل کمی متفادت باشد. مسئولان ما باید با ابتکار جدید بتوانند مشکلاتی که برای ما پیش آمده را تبدیل به فرصت کنند و این کار امکان‌پذیر است.

وی عنوان کرد: امروز نامه‌ای از وزیر نیرو دریافت کردیم طرحی برای برگزاری برنامه‌های وزارتخانه‌اش با ویدئو کنفرانس فراهم کرده این کار صرفه‌جویی‌هایی را ایجاد می‌کند. او ابلاغ کرده همه وزاتخانه‌ها از این شیوه‌ها استفاده کنند. مهم است در این شرایط هزینه‌ها را کاهش دهیم و به خدمات بیفزاییم مردم وقتی به اداره‌ای مراجعه می‌کنند باید با روی گشاده مواجه شوند باید باور کنیم خادم مردم هستم تا خود را رئیس می‌دانیم نمی‌توانیم به مردم با چهره گشاده برخورد کنیم.

رئیس‌جمهور یادآور شد: ما خدمتگذار مردم هستیم و مردم ما را انتخاب کردند که به آنان خدمت کنیم، هرچه خدمت رسانی ما کمتر باشد مشروعیت ما کمتر می شود. مردم به ما رای ندادند که چند سال رییس باشیم و بعد برویم. مردم این‌همه وقت می‌گذارند و با همه سختی ها پای صندوق رای می آیند تا با امید بیشتر کسانی را انتخاب کنند که به آنان خدمت کنند.

روحانی با بیان اینکه امام در زمان جنگ بالاترین قدرت را به دولت داد، تاکید کرد: ایشان مخصوصا در چهار سال پایانی عمر شریفش بسیار از دولت حمایت کرد و اختیارات فراوانی به آن داد. تا زمانی که اختیارات دولت بالا نباشد و قدرت زیادی نداشته باشد مردم زندگی خوشی نخواهند داشت. البته این معنایش دیکتاتوری و خودرایی نیست بلکه قدرت داشتن برای رسیدگی به امور مردم و رفع مشکلات و مسائل است.

بیشتر بخوانید:
دولت در دوسال باقیمانده دست از حاشیه‌ها برمی‌دارد؟
بازار کمی ثبات گرفت و فیل دولت یاد هندوستان کرد!


وی افزود: بعضی‌ها انتقاد می‌کنند و نصیحت می‌کنند اما در قالب آن می خواهند نیش بزنند و تخریب کنند. در حالی که اصل نصیحت و انتقاد، همانطور که امیرالمؤمنین می فرماید خالصانه و خالی از فریب است. پس اگر روزی دستگاه نظارتی به جای نظارت دخالت کرد دیگر مدیر نمی‌تواند کار کند. نظارت را برای این درست نکردیم که مانع و سرعت گیر درست کنیم و دل مدیر را بلرزانیم بلکه برای کمک رسانی به دولت است.
روحانی گفت: ما در میدان جنگ بازرسی هم داریم. ممکن است یک جمعی خطایی هم کنند بعد بازرسی نظر هم می‌دهد اما اگر در نقشه عملیات بگوید من قبول ندارم که کار پیش نمی‌رود.

وی ادامه داد: از مجلس می‌خواهم کمک کنند ما در مقررات و قوانین تجدیدنظر کنیم. نباید بگذاریم فسادی رخ دهد و نظارت تعطیل شود اما دخالت باید تعطیل شود. با دخالت دیگران دستگاه اجرایی نمی‌تواند به هدفش برسد. البته مردم دراظهارنظر آزادند اما نباید شائبه سیاسی بیاید. اگر شائبه سیاسی بیاید قاضی مرده است. اگر این شبهه در ذهن مردم بیاید دستگاه قضایی ما کارش تمام است و قضاوت مشروعیت خود را از دست می‌دهد مردم باید حس کنند هر فردی در این کشور از هر جناح و قبیله‌ای وقتی در دادگاه رفت قاضی همه را یکسان می‌بیند. نه از لحاظ سیاسی به منزلت و نه به مذهب او نگاه می‌کند.

روحانی گفت: یکی از وظایف بزرگ ما مبارزه با فساد و رانت در این کشور است. فکر می‌کنید با دادگاه فساد از بین می‌رود. دستگاه قضایی آخرین مرحله است. گاهی نیاز است مجرم محاکمه شود اما با بگیر و ببند و دادگاه فساد برطرف نمی‌شود. آغاز مبارزه با فساد بارش بر دوش ما به عنوان دولت است. مدیران ما باید جلوی فساد را بگیرند. اگر بخواهیم فساد از بین برود، همه چیز باید شفاف باشد. خورشید شفافیت را که روشن کنید فساد از بین می‌رود. آغازش با شفافیت است. باید در کشور ما رقابت سالم به وجود بیاید.

وی ادامه داد: در کارها و رقابت مردم دولت ورود نمی‌کند. اگر بنا باشد بنگاه‌های اقتصادی ما بخشی از آن نظامی و شبه نظامی و خصوصی باشد، چطور بخش خصوصی کار کند؟ غیر از یک سری وظایف حاکمیتی، شفافیت برای ما اصل است. یک عامل بسیار موثر ایجاد دولت الکترونیک است. تا دولت الکترونیک درست نشود به نظر من کار ما آب در هاون کوبیدن است. ما با دولت الکترونیک باید سهولت به وجود بیاوریم. بخش‌های اداری ما سختشان می‌شود چون دخالتشان سخت می‌شود.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: با دولت الکترونیک برخی خواهند گفت ما آمده‌ایم مدیریت کنیم. امسال قدم خوبی در این بخش برداشته شد و آن الکترونیک در بخش سلامت بود. با این کار مخارج دولت و مردم کاسته می‌شود و فساد از بین می‌رود. در دولت الکترونیک فساد کم می‌شود و اگر انتخابات الکترونیکی شود، مشکلات انتخابتی کم می‌شود. اینجا مسئولان دستگاه‌های اداری و استخدامی بیان کردند ما دولت الکترونیک را تا پایان سال ۹۹ به پایان می‌رسانیم و فکر می‌کنم دیر است و آن یعنی شش ماه مانده به پایان کار این دولت. این کار بزرگ در دولت دوازدهم باید انجام شود البته آقای جهرمی به جای آخر سال به من گفتند ۹/۹/۹۹ ولی اشکال ندارد ما تلاش کنیم دولت الکترونیک را که برای خدمت‌رسانی به مردم و جلوگیری از فساد است اجرایی کنیم.

روحانی گفت: خواهش می‌کنم از مدیران که بیشتر به میان مردم بروند. این حضور در میان مردم و بیان خدماتی که انجام گرفته باید ادامه پیدا کند. اگر ما خدمات را نگوییم، دشمن در میان مردم رخنه می‌کند. اگر کاری کردیم باید متواضعانه به آنها بگوییم. باید مردم احساس کنند ما با آنها یکی هستیم. دولت- ملت یعنی دولت برخواسته از مردم که در این شرایط ما مستحکم‌تر هستیم. با فشاری که دشمن به ما می‌آورد، اگر فکر کند که ما از مردم جدا هستیم این فشار را بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه اساس قدرت ما مردم هستند، گفت: اگر مردم و دولت یکی باشند، دولت قدرتمند است و می‌تواند مذاکره کند. این تنها در سایه فعالیت و هم افزایی امکان‌پذیر است.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: مساله پایانی استفاده از مدیران جوان است. ما هدف‌گذاری کردیم که ٨ سال سن مدیران را کاهش دهیم و ٣٠ درصد مدیران ما خانم باشند. تعداد مدیران زن از ٩٤٠٠ در سال ٩٦ نفر به ١٢٢٠٩ نفر در سال ٩٨ رسیده و ما رشد ٢٥ درصدی را شاهد هستیم. تعداد مدیران عالی از ٣١ به ٦٧ درصد رسیدیم. ما باید از جوانان و بانوان برای مدیریت کشور استفاده کنیم و کشور به نسل جوان ما تعلق دارد. ما نسل اول و دوم انقلاب هستیم و باید مدیریت را به جوانان واگذار کنیم. من از همه کارگزاران تشکر می‌کنم و امیدوارم خادم به مردم و برای مردم‌مان باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با همین فرمان فردا پس فردا ...
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
دولتی که نتونه برای رفع تحریمهای ظالمانه وعادی سازی روند اجرای برجام ،... تصمیم بگیره ، به نظر شما چه اختیاری دارد؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
دولتی که تعهدات برجامی اش را یکطرفه اجرا کرده حالا حالاها باید برای اجرای تعهدات طرف مقابل التماس بکند زیرا که امتیازات نقد داده و وعده نسیه گرفته است.
Turkmenistan
دکتری که مریضی را معاینه می کند اولین کار این است که هر جا را فشار داد و درد گرفت می فهمد مشکل همانجاست و باید آنجا را هدف دارو و درمان خود قرار دهد . آقای رئیسی می تواند از این روش جهت مبارزه و درمان فساد استفاده کند .
سوال از 17:35
Iran, Islamic Republic of
اگر اختیار ندارند عراقچی و ظریف چگونه در جلسات کمیسیون برجام با اروپایی ها شرکت می کنند ؟!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
به عبارت دیگر هر جایی دست گذاشتید که صدای اهل قدرت و ثروت در آمد بدانید همانجا خبرهایی است.
Iran, Islamic Republic of
وقتی اختیار ندارید، چرا وعده؟!!!!
کلاه گشاد برجام
Iran, Islamic Republic of
دولت درباره اجرای تعهدات برجامی طرف مقابل و روند عادی سازی لغو تحریم ها می تواند تصمیم بگیرد اما در مورد مذاکره با امریکا و مذاکره مجدد در مورد برجام حق تصمیم گیری ندارد و خود ظریف هم اذعان کرد که برجام قابل مذاکره مجدد نیست.!!!!!!!؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اگر اختیار داشتید الان موشکها را هم نابود کرده بودید.
درس عبرت
Iran, Islamic Republic of
اگر تحریم ها قرار بود لغو بشه 4 سال طول نمی کشید !
....
به نظر من عجیب این است که این دولت چرا هنوز استیضاح و برکنار نشده است؟!!
محمد
United Arab Emirates
بنده خدا مجلس باید استیضاح کنه که...
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
...
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
....
تهرانی
Iran, Islamic Republic of
حتما به نظر شما یک "دولت بدون اختیار" برجام را امضاء کرد ...
برجامچای
Iran, Islamic Republic of
اگر اختیار نداشتند !!! چرا 6 سال فرصت طلایی کشور را هدر دادند ؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
حسام
Iran, Islamic Republic of
اگر اختیار نداشتن !!! چرا میگفتن هیچ توافقی را امضاء نمی کنیم مگر اینکه تحریم ها همان روز و بالمره لغو شوند ؟!
کامران
Iran, Islamic Republic of
اگر اختیار نداشتن چرا شش سال وقت ملت رو گرفتن و اقتصاد رو معطل برجام کردند ؟!
Iran, Islamic Republic of
...
Netherlands
...
Iran, Islamic Republic of
بگیر بخواب عزیزم . معلومه کلا شش ساله خوابی و اصلا از دستاوردهای دولت منتخبت ناآگاهی
Iran, Islamic Republic of
طفلکی دولت.دلها بسوزد. ...!1
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مگه چه چیز دیگه می خواستی بدید نتوانستید.!!!!
Iran, Islamic Republic of
همین حرف کمی اختیار رو خاتمی هم می گفت.اصلا شعار اصلی و فرار به جلو اصلاح طلبان همینه.
یه روز ولایتی گفت: همه با این اختیارات کار کردن
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
اینهاهرچه در مذاکرات با غربیها کم می آورند بر سر خودی ها داد می زنند
مانند مردی که در محل کار و جامعه عرضه ندارد حقش را بگیرد وقتی به خانه می آید سر خانواده داد می زند یا به پدر و مادرش گیر می دهد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی همه می دانند اجرای دقیق قوانین و جلوگیری از فساد از وظایف قوه مجریه است و قوه قضائیه فقط کم کاری و ضعف شما را جبران می کند.
Iran, Islamic Republic of
من بعنوان یک ایرانی خواستار محدود کردن اختیارات این دولت خصوصا هستم.
Iran, Islamic Republic of
عبارات مبهم و دو پهلو. !!!!آقای رئیس جمهور اگر توان برخورد با فساد در دولت را ندارید مانع دستگاه قضا نشوید
Iran, Islamic Republic of
امام در تمام عمرش آمریکا را شیطان بزرگ می دانست!
الان جهان همینو هم سانسور میکنه.مسخره.
Iran, Islamic Republic of
راست میگه آزادی بیشتر بدهید به دزدها که مشکلات حل بشه شاید از دزدی سیر بشوند شاید هم وجدان درد بگیرند
یا علی.
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیسی و دستگاه قضایی باید ریشه ظلم را هر جایی که باشد بزنند...
Iran, Islamic Republic of
ریشه ظلم دست رئیسی نیست.بخش بزرگیش از سیستم معیوب اداری و نضارتی ماست.ن قوه قضا
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی این حرف یعنی دولت میخواست آنچنان رونقی ایجاد کند ولی اختیارات ندادند! در صورتی که اگر اختیارات نداشتید و همین عامل بی رونقی و خزانه خالی شد! چطور نزدیک ترین ها به شما و به احزاب شما در این بی رونقی و از خزانه خالی میلیاردها تومان حقوق نجومی گرفتند...
Iran, Islamic Republic of

باید با فساد با لبخند نازونوازش برخورد کرد،باید گفت عزیزان دل ماگلهای خندانیم...؟؟؟!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
M.sh
Romania
احساس خطر کردن مسبب این اظهار نظرها هم میشه!!!
Iran, Islamic Republic of
روحانی واقعا داره رو اعصاب مردم قشنگ میره ...
Iran, Islamic Republic of
اعصاب مردم نه ، اعصاب اقلیتی که ادای اکثریت در میاره
قوه قضائیه دورود بر تو
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
ب
Iran, Islamic Republic of
حرف حساب با بگیر وببند دورست نمیشود. فساد با اعدام ریشه کن می شود قربان؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
عااالیییی
Iran, Islamic Republic of
شما که عقل کلی بفرما فساد و رانت با چی از بین میرود ؟
Iran, Islamic Republic of
همه چیز بالمره با گفتار درمانی حل میشه ...
Iran, Islamic Republic of
با حشره کش! خخخخ.
Iran, Islamic Republic of
فساد با بگیر و ببند از بین نمیرود

لابد با نصب مدیران فاسد و نجومی خور و جاسوس از بین میرود
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا با برخورد سلبی فساد در ایران از بین می ره نه با برخورد نرم .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تب کردی بیچاره. هر روز یه مسئول رو میگیرند که شوربختانه منصوب دولت توئه و شال بنفش داره
Iran, Islamic Republic of
راستی از مذاکرات چه خبر؟ادم مگه دیوانه است مذاکره کند!
Iran, Islamic Republic of
با چاقوکش مذاکره نمی کنیم.
شمس
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
وو....
Iran, Islamic Republic of
...
سید
Iran, Islamic Republic of
حالا که نوبت برادران و اقوام شده جیغ بنفش دولت بالا گرفته ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
جشنواره شهید بزرگوار رجایی باید حذف گردد زیرا تبدیل به مستند سازی و یک کار اداری شده
Iran, Islamic Republic of
درود بر رئیسی
سوگل
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فساد با نظارت درست میشود با انتصاب مدیران پاکدست درست میشود با قانونمداری درست میشود و همه اینها از وظایف دولت است
آریو سوئد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا برای شروع شیوه بگیر و ببند بسیار کار آمد است چون حتی کشورهای صنعتی نیز با همین شیوه در قرون ۱۹ و ۲۰ به نتیجه رسیده اند. ..!!
دهقان خبري
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي روحاني با مذاكره چطور ؟؟ مي شود؟؟؟؟!!!!!!!!!
منتظر
Iran, Islamic Republic of
اولا شما اختیار به اندازه کافی دارید و اگه نداشتید نباید در انتخابات خصوصا در دور دوم شرکت میکردید اختیارات در قانون به صراحت بیان شما وشما به قول خودتون حقوقدانوهستید.....!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
...
معترض
Iran, Islamic Republic of
ابراهیم بت شکن ؛ بت فساد بشکن
Iran, Islamic Republic of
بت شکن حضرت ابراهیم بود ن کس دیگه
رهروان ابراهیم خلیل هم بت شکن هستند.
مهدی
Australia
...
Iran, Islamic Republic of
...
رضا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
احتمال زیاد یا تاریخ دادگاه برادر نزدیک شده یا در حال انجام است ..
تمجید
Iran, Islamic Republic of
با خواست مروم مخالفت نکنید فاسدان باید رسوا شوند
Iran, Islamic Republic of
...
حسین عبدالهی نسب
Iran, Islamic Republic of
شاید با نصف یا همه صحبت های روحانی موافق نباشم. ولی در این یک مورد انتخاب این تیتر برای صحبت های ایشون بی اخلاقی بود. با تقطیع صحبت های آقای روحانی نظرشون رو قلب کردید.
Iran, Islamic Republic of
6 سال با کدخدای بدعهد مذاکره کردند نتیجه اش تورم 400 درصدی و دلار 19 هزار تومانی شد باید به ظرفیت های داخلی توجه شود.
...
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز وحقوقدان فسادرا باید بست ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خواهشا کسی جوابشه ندهد اصلا جواب نداره ...
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
بافرض اینکه اختیارات شماکمه وضع مملکت شده این!!!!!!
وای به روزی که اختیاراتتون بیشترازاین هم بشه...!!!!
جوگیر
Iran, Islamic Republic of
دقیقابگواختیارچیومیخوای داشته باشی؟...تاچه حد...؟؟...تاکجا...؟!
خخ
Iran, Islamic Republic of
اختیار نداشتن و 62 تن طلا و 18 میلیارد دلار ذخائر بانک مرکزی رو به باد دادند!!!!!!اگر اختیار داشتن چیکار می کردند !!!!!
Iran, Islamic Republic of
....!!!!
شاکی
Iran, Islamic Republic of
تا زمانیکه رئیس دولت بجای کار کردن هر روز سخنرانی می کند مردم روی خوشی و آسایش نخواهند دید.
Iran, Islamic Republic of
این برمیگردد به رئیس دفتر رئیس جمهور که به جای اینکه مشکلات مملکت را رصد کنند و برای رئیس جمهور جلسات کاری با مسئولین و بخشهای دولتی و خصوصی اقتصادی بگذارند و پی گیر اجرای مصوبات باشند مرنبا برایشان جلسات سخنرانی و افتتاح و مراسم روبان بری میگذارند که غیر از وقت تلف کردن هیچ فایده ای ندارد.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
بله !
ما هم می گوئیم با بگیر و ببند و دادگاه فساد ریشه کن نمی شود بلکه گاهی وقت ها باید کاری اساسی انجام داد و آن استیضاح دولت است
ولی افسوس !...
Iran, Islamic Republic of
ببین اگر رئیسیه که دودمان آدمهای مفسد در دستگاههای دولتی را به باد میده .
Iran, Islamic Republic of
۱۶ملیون رای به رئیسی مطالبه گرند
انتظار دارند
۶ساله فساد بیداد میکنه
باید پاسخگو باشند مفسدین
همه ایرانیان این مطالبه را دارند نه فقط 16 میلیون نفر!
M.sh
Romania
اگر همه داشتند روحانی رو انتخاب نمیکردن!!!
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که روحانی را انتخاب کردند اکثریت قاطع آنها دنبال درست شدن اوضاع اقتصادی و سامان گرفتن کارها بودند ...
بی تدبیر
Iran, Islamic Republic of

مملکت هم باحرف وحرف وحرف درست نمی شود...!!!!
خوب شمامدیران پاکدست وسالم منصوب کنین تادلشون ازبگیروببندنلرزه....!!!!!
شانان
Iran, Islamic Republic of
منظورش این است که رهایشان کنیم هر کاری که می خواهند بکنند.!!!
Iran, Islamic Republic of
برابر قانون اساسی رییس جمهور عالیترین مقام اجرایی کشور وبعد از رهبر مقام دوم کشور محسوب می شود از طرفی با رای مستقیم اکثریت مردم انتخاب می شود که این رای پشتوانه رییس جمهور در اجرای وظایفش می باشد ، به نظر می رسد در شرایط فعلی رییس جمهور در اتخاذ تدابیر راهبردی اختیار کافی ندارد واصلا نمی تواند هیچ تصمیمی بگیرد و همه متعرض وی می شوند ونمیگذارند کارها به نتیجه برسد !!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته از سرباز وسردار گرفته تا هر نهاد وسازمان در سیاست دخالت میکنندو نمی گذارند آنچه در گرو منافع ملی است به نتیجه برسد.
...
M.sh
Romania
چرا روحانی تو کار قضا دخالت میکنه! یا تو امور نظامی در ایام انتخابات (راجع به موشک) و...
Iran, Islamic Republic of
لطفا کلی گویی نکنید.بفرمایید برای اتخاذ و اجرای کدام سیاست راهبردی و یا کدام سیاست های وابسته بهم راهبردی اختیار ندارند؟
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور رییس شورای عالی امنیت ملی هست ...
با این حساب قبلی ها هم اختیار نداشتند پس مقصر وضع موجود کیه؟!!
راستی برای این بی اختیاری چرا روحانی زمین و زمان را بهم دوخت که به هر طریقی رای بیاورد؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر اختیار ندارد چرا استعفا نمیدهد؟
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
راست ميگه اين بنده خدا
..
Romania
اگه اینجوریه پس با کدوم اختیار این همه وعده بزرگ به مردم داد ...
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
والا ازقدیم گفتن: آن راکه حساب پاک است....ازمحاسبه چه باک است....
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
روحانی منظورت از اختیارات بیشتر چیه ؟؟؟!!!
France
"آغاز مبارزه با فساد بارش بر دوش ما به عنوان دولت است. مدیران ما باید جلوی فساد را بگیرند. اگر بخواهیم فساد از بین برود، همه چیز باید شفاف باشد. خورشید شفافیت را که روشن کنید فساد از بین می‌رود. آغازش با شفافیت است."!!1

France
باز اصل صحبت را نگذاشتید و فقط نقل قول را گذاشتید!...
United Kingdom
این دولت خیلی بی اختیار است در مقابل غرب
باید برود.
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دولت اختیارات کافی دارد اما توان کار کردن ندارد.
علی
Iran, Islamic Republic of
سپاه بازدن پهپادآمریکایی وتوقیف کشتی انگلیسی برای دولت اعتبارواقتداری به ارمغان آوردکه جنابعالی ووزیرخارجه دردنیا سرتان راباغروربالابگیریدوبدون هیچ قیدوشرطی کشتی ایرانی رارفع توقیف کنید......
Iran, Islamic Republic of
...
غرور و سرفرازی در قاموس لیبرال جماعت معنا ندارد!!!!!!
ب
Iran, Islamic Republic of
جناب چقدر اختیارات لازم بودکه همه چیزی که داشتیم دودستی تقدیم کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگه من........ در اون صورت طبیعی بود که مخالف محاکمه و دادگاه باشم.!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
من باید اختیار بیشتر داشته باشم تا بتونم تورم رو به 100000 درصد برسونم.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اگر روحاني همان راه احمدي نژاد را ادامه داده بود 40 سال طول ميكشيد پرايد به 50 ميليون تومان برسد ..
Iran, Islamic Republic of
دولت باید اختیارات بیشتری داشته باشد...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
دقیقا برای کدام کار اختیار ندارد؟!!
Iran, Islamic Republic of
.حال باید این سوال را پرسید که رییس جمهور کدام اختیار و اختیار کدام جایگاه را طلب می کند و در واقع نداشتن آن اختیار را مانع حل مشکلات کشور می داند؟!
سید
Iran, Islamic Republic of
...
آزاده
Iran, Islamic Republic of
ایشان چرا نمیگویند چه اختیاراتی میخواهند؟ آ...
محجوب به حیا هستند میخواهند بی بی سی فارسی تفسیرش کند!!!
Iran, Islamic Republic of
...
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of

اگر بعد از 40 سال در نظام اداری و دخالت در امورات اجرایی مملکت نمیدانستی که اختیاراات رئیس جمهور کم است و رئیس جمهور شدی جای تاسف دارد ....
بخشی
Iran, Islamic Republic of
کاش رییسی برای تمام دزدها بعداز دستگیراول حدرا اجرا کنداز آرنج نه از مچ هرچه سم پاشیدند به عقایدمردم به سرعت ترمیم میشود قاضی های مومن تشویق بشوند
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
آرنج به بالا به چه دردشان میخوره همان پایین گردن را قطع کنند بهتره زمین یک نفس راحتی میکشه و همچنین اهل زمین.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ایشون درست میگه فساد با تشویق مفسد از بین میرود!!!!!!?
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
بعله درست است .با کمی دقت در می یابیم اگر اختیارات ایشان زیاد شود
1- تحریم ها در روز نخست افزایش اختیارات برچیده خواهد شد.
2 - کشورها مبادلات بانکی و اقتصادی خود رابا ما از سر خواهند گرفت
3-فروش نفت شروع خواهد شد.
4- حتی یک مورد فساد اقتصادی سنگین را نخواهید دید
5- پراید به همان نقطه ی هفت میلیونی بر خواهد گشت .
6-ارزانی و فراوانی کالا مشاهده خواهد گردید.
7-حتی مشکلات آب این مملکت برطرف می شود .
............بد نیست یک امتحانی بشود ....به این همه دستاورد می ارزد ....................علی برکت الله.............................!!!!!!!
خخ
Iran, Islamic Republic of
روحانی: هیچ توافقی را امضاء نمی کنیم مگر اینکه تحریم ها بالمره و همان روز لغو بشوند !
Iran, Islamic Republic of
اختیار چی میخوای اختیار مذاکره با کد خدا ... نه داداش ما دیگه نمیخوایم زیر بار ذلت بریم
Iran, Islamic Republic of
درست می گویند.ازاد بگذارید تا هرکس هر کاری خواست بکنه ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقاي روحاني اتفاقا فساد با بگير و ببند از بين مي رود مگر شما پيرو امير مونان علي ع نيستيد؟حيدر كرار دست دزدان زا از بيت المال كوتاه كرد حتي درهمي از بيت المال به برادرش نداد.....!!
Iran, Islamic Republic of
روحانی توانایی کار کردن و تدبیری برای اداره امور ندارد ...!!!!
عدالت
Iran, Islamic Republic of
براساس قانون قوا مستقل از هم هستند .قوه قضاییه ناظر وعامل است .یعنی صرف نظارت میشود همین وضعیت موجود...
Iran, Islamic Republic of
فرمایش ایشون کاملا متین است...
...
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
...
رعیت
Iran, Islamic Republic of
مارعیت ها خواهان برخورد جدی تر ومحکم تر با مفسدین ...
اکبر
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی، شما دولت را با همین مشکلات و با همین اختیارات و با همان وعده هایی که به مردم دادی تحویل گرفتی؛
اگر نمی شد، چرا بار مسئولیت را به دوش گرفتی؟ ...
Iran, Islamic Republic of
...
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
با این اختیارات هم مردم را بیچاره کردید
محمد
United Arab Emirates
.....
كيوان
Iran, Islamic Republic of
. خدايا زودتر اين دو سال رو بگذرون!!!!
Iran, Islamic Republic of
تدبیر و امید و تعهد و کلید گشایش گرفتاریها و اقتدار و ولایت مداری و دلسوز و خدمتگذاری به مردم و کشور مبارزه با ظلم و چپاول و سازندگی با ریاست رئیسی که در ریاست جمهوری که باید تحقق میگرفت به لطف خدا در ریاست قضا محقق شده رئیسی بجای شعار و بهانه جویی عمل میکنه .....
مردمی
United Arab Emirates
میگم اگه دوباره هم استیضاحش کنن میاد تو مجلس یه چندتا شعار همبستگی میده و ماجرا تموم میشه ....!!!
منصور
Iran, Islamic Republic of
منظور حسن روحانی شاید اختیارات مذاکرات برجام 2و3 وتحویل موشک ها است !!!!!؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شاید،تا مثلا گشایش اقتصادی ایجاد کنند.درست مثل قبل از برجام هسته ای که قرار بود همه چیز حل شود.
Romania
آقای رئیسی بد طوری زدی تو هدف دعای یک ملت به همراهت. فدایی داری
Iran, Islamic Republic of
یک سوال از رییس جمهور:دقیقا برای چه کاری اختیار ندارید؟!
حسین
Iran, Islamic Republic of
اگر هم اختیار داده باشند که اینگونه نبوده، در راس دولت رییس جمهور بود به نام حضرت اقا در آن دوره که مورد وثوق بالای امام بود ...
مجید
Iran, Islamic Republic of
تمام عمر دولت روحانی با حرف وعده وحاشیه سازی گذارنده شد متا سفم
Romania
...
Iran, Islamic Republic of
مذاکره با امریکا و دادن هسته ای ،فضایی ......اینارو حساب نمیکنی بیشترم میخوای
Iran, Islamic Republic of
آخه دولت تو کجا و دولت آقای خامنه ای اون سالها کجا؟
اتفاقا با بگیر و ببند لرزه به اندام نفوذی ها افتاده...
فساد با شلاق و اعدام و بی آبرو کردن دزدان از بین میرود نه فقط با بگیر وببند.
بهترین راه مبارزه با فساد، برخورد سخت با مدیران فاسد بالادستی است البته سرو صدا خواهند کرد که دخالت در امر دولت است و دل مدیران را لرزاند و... ولی باید این راه طی شود تا به مقصود برسیم.
Iran, Islamic Republic of
شش سال سر کار بودی، مدیران فاسد چون پوری حسینی و نجومی بگیر چون صفدر حسینی رو کی تایید صلاحیت کرد و کی بهشون مدیریت داد.....?!!
نظامیان ما اقتصاد و فرهنگ و دین مردم را از دست لیبرالها در امان نگه داشته اند برای همین همیشه مورد حمله آنها قرار میگیرد تا بتوانند همه امتیازات را بسوزانند و امید به انقلاب را به نا امیدی بدل کنند!!
Iran, Islamic Republic of
فقط یک دفعه وصیت نامه امام را مطالعه کن بعد اینگونه نظرات بده
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
باز دادگاه دادشی نزدیک شد!!!!
Iran, Islamic Republic of
فقط‌۶سال عمرمملکت رو تلف کردی با این حرفا!!!بسه دیگه
Iran, Islamic Republic of
شما جلو برادرت را میگرفتی...!!
Iran, Islamic Republic of
بله, قاضی همه را یکسان می بیند, پرونده رضوی, یکماهه رسیدگی و محاکمه میشود, ولی فریدون و جهانگیری, چندساله میشود !!!!
Iran, Islamic Republic of
...
علی
United States
...
هادی
Iran, Islamic Republic of
در مناظره انتخاباتی آقای رئیس بجث پیشگیری را چند بار تکرار کردند ولی آقایان خود را به آن در میزنند.....
علی
United States

با بگیر و ببند و دادگاه فساد نابود نمیشود.
فقط با محاکمه و اعدام و قطع دست دزد و اجرای حکم خدا و قرآن بر مفسدین میتوان جلوی دزدی فساد را گرفت.
....
علی گرگانی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....
احمدی
Iran, Islamic Republic of
مگرشمادرسال92نگفتیدوالله بالله وتالله اگرمشکلات کشور قابل حل نبودمن کاندید نمیشدم!!!!!!!چندباربرای مردم گفتید من ازاول انقلاب تابحال در پست های مختلف بودم اطلاع کافی از همه مسائل کشوردارم ...!!!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
..
علی
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
.....
Saudi Arabia
اختیار مذاکره با کد خدا ترامپ را می خواهد!!!!
Romania
...
علی
Iran, Islamic Republic of
چون پای دولتی ها گیره بگیر و ببند لازم نیست.؟!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
امیر
Netherlands
...
اشعری
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Turkmenistan
خیلی از اختیارات هست که دست رئیس جمهور است و تجربه ثابت کرده این درست نیست . مثل اختیار تعیین و عزل و نصب دبیر شورای عالی امنیت ملی . فکر میکنم ملت میخواهد این اختیارات هم از رئیس جمهور محترم گرفته شود ..... یعنی در واقع به ملت ایران .
علی
Iran, Islamic Republic of
نباید هیچ کس و هیچ مقامی در هیچ جای ایران عزیز بابت سوئ مدیریت امنیت داشته باشد این وظیفه قوه قضاییه است ...
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام
.این یک سنت الهی است که برای آگاهی مردم دوباره مشکلات اینچنینی پیش بیاد....
Iran, Islamic Republic of
...
مجید
Iran, Islamic Republic of
بااین حرفها فساد بیشتر می شود...
Iran, Islamic Republic of
با سلام
امیدم از رییس جمهور قطع شد،این چه حرف هائی است که می زند ،چرا دولت نظارت نکرده که مدیرانش اختلاس نکنند ...
Iran, Islamic Republic of
برای کسانیکه واداده به غرب هستند و طبق خواست اروپا عمل کردند و فرصتهای طلایی کشور را با انتظار از آمریکا و اروپا برای مذاکره ازدست دادند.... دیگر چه دارند که بگویند ...
Iran, Islamic Republic of
بد بخت ، مصدق هم قدرت را ملت می دانست و دیدیم که چطور سرش را بر باد داد .!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
افتخار
Australia
...
مجید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چرا حسن عباسی رو به دستگیر کردید؟
فقط به جرم یک سوال؟؟؟

...
علی
United States
...
محمد
United Arab Emirates
همین مقدار اختیار داشتی ...!!!!
یا علی مدد
Iran, Islamic Republic of
خب شما برای نمونه از برادرتان شروع کنید وبه مردم گزارش دهید!!! ...
Iran, Islamic Republic of
فقط و فقط از خدا می خواهم هر چه زودتر دوره ات تمام بشود ...!!!!!!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شما خواهشن مر قانون بند ز تبصره 7 قانون بودجه 1398 به مبلغ 14 میلیارد دلار کالای اساسی به صورت کوپن به مردم بده مجلس هم که کمکت کرده دیگه چی می خوای
Iran, Islamic Republic of
...
احمد
Iran, Islamic Republic of
باهمین اختیارات به زعم خودتان کم پدر ملت درآمد اگر اختیارات زیادشود چه خاکی برسرکنیم؟
جواد
Iran, Islamic Republic of
اینهمه خراب کاری همه از اختیارات دولت کریمه ی شماست ...!!!
ب
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سلام چرا مجلسی ها محترم بند ز تبصره 7 قانون بودجه سال 1398 به 14 میلیارد دلار برای کالای اساسی به صورت کوپن را پیگیری نمی کنند.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
ما داخل مردمیم و از این برخوردها هم خیلی راضیییم وهمه جا ابراز رضایت میشه
انصاری
Iran, Islamic Republic of
اگر تمام اختیارات را به این دولت بدهند باز کاری از پیش نخواهد برد .
انصاری
Iran, Islamic Republic of
اگر اختیار نداشتی این بهانه اختیار نداشتن سناریوی جدید دولت برای کار نکردن است .
Iran, Islamic Republic of
شماها که شل گرفتید هرکی بخواهد از بیت المال غارت می کنه. معلومه که دستگاه قضا باید رسیدگی کند..
Iran, Islamic Republic of
یاد هاشمی و خاطره هاش و البته خواب هاش افتادم....
Iran, Islamic Republic of
فساد با بگیر وببند حل نمی شود
....!!
فریاد
Germany
....