جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حمایت از مأموران پلیس از وظایف قوه‌قضاییه است/ همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در کاهش جرایم بسیار موثر است

چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 699312
رئیس قوه‌قضاییه با اشاره به تأثیر همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، گفت: حمایت از مأموران ناجا در انجام مأموریتها از وظایف قوه‌قضاییه است.
رئیسی: حمایت از پلیس از وظایف قوه‌قضاییه است
به گزارش جهان نيوز، سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی به اتفاق جمعی از معاونان با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس قوه‌قضاییه دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس قوه‌قضاییه نیز  اظهار کرد: اصلاح و بازنگری آیین دادرسی کیفری در دستور کار قوه‌قضاییه و کمیسیون قضایی مجلس است و ناجا در این رابطه نظرات خود را ارائه کند.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در کاهش جرایم بسیار موثر است، تصریح کرد: حمایت از مأموران ناجا در انجام مأموریتها از وظایف قوه‌قضاییه است.

اشتری در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی، اظهار کرد: اقدامات خوبی که اخیراً در رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی صورت گرفته مایه امید و در جامعه مؤثر بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا و قوه‌قضاییه بیشترین ارتباط را باهم دارند، افزود: هماهنگی این دو دستگاه در کاهش سرقت، قاچاق کالا و برخورد با مفسدان اقتصادی مؤثر خواهد بود و ناجا آمادگی هرگونه همکاری با قوه‌قضاییه را دارد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *