جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۵
پرس‌تی وی:

ایران درخواست ماکرون برای مذاکره موشکی را رد کرد

دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۲
کد مطلب: 699149
شبکه خبری پرس‌تی‌ وی دوشنبه به نقل از منابع مطلع خبر داد ایران درخواست رئیس‌جمهور فرانسه برای مذاکره در موضوع موشکی را رد کرده است.
ایران درخواست ماکرون برای مذاکره موشکی را رد کرد
به گزارش جهان نيوز، شبکه خبری «پرس تی وی» دوشنبه شب به وقت تهران به نقل از منابع مطلع نوشت که ایران پیشنهاد «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه در زمینه «مذاکره موشکی» را رد کرد.

این منبع آگاه به پرس‌تی‌وی گفت ایران از قبل اعلام کرده که مسئله موشکی این کشور قابل مذاکره نیست. 

«امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه دوشنبه شب به وقت تهران در نشست خبری مشترک با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گفت ، مذاکرات گروه 7 درباره بسیاری از موضوعات  سازنده بود.

رئیس جمهور فرانسه در ادامه این نشست خبری گفت که وی برای دیدار «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران و ترامپ طی هفته‌های آینده تلاش خواهد کرد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا نیز  در ادامه این  نشست خبری  به موضوع ایران پرداخت و مدعی شد که ایران حامی تروریسم در جهان است.

ترامپ  گفت: «به دنبال تغییر رژیم در ایران نیستیم، بلکه به دنبال دستیابی به تضمینی هستیم که ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا نکند ، موشک‌های بالستیک نداشته باشد و توافق طولانی مدت‌تری با ایران داشته باشیم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دولت اینقدر اخبار نادرست منتشر می کند که نمیشه به وعده های مقتدر نمایانه اش زیاد توجه کرد!!!!
Iran, Islamic Republic of
با اعلام قاطعیت دولت ایران مبنی بر غیر قابل مذاکره پیرامون برنامه موشکی ، غربیها از خواسته خود عقب نشینی کرده اند وپذیرفته اندکه راجع به موشک اصراری نداشته باشند.!!
Iran, Islamic Republic of
خوش خیال هستید می خواهند قبح شکنی کنند
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
می گویند هرچیزی که زیاد بر سر زبان بیافتد قبحش می ریزد ...درست نیست که اینقدر با الفاظی که خط قرمز استقلال و تمامیت ارضی یک کشور است توسط افرادی که هیچ ارتباطی به آن ندارند بازی شود .مسئله دفاع هویت نظام اسلامی است و رهبری با قاطعیت آن را مدیریت می کنند .زیبنده ی دولت نیست که در اموری که مدیریت راهبردی آن را ندارد ، ورود کند . مسئله اینجاست که آیا قضیه ی موشکی اصلا ارتباطی با دولت دارد ؟!!
Iran, Islamic Republic of
دیوانه است اگر کسی مذاکره کند .این جمله برای همسایه بود. بعضی ها از عشق مذاکره شبا خابشون نمی بره!