سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۴

دولت از کانتینرهای کالای قاچاق بی‌خبر است؟

دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 699085
یک تولیدکننده لوازم خانگی با اعلام اینکه مهمترین مشکل فعلی تولیدکنندگان لوازم خانگی افزایش حجم قاچاق در بازار است، گفت: حجم قاچاق به‌حدی است که نمی‌توان گفت توسط کوله‌بران وارد شده بلکه به‌صورت کانتینری و سازمان‌یافته است.
دولت از کانتینرهای کالای قاچاق بی‌خبر است؟
به گزارش جهان نيوز، با اشاره به اینکه متأسفانه درحال حاضر رونقی در بازار لوازم خانگی نیست، اظهار داشت: نوسانات نرخ ارز و مشکلات تولید به‌همراه کاهش قدرت خرید مردم عاملی شده تا بازار لوازم خانگی با رکود روبه‌رو شود.

وی افزود: نیاز نقدینگی واحدهای تولیدی نیز به سه برابر افزایش پیدا کرده که قرار بود این نیاز از طریق تسهیلات بانکی تأمین شود اما متأسفانه عملی نشد.

فتاحی با اعلام اینکه مهمترین مشکل فعلی تولیدکنندگان لوازم خانگی را باید افزایش حجم قاچاق لوازم خانگی در بازار دانست، ادامه داد: حجم قاچاق به‌حدی است که نمی‌توان گفت توسط کوله‌بران وارد بازار شده، بلکه به‌صورت کانتینری و سازمان‌یافته بازار لوازم خانگی پُر از محصولات قاچاق است.

این تولیدکننده لوازم خانگی با تأکید بر اینکه درصورت افزایش حجم کالاهای قاچاق در بازار تولیدکنندگان امکان رقابت با آنها را نداشته و با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهند شد، تصریح کرد: از دولت می‌خواهیم تا فکری به حال قاچاق لوازم خانگی کند. مگر می‌شود این همه لوازم خانگی قاچاق به‌صورت کانتینری و سازمان‌یافته وارد بازار شود و کسی باخبر نشود و برخورد نکند؟!

فتاحی با بیان اینکه "در سایت بهین‌یاب نیز برای تأمین مواد اولیه و خریدها باید مدارک متعددی را ارائه کنیم"، گفت: برخی از واحدها این مدارک را به‌صورت کامل نداشته و در ترخیص و خرید مواد اولیه خود با مشکل روبه‌رو هستند که در این رابطه نیز باید فکر اساسی صورت گیرد.

منبع:تسنیم
برچسب ها: دولت کالا قاچاق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
ب
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فقط مردم نامحرم هستند مذاكره قهرمانانه مخفيانه همه چيز مخفي مردم نفهمند!!!
Iran, Islamic Republic of
آی از این رای که بخشی از مردم دادند و همه را گرفتار کردند.