کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر جوان: تاکنون برای انتخابات برنامه‌ نداشته‌ام

3 شهريور 1398 ساعت 12:25

ریاست جمهوری یک مسأله شخصی نیست که بشود به‌صورت فردی به آن فکر کرد چرا که از نگاه من به پارامترها و اتفاق‌های بسیاری وابسته است.


به گزارش جهان نیوز، محمد جواد آذی جهرمی، وزیر جوان ارتباطات در گفتگویی که به تازگی داشته، اذعان کرده است که تاکنون به مسئله انتخابات ریاست جمهوری فکر هم نکرده است.

آیا شما برای ورود به صحنه انتخابات ریاست جمهوری برنامه خاصی دارید؟
نه، رئیس جمهوری بشم که چی بشود.

مطمئن هستید؟
مطمئن که هستم، اما اگر شما برای ورودم به انتخابات اطمینان دارید بگویید که ما هم در جریان باشیم چون من از خودم اطمینان دارم.

فکر می‌کنید چه دلایلی باعث شده که اکثریت فکر کنند برنامه خاصی برای ریاست جمهوری دارید؟
تلاش من و تیم همراهم این بوده که قول‌هایی که داده‌ایم را سروقت اجرا کنیم. شاید همین مسأله جلب رضایت مردم را رقم زده و در همین راستا عده‌ای چنین تصوری در ذهن شان ایجاد شده که فلانی به‌دنبال پست ریاست جمهوری است که روی این مسأله دو بحث وجود دارد یکی اینکه گفته می‌شود این فرد توانایی دارد و بحث دوم برنامه، که من واقعاً برنامه‌ای ندارم، اما امیدوارم بخش توانایی که ناشی از اقدام تیمی همکاران در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است درست باشد و مردم از کار ما رضایت داشته باشند که این برای ما واقعاً خوشحال‌کننده است. مابقی احساس می‌کنم حجم تخریبی است که عنوان می‌کنند فلانی با کارهایی که انجام می‌دهد قصد برنامه‌ریزی برای انتخابات ریاست جمهوری دارد که باز هم تکرار می‌کنم حقیقتاً به این مسأله تاکنون فکر نکردم چه رسد به اینکه برای آن برنامه‌ریزی داشته باشم.

امکان دارد با گذر زمان نظر شما عوض شود و به ریاست جمهوری فکر کنید؟
ریاست جمهوری یک مسأله شخصی نیست که بشود به‌صورت فردی به آن فکر کرد چرا که از نگاه من به پارامترها و اتفاق‌های بسیاری وابسته است و من تاکنون برایش برنامه نداشته و حتی به سمت آن حرکت هم نکرده‌ام.

بیشتر بخوانید:
واکنش جهرمی به خبر نامزدی در انتخابات: با ما شوخی نکن!
آذری جهرمی: برنامه‌ای برای ۱۴۰۰ به بعد ندارم
حاجی‌دلیگانی: جهرمی مروج ۲۰۳۰ شده است


کد مطلب: 699015

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/699015/وزیر-جوان-تاکنون-انتخابات-برنامه-نداشته-ام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com