پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۱۶۱
وزیر اطلاعات:

اگر تدابیر دولت نبود، با تحریم قیمت‌ها ۸ برابر می‌شد/ این دولت اداره کشور را به خوبی انجام داد/ جفاست که بگوییم تحریم‌ها اثر زیادی ندارد!/ پرداخت یارانه با این اوضاع شبیه معجزه است/ ترامپ باید مثل بچه آدم به برجام بازگردد

يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 698965
علوی گفت: این دولت اداره کشور را به خوبی انجام داد و در حالیکه ما مشکلات ناشی از تحریم را داریم، دولت در این شرایط قیمت ارز را مهار و کاهش داد.
اگر تدابیر دولت نبود، با تحریم قیمت‌ها ۸ برابر می‌شد/ این دولت اداره کشور را به خوبی انجام داد/ جفاست که بگوییم تحریم‌ها اثر زیادی ندارد!/ پرداخت یارانه شبیه معجزه است/ ترامپ باید مثل بچه آدم به برجام بازگردد
به گزارش جهان نيوز، سید محمود علوی وزیر اطلاعات با بیان اینکه ترامپ در رابطه با ایران اسلامی دچار تشویش فکری شده است، تاکید کرد: رئیس جمهوری آمریکا از تحریم چیزی به دست نمی‌آورد و در برابر ملت ایران سر تعظیم فرود خواهد آورد.

وزیر اطلاعات شنبه شب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری با بیان اینکه به حمد خدا از نعمتی به نام ولایت فقیه و از ولی فقیه عالم و رهبری شجاع و آگاه برخورداریم که سختی‌ها را برایمان هموار می‌کنند، گفت: روز چهارشنبه به همراه اعضای دولت با رهبر معظم انقلاب دیدار داشتیم، به طوری که ایشان تدابیر وسیع، بیاناتی راهگشا و دلگرم‌کننده و پذیرایی کریمانه‌ای داشتند و پس از آن همه اعضا پر امید از محضر ایشان مرخص شدند.
 
علوی ادامه داد: امروز در ایران اسلامی با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در اوج عزت و اقتدار به سر می‌بریم و دشمن و در راس آنها ترامپ را در حال استیصال و درماندگی در برابر ایران مشاهده می‌کنیم لذا ترامپ دچار تشویش فکری در رابطه با ایران اسلامی شده است و در آمریکا وی را فاقد انسجام فکری و فاقد شرایط سلامت روحی می‌دانند. 

وی با بیان اینکه برای ارزیابی دقیق از کارکرد دولت باید شرایط کشور را مرور کنیم، گفت: همه دولت‌های بعد از انقلاب خدماتی را ارائه دادند و پیشرفت های امروز کشور نتیجه کار یک دولت خاص نیست و همه دولت ها در این پیشرفت ها تاثیرگذار بودند، اما متاسفانه اقتصاد ما متکی به نفت خام است لذا باید اتکای اقتصاد را از صادرات نفت خام در آوریم و نفت خام را به یک فراورده تبدیل کنیم.

حجت الاسلام علوی با اشاره به اینکه تاکنون بخش عظیمی از برنامه کشور متکی به صادرات نفت بوده است، افزود: برخی از دولت ها در شرایط ۸ دلار و ۱۰ دلار نفت را به صورت بشکه ای فروخته و کشور را اداره کردند لذا در این شرایط اداره کشور به سادگی میسر نیست و برخی دیگر از دولت ها با قیمت های ۸۰ دلار ،۱۰۰ دلار و حتی ۱۴۰ دلار کشور را اداره کردند، لذا اداره کشور با درآمدهای متفاوت فرق می‌کند.

وی تصریح کرد: این دولت جزء استثنایی‌ترین دولت‌های ۴۰ ساله انقلاب است زیرا بی سابقه‌ترین وضعیت‌ها و تحریم‌ها را در این دولت شاهد بودیم و در شرایطی که شورای امنیت و سازمان ملل را داشتیم بخشی از بانک‌ها با ما مبادلات داشتند، اما اکنون شاهد مبادلات بانکی نیستیم تا ارز وارد کشور شود. 

بیشتر بخوانید:
در ۵ سال دولت روحانی قیمت گوشت و دلار در پایین ترین نرخ بود
حاشیه‌هایی که حول وزیر اطلاعات در گردش است


وزیر اطلاعات در ادامه با اشاره به اینکه بی سابقه‌ترین تخریب‌ها را در این دولت توسط بیگانگان و حتی در درون کشور با نامهربانی عناصر خودی و داخلی داشتیم، افزود: متاسفانه بر تخریب‌ها کلمه نقد را گذاشتند و حتی در برخی از موارد شاهد عدالت هستیم.

حجت الاسلام علوی افزود: این دولت اداره کشور را به خوبی انجام داد و در حالیکه ما مشکلات ناشی از تحریم را داریم، دولت در این شرایط قیمت ارز را مهار و کاهش داد و نگذاشت شرایط به آن بدی که مورد نظر ترامپ بود برسد.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از کالاها روند نزولی قیمت‌ها شروع شده است، گفت: اگر تدابیر دولت نبود، با تحریم قیمت‌ها ۸ برابر می‌شد، اما دولت جلوی آن را گرفت. دولت توانسته است قیمت ارز را ثابت نگهداشته و کاهش دهد و طبیعی است تا این کاهش قیمت به کالاهای اساسی برسد کمی زمان صرف می‌شود.

حجت الاسلام علوی افزود: در شرایطی که صادرات نفت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه و قیمت آن هر بشکه ۱۲۰ دلار بود، پرداخت ۵۲ هزار میلیارد تومان یارانه کار سختی نبود، اما در شرایطی که صادرات نفت با کمترین قیمت به کمترین حد خود رسیده پرداخت ۵۲ هزار میلیارد تومان یارانه شبیه معجزه است که البته دولت این کار را انجام داده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هیچ دستگاهی را بدون اشکال و خطای مدیریتی نمی‌بینیم، گفت: در شرایط تحریم کار کردن ساده نیست لذا اکنون با دقتی که مدیران دارند توانستند این شرایط سخت را مدیریت کنند به طوری که در ایران با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با تدبیر دولت و بالا بردن آستانه صبر مردم در مقابل مشکلات ناشی از تحریم، از تحریم عبور کرده‌ایم. تحمل تحریم در ایران نهادینه شده و ملت و دولت خود را با تحریم‌ها وفق داده اند.

وزیر اطلاعات همچنین با بیان اینکه نقطه اوج تحریم‌ها پشت سر گذاشته شده است و ترامپ از تحریم چیزی به دست نمی‌آورد و در برابر ملت ایران سر تعظیم فرود می‌آورد، افزود: ترامپ باید ادبیات سخیف را در برابر ملت ایران کنار بگذارد و ادبیات محترمانه را در پیش بگیرد و از پیمان‌شکنی خودش عذرخواهی کند و مثل بچه آدم به توافق هسته‌ای بازگردد. او باید پیمان‌شکنی و تحریم را جبران کند تا اینکه ملت ایران در چارچوب توافق هسته‌ای حاضر باشد لذا ملت ایران در شرایط فشار زیر بار نمی‌رود و تسلیم آمریکا و هم‌پیمانانش نشده و اراده سیاسی ایران با این امور متزلزل نمی‌شود.

علوی تاکید کرد: هدایت صلابت آمیز رهبر معظم انقلاب آرزوی مذاکره حداکثری را بر دل ترامپ خواهد گذاشت.

حجت الاسلام علوی در ادامه با اشاره به اینکه برخی نامهربانانه آثار دشمن را بار بر دولت کرده‌اند، گفت: دولت از سال ۹۲ تا ۹۶ تورم را مهار کرده و اقتصاد را رونق بخشیده و از افزایش قیمت‌ها جلوگیری کرده است به طوریکه گوشت کیلویی ۳۰ هزار تومان سال ۹۲ در سال ۹۶ هم همان ۳۰ هزار تومان بود، اما بعد از اوج گرفتن تحریم‌ها قیمت‌ها افزایش یافت و به بازار شوک وارد شد.

وی با اشاره به اینکه نمی‌توان اثر تحریم‌های دشمن را بر روی قیمت کالاها نادیده گرفت، افزود: دولت موفق شده است تا از این مرحله عبور کند در شرایطی که ملت ایران این فشارها را ناشی از ناکارآمدی مسئولین بدانند در این صورت از نظام فاصله می گیرند، ولی اما اگر افکار ملت این باشد که این مساله نتیجه کار دشمن است می‌توان در برابر دشمن مقابله کرد لذا باید واقع‌بین بود و واقعیت‌ها را بگوییم، اگر نسبت به دولت احساس مثبت نداریم به گونه‌ای عمل نکنیم که در زمین ترامپ بازی کنیم.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه نباید اشکالات را متوجه دولت کنیم، گفت: برای دشمن مهم است که مردم از هر قسمت نظام واگرایی پیدا کنند لذا در شرایطی هستیم که نیاز به وحدت و همگرایی و همدلی داریم تا بتوانیم این پیچ تاریخی را پشت‌سر بگذاریم. 

وی در ادامه با اشاره به دو رکن اثرگذار در شکوفایی اقتصاد، افزود: در جایی که امنیت نباشد فعال اقتصادی نمی‌تواند سرمایه‌گذاری انجام دهد لذا باید سرمایه‌گذار احساس امنیت کند. در شرایط جنگ اقتصادی رهبر معظم انقلاب فرمودند، تولیدکنندگان رزمندگان جنگ اقتصادی هستند و از آن‌ها به این عنوان تعبیر شده است، باید از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان حمایت کنیم تا تولید رونق پیدا کند پس باید موانع تولید را از سر راه برداریم.

وزیر اطلاعات همچنین با بیان اینکه باید امنیت اقتصادی را در عرصه‌های تولید و خدمات ایجاد کنیم، ادامه داد: هرکسی که خدمات شغلی ایجاد می‌کند باید از آن حمایت کرد البته در هر صنفی اشکال، خطا و انحراف وجود دارد و باید متناسب با خطا و اشکال، انحراف و فساد رفتار کرد تا اشکالات برطرف شود، هر خطایی را نمی‌توان فساد نامید، وزارت اطلاعات با همه این‌ها به گونه‌ای رفتار می‌کند که هم سلامت اقتصادی و هم امنیت اقتصادی داشته باشیم.

علوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه وزارت اطلاعات در زمینه دلالان بازار ارز موارد بسیاری را شناسایی کرده است، گفت: بخشی از ناامنی‌های اقتصادی نتیجه فساد اقتصادی است، وقتی افراد را شناسایی می‌کنیم آن‌ها متهم هستند چه در زمینه دلالی ارز و چه در زمینه تعرض به زمین‌های منابع طبیعی، بالای یک میلیون هکتار تجاوز به زمین‌های منابع طبیعی را کشف کرده ایم و در اختیار قوه قضاییه قرار دادیم و این‌ها به بیت المال بازگشتند، سالی بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی را شناسایی و به سازمان امور مالیاتی معرفی می‌کنیم.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه دستگاه اطلاعات ممکن است در متهم کردن افراد اشتباه کند و به همین دلیل است که وقتی فردی متهم می‌شود آن را رسانه‌ای نمی‌کنیم، افزود: وقتی اتهام افراد را در مرحله رسانه‌ای کنیم، ممکن است برای دستگاه‌های قضایی مشکل ایجاد شود، ممکن است مردم بین متهم و مجرم تفاوت قائل نشوند لذا اگر حکم به برائت باشد خیلی‌ها می‌گویند موضوع ماستمالی شده است. از نظر قانون اساسی باید زمانی فساد رسانه‌ای شود که مجرمیت طرف مقابل صادر شده باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه بحث اقتصاد با تروریسم فرق می‌کند، گفت: بحث تروریسم از خارج از کشور صورت می‌گیرد که راه‌کارهایی برای کشف آن داریم، در تروریسم تیمی از خارج از کشور و یا در داخل می‌خواهد شکل بگیرد که می‌خواهد اقدامی تروریستی انجام دهد، ما برای کشف آن راهکارهایی داریم و به آنها ضربه می زنیم، در فساد اقتصادی این گونه نیست که در یک برهه کوتاه شکل بگیرد، گاهی یک فساد اقتصادی ۲،۳ سال و یا ۵ سال طول می‌کشد تا شکل بگیرد، زمانی یکی از بانک‌ها یک سلسله وام‌های بی حسابی را به افرادمی دادند، در سال ۸۵ این حرکت شروع شده بود و ما در آخر سال ۹۲ آن را کشف کردیم و در سال ۹۳ این حرکت فسادآلود را متوقف کردیم، لذا در فساد اقتصادی زمان می‌برد تا مفسده شناخته و شناسایی شود، کشف مفاسد اقتصادی پیچیدگی و زمان‌بر بودن آن مانند کشف تیم‌های تروریستی نیست.

علوی با اشاره به اینکه اگر کار وزارت اطلاعات نباشد حداقل ۵۰ تا ۶۰ درصد از این مفاسد اقتصادی که زیر ضربه رفته‌اند، پنهان می‌ماند و زیر ضربه نمی‌رود، افزود: وزارت اطلاعات فعالیت‌های دشمن را رصد می‌کند و هر جا و هر سنگری را بی مدافع ببیند از همانجا ورود پیدا می‌کند و ضربه می‌زند. نباید هیچ نقطه‌ای از کشور را در همه زمینه‌های کشور خالی بگذاریم، زیرا دشمن از همان جا وارد می‌شود.
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه دشمن هوشمندانه همه سنگرها را رصد می‌کند، ادامه داد: دشمن از سنگرهایی که خالی باشد از همانجا نفوذ پیدا می‌کند و با القاء سیاست‌های مسموم خود می‌تواند به کشور آسیب برساند ما در تمام عرصه‌ها باید هوشمندانه اشراف کامل اطلاعاتی داشته باشیم تا بتوانیم جلوی نفوذ را بگیریم.

بیشتر بخوانید:
اگر وزارت اطلاعات به وظیفه‌اش عمل می‌کرد وضع فساد اینگونه نبود


وی با اشاره به اینکه از یک نقطه احتمال یک اشکال مدیریتی و یا فساد مدیریتی ممکن است خود را بالاخره نشان دهد، گفت: ما با دیدن اولین نشانه نمی‌توانیم برخورد کنیم وقتی یک نشانه را می‌بینیم رادار اطلاعاتی ما بر روی آن نقطه فساد متمرکز می‌شود. اولویت ما این است که از مدیران کشور صیانت کنیم و متذکر می‌شویم که آن مسیری را که می‌روند عاقبت خوبی ندارد، ما در عرصه صیانت از مدیران کارکرد بسیار عظیمی داریم. 

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب از نفوذ به عنوان یک راهبرد دشمن نامبرده است، افزود: تشکیلاتی به نام اداره کل نفوذ در سه قسمت راه اندازی کرده ایم. مسئله نفوذ توسط سرویس‌هایی با تابلوهای علمی، صنعتی و بازرگانی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن خیلی بر روی بخش‌های متغیر حکومت سرمایه‌گذاری نمی‌کند، گفت: آنها بر روی جاهای ثابت سرمایه‌گذاری می‌کنند تا سرمایه‌گذاری آنها اثرگذار باشد. افرادی که نفوذ پیدا می کنند داغ‌ترین شعارهای حکومتی را می‌دهند و خیلی زود دیگران را متهم می‌کنند به گونه‌ای که خودشان در معرض کوچکترین توهم و شبهه قرار نگیرند. کشف کردن این‌ها کار ساده‌ای نیست کشف کردن عناصر نفوذی خیلی مشکل است به طوری که در قالب دلسوزی برای نظام مسائلی را مطرح می‌کنند که به باورهای مردم و نظام آسیب می‌زند.

علوی با اشاره به اینکه وقتی آثاری از فساد را در یک دستگاه و یا مدیریتی می‌بینیم اولویت اول ما صیانت است، ادامه داد: مدیری که سال‌ها مدیریت کرده و تجربه به دست آورده سرمایه نظام است، وقتی این مدیر زمین بخورد نظام هم خسارت می‌بیند. اگر بتوانیم مدیران مان را صیانت کنیم تا آسیب نبیند طبیعی است که به نفع نظام است، اما وقتی ببینیم که یک نفر به تذکرهای دوستانه و هشدارهای محترمانه و اخطارهای مشفقانه جواب نمی‌دهد و اصرار بر مسیر خطا داشت با او برخورد قضایی صورت می‌گیرد.

وزیر اطلاعات در پایان با بیان اینکه در این مقطع کمترین اقدامات تروریستی را داشتیم، ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را نداشتیم و کمتر از هر مقطعی دیگری اقدام تروریستی کشف کردیم، گفت: رکن اصلی وزارت اطلاعات خود مردم هستند به طوری که هر جا مورد مشکوکی را ببینند اطلاع رسانی می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به آقای روحانی پیشنهاد میکنم که برای این آدم مومن جایگزین پیدا کنن/ سر بسته گفتما
جواد
Iran, Islamic Republic of
موافقم
...
Iran, Islamic Republic of
بهترین جایگزین برای وزیر فعلی اطلاعات ، سید محمود علوی می باشد که چراغ خاموش علاوه بر تامین امنیت کشور ، در همه حوزه ها اشرافیت کامل برقرار کرده است.
United States
جناب شما گفتيد :
"بهترین جایگزین برای وزیر فعلی اطلاعات ، سید محمود علوی می باشد.!!??"
اينكه همون شد. ؟!
Iran, Islamic Republic of
بعله
France
کلی خندیدم!!!
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
بله مخصوصا اینکه در روز روشت داعش تو تهران وارد مجلس میشه
Iran, Islamic Republic of
وصدها تیم داعش هم منهدم
شفاء
Iran, Islamic Republic of
نیروهای داعش خارج از مرز منهدم شدن . به حساب وزارت اطلاعات ننویسید . زحمت مدافعان خارج از مرزها بوده .
Iran, Islamic Republic of
چراغ خاموش پیش کش ...
Iran, Islamic Republic of
.ن..
...
خسته نباشی دلاور!
Iran, Islamic Republic of
تو که میگفتی من از وزارت اطلاعات هیچی نمی دانم، چطور شد اقتصاد دان شدی؟!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی : سربازان گمنام ما نام ونشان نمی خواهند.
Iran, Islamic Republic of
اقای علوی بسیار قوی تر از وزیر قبلی ظاهر شده وبحمدالله در هیچ زمینه ای سابقه ورزومه وی کمتر از مصلحی نمی باشد.
Iran, Islamic Republic of
از مصاحبه ذریه زهرا (س )لذت بردم واقعا یادمان نمی رود چگونه وزارت اطلاعات ریگی ملعون را در آسمان به تور انداخت واو را به پای میز محاکمه کشاند.
سعید
باهوش دستگیری ریگی در دولت دهم بود توسط جلیلی
Iran, Islamic Republic of
توسط سپاه بود
Iran, Islamic Republic of
این ‌که زمان مصلحی بود
الله
Iran, Islamic Republic of
کسی به اولاد زهرا(س) چیزی نگه
France
و...
Iran, Islamic Republic of
گ....
البته دستگیری ریگی کار فرزند ایشان نبود!!
Iran, Islamic Republic of
...
شاکی
Iran, Islamic Republic of
عمده مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت دولت است و به تحریم ها و عوامل خارجی مربوط نیست .
Germany
اصلا ما تحریم نیستیم و در جنگ اقتصادی قرار نداریم
whnr
Iran, Islamic Republic of
آقای علوی حداقل توقع از جنابعالی این بود که افراد دوتابعیتی را شناسایی و از مسئولیت گرفتن آن ها در مراکز حساس و حیاتی جلوگیری کنید...
Iran, Islamic Republic of
عمو اردوغ يك شبه صد هزار نفر را دستگير كرد!!
دوتابعیتی ها .... ؟!!
خسارت محض
Iran, Islamic Republic of
آقای علوی باید بداند نفت 120 دلاری نتیجه غنی سازی 20 درصدی و مقاومت در مقابل استکبار بود.
Iran, Islamic Republic of
باشه!
Iran, Islamic Republic of
آن هم باتدبیر احمدی نژاد عزیز
مسعود
Iran, Islamic Republic of
اینکه مردم با وجود تورم 400 درصدی و مشکلات اقتصادی و معیشتی فراوان هنوز زنده اند و نفس می کشند بیشتر شبیه به معجزه است .
Iran, Islamic Republic of
به نظر تو 400 درصد ولی دولت که میگه 7 ، 8 درصد تورم
البته شاید سمت خونه روحانی تورم واقعا 7 درصد باشه
France
...
Iran, Islamic Republic of
معنی قوی‌تر رو هم فهمیدیم
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر محترم، شما فقط این چند مورد را توضیح بدهید و بگویید چطور بیخ گوش شما برادران و فرزندان شخصیت های اول دولت و دامادها و مدیران و دهها نور چشمی دیگرشان بیت المال را شخم زدند؟ ...!!!
Iran, Islamic Republic of
ای جان آ. نگو چشم میخوره نگو !!!!!!!!!
...
سعید110
Iran, Islamic Republic of
اصرار دارد که فریاد زند و برای همگان معلوم کند که شناسایی جاسوسانی که اخیرا دستگیر شدن، کار او نبوده است.>...!!!!؟
Iran, Islamic Republic of
جاسوسی که وزارت اطلاعات دستگیر میکنه ، اینقدر پرونده اش واضح است که بعد از رسیدگی دستگاه قضایی به اعدام محکوم می شود وحکم آنها هم اجرا می شود ،..
Iran, Islamic Republic of
درود بر وزارت اطلاعات که با تایید دوست ودشمن در تراز بزرگترین سرویسهای اطلاعاتی جهان فعالیت می نماید وچشم دشمنان خارجی وداخلی را کور نموده است.
امیرحسام
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در 6 سال گذشته با جاسوس های متعددی در مراکز حساس با دسترسی بالا مواجه شدیم مانند دری اصفهانی و سیامک نمازی و نازنین زاغری و کاووس سید امامی و مراد طاهباز و جیسون رضائیان و غیره و این نشانه نفوذ دشمن و ضعف وزارت اطلاعات است .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اینها که توسط دیگران دستگیر شده اند، چرا تا حالا دو کلمه اعترافات آنها پخش نمی شود ؟ چرا به جرم جاسوسی اعدام نمی شوند؟چرا فقط به چند سال زندان محکوم وبا گذشت چند ماه مثل نزارمارکا وجیسون آزاد می شوند؟
...
Iran, Islamic Republic of
...
حجت
در دولت قبلی همه تقصیرها به گردن سو مودیریت بود حالا تقصیر به گردن تحریمهاست خیلی جالبه خدایا انصاف را می بینی
Iran, Islamic Republic of
تقصير ها گردن احمدي نژاد و دشمن است ...!!
معترض
Iran, Islamic Republic of
اینها خیلی دوست دارند که ناکارآمدی خودشون را پشت تحریم ها پنهان نمایند.!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بگردن دولت قبلی الی الابد
سعید
...
Iran, Islamic Republic of
من دو سوال از وزیر محترم اطلاعات دارم: اول اینکه دیگه چقدر باید اجناس و کالاها گران شود تا شما مدعی شوید جلوی گرانی را گرفته اید مردم زیر فشار گرانی و رکود اقتصادی سخت ترین شرایط را می گذرانند دوم اینکه نقش وزارت شما در جلوگیری از فساد چیست ؟ فساد دامن گستری که در مسئولان مشاهده می شود (لطفا لاپوشانی نفرمایید) چرا از طریق وزارت اطلاعات افشا و با آن برخورد نشد و نمی شود؟!
بی تدبیری
Iran, Islamic Republic of
اگر دولت تدبیر !!! نبود دلار 19 هزار تومان و گوشت 125 هزار تومان و برنج 25 هزار تومان و رب گوجه 18 هزار تومان و پراید 50 میلیون تومان نمی شد !
Iran, Islamic Republic of
...ته
کلاه گشاد برجام
Iran, Islamic Republic of
برجام فرصت سوزی بزرگی بود که نه تنها باعث لغو تحریم ها نشد بلکه باعث تشدید تحریم ها شد.
Iran, Islamic Republic of
..
خرمشهر
Iran, Islamic Republic of
...
سعید110
Iran, Islamic Republic of
این حرفها معیاری است برای تبیین این حقیقت تلخ که هنوزم که هنوز است راه را از چاه تشخیص نداده اند.!!
Iran, Islamic Republic of
مرغ یک پا دارد انا لجوج !!!!!!!!!!!!! بسوزید!!
Iran, Islamic Republic of
مطمئنا برجام نجات بخش خیلی ها بوده و الا چرا اصرار به بازگشت به برجام دارید؟
جواد
Iran, Islamic Republic of
اگر دولت بی تدبیر و نومید کننده نبود ملت روی آرامش و رفاه را می دیدند ..
Iran, Islamic Republic of
دست بردارید بنده خدا ها حتی برای کاهش هزینه و جلوگیری از کمبود خانواده هاشون را فرستادن خارج تاحت سرپرستی آمریکای جهان خوار
انصاف هم چیز بدی نیست!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
تیتر خبر شما با صحبتهای متین وامید وارانه ای که وزیر محترم اطلاعات برای مردم بیان کردند زمین تا آسمان فرق داره ، باز خدا بیامرزه پدر ومادر مسئولین صدا وسیما که خبر را درست منعکس کردند.
Iran, Islamic Republic of
یعنی اینا رو نگفته؟
Iran, Islamic Republic of
..
...
Iran, Islamic Republic of
...
Italy
البته اينم نظرات و فکر شماست
Iran, Islamic Republic of
جناب علوی
دم مسیح هایی هم نمی تواند این مرده برجام را زنده کند دم شما و روحانی که .....
Iran, Islamic Republic of
مقام معظم رهبری فرمودند وزارت اطلاعات چشم بیدار نظام است. خداوند انشاءالله این چشم را برای حراست از نظام جمهوری اسلامی حفظ کنه ودشمنانش را خوار وذلیل گرداند.
Iran, Islamic Republic of
انوقت انوقت بود نه الان ادمها عوض ميشوند
Iran, Islamic Republic of
امروزه بخاطر ضعف نظارت مسئولان اكثرا التماس دلار شدند!!
Iran, Islamic Republic of
وقتي بچه ات در ديار فرنگ باشد زبانت كوتاه و دست به عصا ميشويد
Iran, Islamic Republic of
فقط مشكل بچه نيست دلت هم ديار فرنگه ولي جيبت اينجا!!!
Iran, Islamic Republic of
ناچاريم ديار فرنگ را بياريم لواسانات كه احساس غربت و دلتنگي نكنيم
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
و....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا گرانی ها قبل از اعمال تحریم ها شروع شد بعد از این که مردم تحت فشار تحریم داخلی بودند تحریم امریکا شروع شد واین یعنی عدم مدیریت دولت به قول اقای جهانگیری غافل گیر شدیم
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای علوی ...
مردم را نفهم حساب نکن!!
Iran, Islamic Republic of
جالبه تنها وزيريست كه كهنه سرباز گمنام نيست و تمام اعضاي كابينه همه امنيتي هستند در صورتيكه ايشون لازم بود براي سوار شدن بر كار سوابق امنيتي داشته باشد بدرد وزير ارشاد ميخوره
Iran, Islamic Republic of
ایشون برای همه مردم صحبت کرده نه فقط شما
Iran, Islamic Republic of
مردم! کجان؟
Iran, Islamic Republic of
عزيز دل قيمت مسكن كه پنج برابر شده ولي تاكنون يك محتكر مسكن بعنوان اخلا ل گر دستگير نشده بجز چند عمليات محير العقول و دستگيري چند سوپري و دستفروش كه در مغازه اجاره اي در فقر و فلاكت امرار معاش ميكنند كجاست عمليات رعد اساي شما
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
كار اينها زباني و تبليغي است
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از مسکن نگو ! جهان نیوزی ها که مستاجر نیستند بفهمند
حالا چه عجب این نظر را منتشر کرد
Iran, Islamic Republic of
جفاست که بگوییم تحریم‌ها اثر زیادی ندارد!!!!!!!!!!
پس چطور در دولت قبل اثر چندانی نداشت؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
نور در قبر خمینی کبیر ببارد که پرسنل زحمتکش وسخت کوش وزارت اطلاعات را به نام سربازان گمنام امام زمان (عج ) ملقب نمودند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای علوی خدا داند و بس ،...
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا خط سیر اعضای دولت روی ریل تبلیغات برای انتخابات دور می زند وزیر محترم اطلاعات نیز شروع به تبلیغات برای دولت تدبیر می کنند و سخنی از ناکارآمدی ها در میان نیست.مردم هیچ به فکر آخرت خودتون باشید بزرگوار
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین مشکل خود شماهایی هستید ...!!
Iran, Islamic Republic of
اقای علوی
بدانید که حسابرسی هم دارید و باید جواب پس دهید حال این دنیا یا ان دنیا
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
مقام معظم رهبری خطاب به کارکنان خدوم وگمنام وزارت اطلاعات فرمودند: این افتخار شما را بس که امام بزرگوارمان سینه هایتان را با مدال سربازی گمنام امام زمان (عج )مزین داشتند ...واقعا در نظام جمهوری اسلامی چه افتخاری بالا تر از این سخنان حکیمانه وعالمانه
ترامپ
Iran, Islamic Republic of
فقط منتظر دستور حضرت عالی بودینم!!
Iran, Islamic Republic of
بازهفته دولت وبازتعریف وتمجیدهای تکراری ازعملکرد دولتی که یک پیرزن روستایی هم باگوشت وپوست وخون خود خسارت محضش را درک کرده ..!!
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
وزارت اطلاعات یک آدم مشرف و کاربلد در حد معاون وزیر می خواهد که... بیاید مسایل مختلف را با تحلیل درست و علمی توضیح دهد و واقعا این طور نظرات آن هم در دهه پنجم عمر انقلاب واقعا عجیب و غریب است
رسول
Iran, Islamic Republic of
اگه ریسی بود دلار میشد5تومن اگه روحانی ودولتش نبود قیمتها میشد هشت برابر_خدایا کجا داریم میریم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خودگویندوخودخندن!!!!
Iran, Islamic Republic of
چند ساله تو ایران زندگی نمی کنی که از قیمتها خبر نداری ؟ ..!!!
ب
Iran, Islamic Republic of
سید خدا مردم به کی بگن ما این 45 هزار تومان را. نمی خواهیم کشتین بااین یارانه ..
Iran, Islamic Republic of
شما که از بیستم تا بیست وپنجم هر ماه روزانه چند بار حساب بانکی خود را چک میکنی که ببینی یارانه واریز شده یا نه ، ولی اگر هم نخواستید می توانید انصراف بدهید و یا به خزانه دولت برگردانید
مهدی
Australia
باسلام
آقای دکتراحمدی نژاد تنها مردی که توانست یارانه را برای مردم ایران
پایه ریزی کند وباافتخار وبدون منت یارانهارا بملّت میداد ....
سید مهدی
Iran, Islamic Republic of
آقای علوی از برخی معاونین تون چیزی نگفتید؟
چرا با وجود معاونت اقتصادی در وزارت خونه تون این چند سال خبری از دستگیری دانه درشت ها و سلاطین احتکار و تروریست های اقتصادی نبوه و نیست؟...
Iran, Islamic Republic of
قیمت ها هشت برابر میشد ؟مغز صوت میکشد . انشاالله شوی تبلیغات انتخاباتی نیست
Iran, Islamic Republic of
...
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
درباره ازاد شدن مسئولین ترور دانشمندان اتمی چیزی نفرمودند!!
Iran, Islamic Republic of
از آقای مصلحی سوال بفر مایید.
مردی
Iran, Islamic Republic of
سازمان اطلاعات کشور باید زیر نظر دستگاه قضایی باشه....!!
و...
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر ، نگو دولت تدبیر تنها چیزی که به این دولت نمی خوره تدبیر است، کجایش تدبیره تحریم بدتر از این در دولت قبل مشکلات امروز را نداشت, دلار ۱۸۰۰۰ تومانی یعنی چی؟ حق دارید از دولت شجاع بسازید...
Romania
فقط خدا رحم کرد رییسی رییس جمهور نشد و الا دلار میشد 5000 تومان.
طرف دست پیش گرفته که پس نیفته. حاج آقا قرار بود با زبان دنیا به مذکره بپردازید و پرداختید و نتیجه اش شد این روزگار . حالا میگی بنزین هشت برابر میشد. چرا؟ عدد از کجا آمد؟ تورم چهل درصد هم بهمت دولت بود؟...
دلارام
Iran, Islamic Republic of
معلومه حاج اقا حقوق شما حسابی پروپیمونه .ازدولتم که راضی هستین . خب مشکل حل شد همه چی ارومه من چقدر ........
United States
خدا رو شکر که قیمت ها هفت برابر شد و هشت برابر نشد به خاطر تدبیر دولت روحانی ...
Iran, Islamic Republic of
از دکتر زاکانی چه خبر
Iran, Islamic Republic of
رفته برا عمو ترامپ گل بچینه!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
وو...
United Kingdom
کمی تفکر!!! چه انتظاری دارید از کسیکه روحانی رو مظلوم ترین رئیس جمهور ایران میدونه! اگه این حرفها رو نمی زد باعث تعجب بود
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
ب
Iran, Islamic Republic of
جهان 45 تومان نیم کیلو گوشت گوسفندی خوب می. دهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مجید
Iran, Islamic Republic of
.دیدیم توانمندی شماها را .تمامش کنید...!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
با کمال تاسف باید گفت که این حرفها حتی دیگر مصرف داخلی هم ندارد.....
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا شما کجایی ؟همین الان هم قیمت ها بیش از آنست که باید باشد .منت سر کی می‌گذارید .عوض عذرخواهی وکاهش قیمت ها طلبکار شدید.؟!
درود بر سربازان وزارتخانه. ...
آقا سید از حسن عباسی و افشاگری هایش چه خبر؟!! ...
Iran, Islamic Republic of
آب خنک وزندان
...
United States
...
علی
United States
همین الان هم قیمت ها بیش از ده برابره....
United States
...
صالح
Iran, Islamic Republic of
ای سید بزگوار
اصلا بابا جان
روحانی خوب
روحانی جلو بنشینه و کنترل هم دست روحانی
ملت هم نفهم
علی اصغرشکری
France
جناب علوی اینطور که پیدا است اگر اجناس ۴۸ برابرهم می شد،دولت شماها حرف برای گفتن داشت به آقای روحانی به فرمائید یک کارت تبریک خوب خودش برای خودش ارسل دارد.
Iran, Islamic Republic of
مگه خیلی از قیمتها نسبت به سال ۹۲ کمتر از هشت برابر افزایش پیدا کرده؟ ...
Iran, Islamic Republic of
نجفی را تایید کردی ...!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر شما ها نبودید الان هم چرخ سانتریفیوژها می چرخید هم چرخ تولید داخلی با اقتصاد درون زا می چرخید.هم پاسپورت مون اعتبار داشت ...
Iran, Islamic Republic of
آقای عزیز شما وزیر چی بودی ؟ اطلاعات یا احتمالات یا انفعالات!!!!
Iran, Islamic Republic of
احتمالا اگر این دولت نبود ملت از گرسنگی میمردند و احتمالا با رفتن این دولت همه ملت تلف خواهند شد...!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
وزیر اطلاعات باید رفتار و کلامش فراجناحی باشه...
United Arab Emirates
مگه نشد عجب رویی دارین شما پیاز کیلویی دو تومن بود که بعد شد شانزده تومن درست هشت برابر
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا بااین گرانی های کمر شکن .بااین حرفها قلب مردم را بیش از این نشکن.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر آیا چیزی دیگر مانده است تحریم کنند . ...!!
مجید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
انشاا.. خداوند به خادمین صادق ایران اسلامی عزت و نصرت عطا کند
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
بله یک نکته اضافه میکنیم دولتی ها لطفا عادل باشید‌.!!!
معصومه
France
معلوم نیست وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی هستند یا رییس ستاد انتخاباتی .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
شفاء
Iran, Islamic Republic of
شنیدی آقای ترامپ ؟ ...
تقصیر شماست بله شما
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید دوستان اگر آخرش و در پایان دولتش نخواهد گفت کشور داشت پیشرفت می کرد و شما!!!
1- شما نذاشتید ما مذاکره کنیم با کدخدا!!
2- شما شعار دادید و مملکت عقب ماند!!
3- شما رفتید روز 13 ابان و.... شعار دادید.!!!
4- شما بودید که تنگه هرمز را خراب کردید!!
5- شما بودید که نگذاشتید ما مملکت رو به فنا بدهیم!!!
وای بر ما !!! وای ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Romania
باسلام بروید خدا را شکر کنید اگر رئیسی بود دلار میشد 50هزار تومان وگوشت 500هزار تومان واصلا"چه بگم مثل زمان جنگ جهانی اول نصف جمعیت از قحطی میمرد .اصلا"این همه اختلاس و دزدی نعمت حکومت اصلاح طلبها و کارگزارانی هاست. چرا ناشکرید بیسوادها،برید به جهنم .